CVS

Forsigtigt hej

31 indlæg i dette emne

Jeg tør så småt godt melde min ankomst her. Er der andre med termin i marts

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa :balloons

Jeg er her også. Har termin ca d 16/3 :)

Hvornår har du termin? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet TS? Er det dit første barn? Jeg har en søn fra april 2014

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet TS? Er det dit første barn? Jeg har en søn fra april 2014

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også termin i marts. Den 5 marts. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også termin i marts. Den 5 marts. :)

Velkommen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også termin i marts. Den 5 marts. :)

Velkommen til og tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg også melde mig ind i gruppen nu ☺. Jeg er i dag 8+6 med termin d. 7/3. Tror dog, at jeg nok ender med at føde i februar, da jeg også fødte næsten 3 uger før termin med vores første.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg også melde mig ind i gruppen nu ☺. Jeg er i dag 8+6 med termin d. 7/3. Tror dog, at jeg nok ender med at føde i februar, da jeg også fødte næsten 3 uger før termin med vores første.

Velkommen til og tillykke :balloons

Jeg fødte 10 dage før tid med den første men gik over tid med de næste to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen og hurra for fine scanninger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg har været til tidlig scanning og er ikke så langt henne som jeg troede. Det betyder, at jeg nok ender i april-gruppen i stedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu prøver jeg også at melde mig ind i gruppen. Jeg var til tidlig scanning i går, hvor de kom frem til, at jeg er 7+0 i dag. Jeg tør dog stadig ikke helt tro på det, da det er første barn, og jeg havde en MA i efteråret efter at have set hjerteblink 2 gange...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu prøver jeg også at melde mig ind i gruppen. Jeg var til tidlig scanning i går, hvor de kom frem til, at jeg er 7+0 i dag. Jeg tør dog stadig ikke helt tro på det, da det er første barn, og jeg havde en MA i efteråret efter at have set hjerteblink 2 gange...

Hejsa

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var efter mild hormonbehandling på fertilitetsklinik, så det var tidlige scanninger i uge 7 og 8 og igen i uge 9, hvor der så ikke længere var liv. Det skal lige nævnes, at det var enæggede tvillinger, så derfor også en lidt større risiko.

Denne gang er der "heldigvis" kun 1, så jeg håber virkelig det betyder, at jeg fuldfører graviditeten og kan pakke alle mine bekymringer væk!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var efter mild hormonbehandling på fertilitetsklinik, så det var tidlige scanninger i uge 7 og 8 og igen i uge 9, hvor der så ikke længere var liv. Det skal lige nævnes, at det var enæggede tvillinger, så derfor også en lidt større risiko.

Denne gang er der "heldigvis" kun 1, så jeg håber virkelig det betyder, at jeg fuldfører graviditeten og kan pakke alle mine bekymringer væk!!!

Øv ! Kan godt forstå dine bekymringer men ja tvillinger gir jo ofte en større risiko for diverse ... Jeg venter også 1 lille spirer og fik også kun sat ET æg op - netop pga tvillingegraviditet giver flere udfordringer i graviditeten ...

Krydser for dig at alt forbliver rigtig fint

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu prøver jeg også at melde mig ind i gruppen. Jeg var til tidlig scanning i går, hvor de kom frem til, at jeg er 7+0 i dag. Jeg tør dog stadig ikke helt tro på det, da det er første barn, og jeg havde en MA i efteråret efter at have set hjerteblink 2 gange...

Tillykke og velkommen til ☺

Kan godt forstå dig og har det lidt på samme måde i den her graviditet, selvom jeg ikke har mistet før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu prøver jeg også at melde mig ind i gruppen. Jeg var til tidlig scanning i går, hvor de kom frem til, at jeg er 7+0 i dag. Jeg tør dog stadig ikke helt tro på det, da det er første barn, og jeg havde en MA i efteråret efter at have set hjerteblink 2 gange...

Tillykke og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tør jeg godt melde mig til denne gruppe. Var til endnu en tidlig scanning i går da jeg har haft underlivs smerter meget tidligt i min graviditet og de så de fineste hjerte blink på min tveæggede tvillinger :kuller

Jeg er sat til den 24 marts ud fra den sidste scanning men da det er tvillinger skal jeg nok forvente at det bliver i starten af marts :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu tør jeg godt melde mig til denne gruppe. Var til endnu en tidlig scanning i går da jeg har haft underlivs smerter meget tidligt i min graviditet og de så de fineste hjerte blink på min tveæggede tvillinger :kuller

Jeg er sat til den 24 marts ud fra den sidste scanning men da det er tvillinger skal jeg nok forvente at det bliver i starten af marts :loveshower

Stort tillykke og velkommen til :balloons :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin d. 12. marts ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer. Vil gerne dele erfaringer og oplevelser med andre. Jeg har termin 5. marts :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER