MamatilJ&M

En glad mor er en der er glad for sig selv...

89 indlæg i dette emne

Meget enig i din overskrift Anita. Jeg tror selv på, at noget af det bedste man kan gøre for sine børn, er at passe godt på deres forældre ;) Det er den der gamle (men ikke mindre sande) om at man skal elske sig selv, før man kan give sig selv fuldt ud til andre. Så jeg synes at det er en god motivation at have, for hvis man lykkedes med det, så er det jo virkelig win-win for alle parter :yay

Flot med antal skridt. Jeg klapper mig selv på skulderen, når bare jeg kommer over 10.000 dagligt. Jeg hepper på dig :glad

Mange tak :) Jeg forsøger at lære at klappe mig selv på skulderen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bliver lige nødt til at prale lidt :D

Jeg holder naturligvis selv øje med min vægt selvom de også gør det nede i lægehuset

Lørdag D. 26/9 89,9 kg

Lørdag D. 3/10 88,2 kg

Minus 1,7 kg på en uge!!!

Ved I hvad det gør? Det giver motivation til mere :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:loveshower

Du er SÅ sej!

Jeg hepper og læser med :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig flot! :yay Ja, det giver nemlig bare blod på tanden, når det går i den rigtige retning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

Du er SÅ sej!

Jeg hepper og læser med :kram2

Mange tak :kiss

 

Rigtig flot! :yay Ja, det giver nemlig bare blod på tanden, når det går i den rigtige retning :)

Det gør det nemlig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en weekend med mandens fejring af fødselsdag, med boller og kagemand (jeg elsker kagemand :blush ) er der kommet lidt mere på vægten igen, men stadig et fint minus totalt :) Nu skal jeg bare lære, at lade vær med at gå på vægten hver dag ;) Vil prøve at se om jeg kan vente til lørdag morgen igen...

 

Ugens store udfordring: Bryllup på lørdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lettere forsinket hvor er du bare sej :super godt gået :8: :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lettere forsinket hvor er du bare sej :super godt gået :8: :kram2

Mange tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg elsker altså også bare kagemand :blink Hvordan gik det med brylluppet i går?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, jeg elsker altså også bare kagemand :blink Hvordan gik det med brylluppet i går?

Det gik ok. Fik et stykke bryllupskage. Forretten kunne jeg ikke lide, tog kun en gang af hovedretten og spiste islagkagen til dessert. Fik intet alkohol udover en enkelt øl, som jeg ikke drak op.

Dog er jeg ikke så optimistisk med vægten pt. Skal lige have strammet op herhjemme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det imorgen den står på vægtkontrol i lægehuset. Der bliver spændende. Min egen vægt siger pt -1,8 kg hvilket egentlig er ok på 4 uger. Det kunne sagtens have været bedre, for jeg har bestemt ikke været hellig...

Igår var jeg til zumba og den fik max gas :bunny Så var den ene instruktør nede ved mig for jeg lavede åbenbart en trin forkert. En af dem jeg ellers synes har været nemme :D Nå men det lykkedes hende at få mig lært det og jeg fik anerkendende blik :) Det næste hun forsøgte fattede jeg slet ikke og hun smillede bare og så tager bi den igen næste gang :D Men hellere lave et eller andet end at stå stilke og kigge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægehusets vægt siger -1,7 kg på 4 uger. Det er fint :glad Som vi snakkede om, vil jeg jo denne gang ikke komme til at sidde på en spinningscykel 3 gange om ugen og jeg vil ikke være så fanatisk som jeg var første gang. Og det er også helt ok, sådan skal det være denne gang, for jeg har jo mine 2 skønne drenge nu :)

Så jeg kæmper lige så stille videre og har næste tid 17/11.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fino :super Det lyder klogt at tage den lidt med ro - det behøver jo ikke at gå stærkt, det skal bare hå den rigtige vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super :goodluck :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du altså sej :super :8: :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov havde slet ikke set i havde skrevet. Tak fordi I kigger forbi :kiss

Det går ikke skide godt. Det har svært på det sidste. Fordi vi har nogle udfordringer herhjemme mht job mv og jeg bruger (for) meget krudt på at tænke økonomi. Min mand er kørt galt og ja en masse andet... Og så har jeg haft Marius hjemme det meste af ugen så jeg har ikke fået gået det jeg gerne ville. Men jeg har passet min zumba. Skal vist bare hvad glad hvis vægten er status quo på tirsdag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er også mega hårdt ramt lige nu, så skal dit fokus jo være på der kommer styr på de ting :kram2

Jeg synes skisme du er top sej :kram2 jeg hepper på dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er også mega hårdt ramt lige nu, så skal dit fokus jo være på der kommer styr på de ting :kram2

Jeg synes skisme du er top sej :kram2 jeg hepper på dig :kiss

Tak :kiss Men jeg føler mig ikke sej. Nærmere modsæt. Svag på alle leder og kanter og jeg synes det hele er svært pt. Jeg har det svært. Så det bliver godt at komme ned og snakke på tirsdag...

Vil høre til om jeg må få 2 gange med 14 dage imellem. Bare for at se om jeg kan få kickstartet et vægttab...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Men jeg føler mig ikke sej. Nærmere modsæt. Svag på alle leder og kanter og jeg synes det hele er svært pt. Jeg har det svært. Så det bliver godt at komme ned og snakke på tirsdag...

Vil høre til om jeg må få 2 gange med 14 dage imellem. Bare for at se om jeg kan få kickstartet et vægttab...

Man er ikke svag fordi man har det svært :kram2 :kram2 man er et følsomt menneske, det er der ikke noget svagt over :kiss

Hvis det giver dig energi med vægttabet, så er det en god idé med 2 gange hver 14. Dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun sige det igen, jeg har altså bare den mest fantastiske sygeplejerske :glad Hendes kommentar idag var at hun altid gerne vil overbooke sin kalender for min skyld, for hun vil så gerne hjælpe mig og vi har været igennem meget sammen :)

Men status er -800 g. Minus 2,5 kg totalt. Det var acceptabel med alt det der er sket på det sidste, så synes hub faktisk de var flot.

En god snak om humør og om Julius og om Marius :glad

Næste tid tirsdag D. 1. December :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun sige det igen, jeg har altså bare den mest fantastiske sygeplejerske :glad Hendes kommentar idag var at hun altid gerne vil overbooke sin kalender for min skyld, for hun vil så gerne hjælpe mig og vi har været igennem meget sammen :)

Men status er -800 g. Minus 2,5 kg totalt. Det var acceptabel med alt det der er sket på det sidste, så synes hub faktisk de var flot.

En god snak om humør og om Julius og om Marius :glad

Næste tid tirsdag D. 1. December :)

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER