Mialouise

Smerter i hofter, baller og ben

3 indlæg i dette emne

Hej piger. Har lige et spørgsmål. Jeg er begyndt at få vildt ondt i min baller, hofter og lår når jeg sover. Jeg vender mig hyppigt i løbet af natten fordi at det gør så ondt at jeg vågner af det og når der er et par timer inden til jeg skal op, så er det næsten ligegyldigt hvordan jeg ligger, så gør det ondt. Den anden nat begyndte mit venstre ben at krampe voldsomt fra min ankel til min balle.

Jeg har også ondt når jeg skal op fra sofaen, hvor min mand må hjælpe mig. På trods af at jeg ikke har nogen stor mave endnu (er i uge 22 nu) og ikke har nogen stor vægtøgning. Trapperne derhjemme driller mig ikke så meget, men dem jeg skal op ad på arbejde gør virkeligt ondt og jeg må stoppe en 4 gange på vej op af dem (arbejder på 2. sal).

Derudover jeg har mange plukveer når jeg er på arbejde, og har de sidste 3 uger måtte ligge mig i sengen allerede kl. 19.30 fordi at jeg får ondt af at sidde op.

Er der andre, der har ligende smerter?

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder som iskias nerven og/eller bækkenet.

Prøv at lave et glide lagen til sengen ud af satin, det hjalp helt vildt her.

Mht plukveer så synes jeg du skal tage fat i lægen! Når du er første gangs gravid og ikke er længere end du er så kunne det godt tyde på at din krop skriger "pas på"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giver Majs ret mistanke om bækken eller iskias, men synes uanset hvad at du bør snakke med din læge med den grad af smerter som du beskriver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER