Nitzen1987

Ammestrejke?

7 indlæg i dette emne

Malou bed mig i brystet gentagne gange, da jeg ville amme hende i går det gjorde faktisk ret ondt, så hver gang hun gjorde det tog jeg hende fra og sagde til hende, at hun ikke må bide. Det resulterede så i, at hun slet ikke ville ammes og at hun kun er blevet ammet en enkelt gang siden, nemlig i nat. Tænker at det er en ammestrejke hun har gang i, så nu er jeg altså spændt på om hun overhovedet vil ammes mere :unsure

 

Er der andre der har oplevet en ammestrejke og hvad blev udfaldet af den? Kom amningen til at køre igen eller stoppede det helt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah gjorde lige praecis det samme!!!

 

Han var blevet bange/sur/skraemt af min reaktion og ammestrejkede saa. 

 

Da vi genoptog efter halvandet doegn (som jeg husker det), var det som om vi begge var lidt  :unsure, men det gik ganske med forsigtigthed fra vores begge tos side og amningen fortsatte derefter :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malou tog heldigvis imod brystet i går eftermiddags uden problemer. Så det var bare lige et døgns tid at den var gal, men håber godt nok ikke at hun bidder mig igen for nok hvor gjorde det ondt, men var godt nok heller ikke forberedt på, at det skulle være slut med at amme allerede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malou tog heldigvis imod brystet i går eftermiddags uden problemer. Så det var bare lige et døgns tid at den var gal, men håber godt nok ikke at hun bidder mig igen for nok hvor gjorde det ondt, men var godt nok heller ikke forberedt på, at det skulle være slut med at amme allerede.

 

Det var godt  :kiss

 

Jeg kender det hele - og det er altsaa stadig lige praecis, som det var dengang med Noah. Og ja, det goer saa pokkers ondt  :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan gik det Anita? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER