MamatilJ&M

En glad mor er en der er glad for sig selv...

89 indlæg i dette emne

Ja, nu har jeg fået de børn jeg skulle have, så må det være nu, at jeg når mit endelige mål og lære at holde den.

Men som jeg ikke har lagt skjul på, har jeg det ikke så godt pt. Jeg er bange for en efterfødselsreaktion og jeg bruger rigtig megen tid på at være trist og ked af det. Der skal ikke meget til at vælte læsset. Når jeg er ked af det, får jeg det fysisk dårligt med kvalme. Og når "turen" er ovre spiser jeg alt det forkerte. Jeg har levet rigtig meget af kage, kiks, chokolade, is og cola.

1. step bliver at få rettet spisevanerne.

2. step bliver, at jeg forhåbentlig får lov til at starte til zumba i uge 34.

3. step bliver at starte i vægtkontrol nede i lægehuset igen. Sygeplejersken har meldt sig klar :glad Jeg er ikke klar endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Startvægt 89,8 kg :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klar med hep og kram :kiss 

Dejlig protiering du har lavet :super Jeg kender ikke til det med efterfødsel reaktion, men ved kroppen og sindet skal have tid til at komme sig, det må ikke skyndes på. Rom blev ikke bygget på en dag, og drømmen kroppen gør desværre heller ikke. Men det lange træk gør en forskel.

 

Masser :kram2 din vej :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper en hel masse for det også får du lige en :kram fordi du har det svært lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep og kæmpe kram din vej :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper også på dig!! Altid :kram2  Jeg er ked af, at læse at det er lidt svært lige nu, men godt at du er obs på det - det er første trin mod at få det bedre :kram2
Husk ikke at bide over mere end du kan pt. ellers bliver det bare endnu et nederlag, som du nok ikke lige skal udsættes for pt.  :kiss Men én ting er sikkert, jeg er 100% overbevidst om, at sunde madvaner også påvirker ens humør og omvendt. Så kosten er i min verden et godt sted at starte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper også på dig!! Altid :kram2 Jeg er ked af, at læse at det er lidt svært lige nu, men godt at du er obs på det - det er første trin mod at få det bedre :kram2

Husk ikke at bide over mere end du kan pt. ellers bliver det bare endnu et nederlag, som du nok ikke lige skal udsættes for pt. :kiss Men én ting er sikkert, jeg er 100% overbevidst om, at sunde madvaner også påvirker ens humør og omvendt. Så kosten er i min verden et godt sted at starte :)

Helt enig!

Jeg hepper alt hvad jeg kan :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Sundere mad vil helt sikkert gøre en forskel for dit velvære, men jeg tænker, du skal tage det stille og roligt. Du har vist ikke brug for at have en masse fokus på vægt lige nu, hvor du bøvler med så meget andet. Foliser på at få det bedre, så skal det andet nok komme :)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er klar med hep og kram :kiss

Dejlig protiering du har lavet :super Jeg kender ikke til det med efterfødsel reaktion, men ved kroppen og sindet skal have tid til at komme sig, det må ikke skyndes på. Rom blev ikke bygget på en dag, og drømmen kroppen gør desværre heller ikke. Men det lange træk gør en forskel.

Masser :kram2 din vej :kiss

Nej, Rom blev ikke bygget på en dag og derfor starter jeg i det små :) Men er ved at nå min kampvægt fra sidst og det ønsker jeg ikke.

Og tak fordi du vil heppe :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper en hel masse for det også får du lige en :kram fordi du har det svært lige nu!

Mange tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep og kæmpe kram din vej :kram

Mange tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper også på dig!! Altid :kram2  Jeg er ked af, at læse at det er lidt svært lige nu, men godt at du er obs på det - det er første trin mod at få det bedre :kram2

Husk ikke at bide over mere end du kan pt. ellers bliver det bare endnu et nederlag, som du nok ikke lige skal udsættes for pt.  :kiss Men én ting er sikkert, jeg er 100% overbevidst om, at sunde madvaner også påvirker ens humør og omvendt. Så kosten er i min verden et godt sted at starte :)

Mange tak :kram2

Jeg tror også nogle sundere madvaner vil gøre godt. Min vægt stiger og mit PCOS lever i fuldt flor. Og det gør jo intet godt for mig. Så nu skal jeg se, om jeg ikke kan få hold i det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig!

Jeg hepper alt hvad jeg kan :glad

Mange tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Sundere mad vil helt sikkert gøre en forskel for dit velvære, men jeg tænker, du skal tage det stille og roligt. Du har vist ikke brug for at have en masse fokus på vægt lige nu, hvor du bøvler med så meget andet. Foliser på at få det bedre, så skal det andet nok komme :)

:kiss

Det er heller ikke fordi jeg forventer et kæmpe vægt tab, men jeg skal bare have hold i derned har gang i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, Rom blev ikke bygget på en dag og derfor starter jeg i det små :) Men er ved at nå min kampvægt fra sidst og det ønsker jeg ikke.

Og tak fordi du vil heppe :kram2

Nemlig, små skridt er vejen frem :kram2 Du kan regne med mig, i heppekoret :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nemlig, små skridt er vejen frem :kram2 Du kan regne med mig, i heppekoret :kiss

Tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skal der godt nok ikke meget til at stresse mig og slet ikke når det indvolvere min svigermor :boo Sidder med en underlig fornemmelse i maven og tåre yderst i øjenkrogen. Jeg har virkelig ikke lyst til at skulle derop og manden har bedt mig om at beslutte om Marius skal derop på ferie på tirsdag og on vi vil spise deroppe... Har bare lyst til at sige nej, men nytter det noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skal der godt nok ikke meget til at stresse mig og slet ikke når det indvolvere min svigermor :boo Sidder med en underlig fornemmelse i maven og tåre yderst i øjenkrogen. Jeg har virkelig ikke lyst til at skulle derop og manden har bedt mig om at beslutte om Marius skal derop på ferie på tirsdag og on vi vil spise deroppe... Har bare lyst til at sige nej, men nytter det noget?

Meld fra!

Har du ikke brug for en pause? Det må du altså godt, trække stikket og få lidt afstand.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meld fra!

Har du ikke brug for en pause? Det må du altså godt, trække stikket og få lidt afstand.

:kram2

Manden er oppe og aflevere Marius nu. Har meldt ud jeg har brug for en pause. Kan godt se på manden han er lidt træt/ked af det.

Men jeg fik slet ikke sagt farvel til Marius :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var ude at prøve jakker idag. Det var slet ikke sjovt :boo Bliver nødt til at få gjort noget ved vægten.

Idag har jeg fået spist og drukket, men stadigvæk havner jeg i det forkerte :(

Nå må se om de små skridt ikke kan give mod på lidt mere.

Zumba starter D. 19. august og jeg skal til 8. ugers undersøgelse D. 14. Men mon der skulle være noget i vejen for at starte op. Vi er i hvert fald enige om herhjemme, at vi har brug for at komme ud. Mig til zumba og manden til håndbold...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Startvægt 89,8 kg :o

Vægt stadig 89,8 kg

Humøret helt i bund idag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægt stadig 89,8 kg

Humøret helt i bund idag :(

Ting tager tid, det er også en mental omstilling :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ting tager tid, det er også en mental omstilling :kram2

Ja heldigvis er vægten ikke steget.

Jeg er bare træt og ked af at gå rundt og være sur og ked af det og at tårene er ved at presse på. Hader de dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja heldigvis er vægten ikke steget.

Jeg er bare træt og ked af at gå rundt og være sur og ked af det og at tårene er ved at presse på. Hader de dage...

Det er heller ikke holdbart :kram2 Har du nogle at tale med om det? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vægt stadig 89,8 kg

Humøret helt i bund idag :(

:kram2 Jeg synes, at du skal lægge den vægt væk for et stykke tid, og vinkle fokus anderledes. Sæt nogle gode vaner (vand, x gram grønt, daglig gåtur o l.) på programmet og nyd, at det vil gøre noget godt for din krop og din selvfølelse - så kan du kigge på tal, når du har mere mere overskud :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER