Guest

Køn

7 indlæg i dette emne

Skal vi have en lille gættetråd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er overbevist om at der ligger en lillebror i min mave og min mand mener det er en lillesøster. En af os må jo have ret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må håbe en af jer har ret :D

Hmm, ja vi har lavet blylodstesten som sagde pige, min egen fornemmelse sagde i starten pige også. Min svigerinde er lige 5 uger længere henne end mig, og de havde også lavet blylodstesten som sagde dreng, de var 110% overbeviste om en dreng men de skal altså have en pige ;) hun ringede pg sagde at vi nok liiiige skulle tage højde for om babyen lå på tværs når man laver blylodstesten :D vi skal til kønsscanning når vi kommer hjem fra ferie, glæder mig helt vildt! Jeg har desuden drømt det var en dreng, så jeg er faktisk virkelig i tvivl nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, ja det håber jeg sgu også :D

Den kinesiske kalender siger pige ved mig. Har faktisk ikke prøvet andre test.

Altså jeg bliver glad og lykkelig uanset hvad. Jeg er bare så fandens nysgerrig lige nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en dreng :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sikker på at det er en dreng. Har bare en "gut feeling", og så tror jeg kun det er mænd der kan forårsage så store gener og bekymringer allerede inden de overhovedet er født! :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet pendultesten nogle gange efterhånden. Nogen gange siger den dreng, men for det meste siger den pige. Jeg tror dog stadig selv på dreng :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER