MamatilJ&M

En glad mor er en der er glad for sig selv...

89 indlæg i dette emne

Nå jeg var nede og blive vejet igår og vægten sagde +100 g. Øv men har brugt meget krudt på at bekymre mig om Julius og har ikke rigtig fået gået...

Samlet vægttab 2,4 kg

Næste vejning 22/12.

Efter nytår starter jeg til zumba igen (har stadig 2 gange tilbage i år) og så har jeg meldt mig til noget de kalder seje mødre. Træning for barslende hvor man må have sit barn med. Så 3 x træning i ugen :o Jeg glæder mig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er da sej!!! Hvordan pokker får du tid? :D

Jeg venter på en opringning fra fys om efter fødsels gym. Glæder mig! Lige nu er jeg forsigtigt begyndt på squats min røv er blevet helt flad <_< kosten er jeg begyndt at ændre i det små, men der er nok at ændre på for sukker og junk food junkien her :p

Jeg mangler 5 kg til før fødsels vægt og 7 kg til det jeg gerne vil og ved jeg kan holde. I dag skiftede vægten fortegn - ÆHLSKER når det sker :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er da sej!!! Hvordan pokker får du tid? :D

Jeg venter på en opringning fra fys om efter fødsels gym. Glæder mig! Lige nu er jeg forsigtigt begyndt på squats min røv er blevet helt flad <_< kosten er jeg begyndt at ændre i det små, men der er nok at ændre på for sukker og junk food junkien her :p

Jeg mangler 5 kg til før fødsels vægt og 7 kg til det jeg gerne vil og ved jeg kan holde. I dag skiftede vægten fortegn - ÆHLSKER når det sker

:D

Tak søde Maja :kiss

Der er jo egentlig masser af tid til træning, når det er indrettet efter, at baby må komme med. Jeg havde heller ikke gjort det for 3-4 måneder siden, men nu har jeg det så godt, at jeg sagtens tør tage udfordringen op. Og ja zumba, det er bare sjovt og det er lidt Anita tid hver uge :)

Jeg er langt fra min start vægt. Og jeg er endnu længere væk fra min ønskevægt. Men jeg forsøger og kæmper og så har jeg jo masser af støtte og opbakning nede ved min sygeplejerske. Hun gav mig en udfordring til næste gang mht vægttabet :o Idag blev det til 8 km gang tiltrods for jeg har brugt 4-4,5 time ned ved ema/Nina ;) halvdelen af turen ca er foregået med ekstra 8 kg, nemlig med Julius i viklen, da han var vågen da bi havde været til valg og synes ikke det er sjovt at være i barnevognen så...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt nok alligevel. Altså min min vægt er så "pæn" af den simple grund at graviditeten gjorde mig syg. Jeg LEVER af sukker :blush og har gjort det længe, så jeg SKAL gøre noget før det går galt for mig.

Men overskuddet skal jo være der før man KAN gøre noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg min vivosmart på håndleddet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg min vivosmart på håndleddet :glad

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igår var det vejedag igen og da jeg sagde til min sygeplejerske at jeg havde overvejet at aflyse min tid, for jeg vidste det ville være et dårligt resultat, var hendes kommentar, hvor er jeg glad for du ikke gjorde det. Så vi fik en lille snak om det hele, hun roste mig for at tage kampen op og begyndte at snakke dårlige knæer og sukkersyge, ja ja hun skal jo motivere mig :D

Hun snakkede også om, gad vide hvor jeg havde været idag, hvis ikke jeg havde åbnet op oberfor hende, ja det er vel 5 år siden nu :o Hvor vi fik snakken om pcos, hun fik sat udredningen igang og jeg fik henvisningen til fertilitetsbehandling....

Hun er min faste støtte, hende kan man altid regne med :glad

Næste besøg er D. 25. januar. Den skal have en ordentlig skalle herefter nytår.

Glædelig jul til jer alle :jul5:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyt år - ny start - ny startvægt

fy1q55.jpg

Og nu skal det kun gå en vej og det er nedad ⬇️

På onsdag starter zumba op igen og tirsdagen efter starter jeg på "seje mødre" oppe i hallen med andre barslende og deres babyer.

Så er planen kosten også skal ændres lige så stille. Heldigvis elsker jeg salat med hytteost, så jeg skal bare til at have det lavet....

:glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg skal have hevet denne op igen. Ny start ny dag imorgen. Hverdagen starter efter en lidt hård sommerferie på det personlige plan. Nu SKAL jeg igang, der skal altså nogle pluspoint på selvtillidskontoen...

Vægtsstatus imorgen... Aner ikke hvad jeg vejer, men tror ikke det ser for godt ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg skal have hevet denne op igen. Ny start ny dag imorgen. Hverdagen starter efter en lidt hård sommerferie på det personlige plan. Nu SKAL jeg igang, der skal altså nogle pluspoint på selvtillidskontoen...

Vægtsstatus imorgen... Aner ikke hvad jeg vejer, men tror ikke det ser for godt ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg skal have hevet denne op igen. Ny start ny dag imorgen. Hverdagen starter efter en lidt hård sommerferie på det personlige plan. Nu SKAL jeg igang, der skal altså nogle pluspoint på selvtillidskontoen...

Vægtsstatus imorgen... Aner ikke hvad jeg vejer, men tror ikke det ser for godt ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go, go, go :yay :goodluck

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da være velkommen i taberdysten :-) Krydser fingre for god motivation og at det hurtigt går fremad både personligt og selvtillidsmæssigt :-)

Tror du hører fra mig imorgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Startvægt er 88,0 kg, så det så heldigvis ikke helt så slem ud som troet.

Små step tages der. Bl.a. Har jeg fået skiftet min hvide formiddagsbolle ud med 2 skiver Wasa sport. Det må være en start. Og så takke nej tak til kage på job...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER