Elisamus

venteliste til dp - hvordan

9 indlæg i dette emne

hvordan fungere den der vente liste til institution inde på pladshenvisning (via borger.dk) 

til at starte med stod hun som 5, senere som nr 6 og i dag står hun på venteliste som nr 7. 

vores behovs dato hedder den 1/10-15, hvornår kan jeg så forvente at høre noget ang en plads?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De kan indplacere tilflyttere og folk med akutte pasningsproblemer over jer på ventelisten. Derfor kan hun rykke ned.

Da Simon skulle start i vs hørte vi først noget 14 dage før vi fik en plads, men prøv at ring og snak med dem hvis det er.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan indplacere tilflyttere og folk med akutte pasningsproblemer over jer på ventelisten. Derfor kan hun rykke ned.

Da Simon skulle start i vs hørte vi først noget 14 dage før vi fik en plads, men prøv at ring og snak med dem hvis det er.

Har mailet til dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har mailet til dem.

God ide. Håber at i får en plads til behovsdato.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide. Håber at i får en plads til behovsdato.

Det håber jeg delme os, for jeg begynder på arbejde på mandag. Manden arbejde kun mandage og lørdage og kan nogle risikere at blive kaldt på arbejdet i løbet af ugen så der vil bedste forældrene træde til men det er lidt bare en uholdbar situation for vores datter. Hun har brug for mere struktur. Kan man egenlig bare have halv plads i institutionen så hendes fx ikke er så lange eller hun har nogle dage hjemme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg delme os, for jeg begynder på arbejde på mandag. Manden arbejde kun mandage og lørdage og kan nogle risikere at blive kaldt på arbejdet i løbet af ugen så der vil bedste forældrene træde til men det er lidt bare en uholdbar situation for vores datter. Hun har brug for mere struktur. Kan man egenlig bare have halv plads i institutionen så hendes fx ikke er så lange eller hun har nogle dage hjemme?

Manden blev kaldt på arbejde torsdag og fredag. Heldigvis er vores forældre så forstående for vores situation så min stedmor passede hende ma dag, torsdag og fredag. Men håber snart vi hører noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i overvejet en af de private?

Mener at i er fra Nibe området :)

Der er der flere som har ledige pladser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i overvejet en af de private?

Mener at i er fra Nibe området :)

Der er der flere som har ledige pladser :)

Vi bor i farstrup hvis det siger dig noget? Så vi håber at kunne få i farstrup ellers så bliver alternativet jo nibe. Men hvordan fungere det med privat dp og hvor meget egenbetaling er der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bor i farstrup hvis det siger dig noget? Så vi håber at kunne få i farstrup ellers så bliver alternativet jo nibe. Men hvordan fungere det med privat dp og hvor meget egenbetaling er der?

Jamen er ikke 100 % inde i det endnu selv :)

Men der ydes tilskud fra kommunen til privat pasning.

Men priserne varierer lidt fra sted til sted :)

Mener den billigste er egenbetaling 1700 og dyreste 3000.

også betaler man jo alle årets måneder.

Her er en liste over de private, hvor man kan læse om dem og deres priser :)

http://privatbornepasning.dk/passer/aalborg-kommune/nibe.aspx

Men kan godt forstå at farstrup er at foretrække :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER