Elisamus

Web shop

16 indlæg i dette emne

Ork, hader når jeg ikke kan huske hvad en webshop hedder, mener det er udlandsk men som er oversat til dansk og måske noget med deluxe... Hmmm ja

Hvilke webshops er i glade for at handle på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tænker du Webshops med tøj, babyudstyr eller? :)

 

Jeg er glad for babygear ;) og har ellers købt på kidsworld, men det er fordi jeg har fundet gode tilbud på de uld bodyer og heldragter vi bruger. Bukser syer jeg selv, og ellers køber i Bilka, H&M, Name it mv. :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænker du Webshops med tøj, babyudstyr eller? :)

 

Jeg er glad for babygear ;) og har ellers købt på kidsworld, men det er fordi jeg har fundet gode tilbud på de uld bodyer og heldragter vi bruger. Bukser syer jeg selv, og ellers køber i Bilka, H&M, Name it mv. :)

Nårh ja, det var på baby tøj fra str 68 og op, jeg søger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh ja, det var på baby tøj fra str 68 og op, jeg søger.

Okay :) 

 

Jamen jeg er glad for sider med gratis levering ;) hvis man er til bestemte mærker synes jeg ofte der er mange sider at vælge imellem. Jeg er mest til at holde mig til samme tøjmærker idet jeg ved at deres pasform passer min lange, ikke alt for tykke pige rigtig godt :) 

 

Ved ikke om du har mærker du foretrækker, for så ville jeg evt. google søge det mærke og body/buks og så se de forskellige siders udvalg, leverings og retur politik :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :) 

 

Jamen jeg er glad for sider med gratis levering ;) hvis man er til bestemte mærker synes jeg ofte der er mange sider at vælge imellem. Jeg er mest til at holde mig til samme tøjmærker idet jeg ved at deres pasform passer min lange, ikke alt for tykke pige rigtig godt :) 

 

Ved ikke om du har mærker du foretrækker, for så ville jeg evt. google søge det mærke og body/buks og så se de forskellige siders udvalg, leverings og retur politik :)

Indtil nu har vi mest købt brugt tøj og jeg kan se mærket me too passer vores lille pige godt, ligesom h&m og Bilkas tøj sidder godt på hende. Ellers ved jeg ikke ret meget om babytøj, hvad passer jeres slanke pige?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil nu har vi mest købt brugt tøj og jeg kan se mærket me too passer vores lille pige godt, ligesom h&m og Bilkas tøj sidder godt på hende. Ellers ved jeg ikke ret meget om babytøj, hvad passer jeres slanke pige?

Hun er ikke såååå skank mere ;-)

Men har været glad for Bilka, h&m, celavi, og få ting fra name it. til gengæld har be kids været elendigt i pasform, har også været uheldig med visse Joha ting som tydeligt har været kortere i samme størrelse end fx celavi uld.

Men vi kører primært uld body kort/lang med bløde bukser ofte fra Bilka eller nogle jeg selv har syet med gode lange stykker rib kant og hvis koldt om Vinteren en cardigan også fra Bilka, name it eller hjemme strikkede. Heldragter som hun sover i er alle celavi.

Ellers hvis jeg har købt bukser med for stor i livet har jeg syet en ekstra elastik i så de ikke falder ned :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rigtig glad for Katvig og småfolk... ;)

jeg plejer at google "katvig tilbud" "katvig udsalg"

Der er VILDT mange webshops at vælge imellem.

Jeg går som regel efter hurtig og fragtfri levering. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det pomp delux du efterlyser? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pomp deluxe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det pomp delux du efterlyser? :unsure

Pomp deluxe?

Nej det er det ikke, for de har kun tøj fra str 80, den hjemme jeg tænker på har baby tøj, bl.a. Med Peter plys motiv. Ork hader jeg ikke kan huske hvad den hedder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Luksusbaby?

Nej heller ikke. I dens opbygning mener hjemmesiden om h&m

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det next direct du mangler?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det next direct du mangler?? :)

Jaaaaaa det var lige den. Men øv de har ikke Peter plys kollektionen mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaa det var lige den. Men øv de har ikke Peter plys kollektionen mere

Øv :( men godt du fandt den rigtige :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget trist, at du har glemt navnet på denne butik, men heldigvis er der mange andre onlinebutikker at vælge imellem.

 

Jeg er sikker på, at du finder det rigtige produkt på andre internetplatforme. Der er mange online butikker, både danske og udenlandske, der tilbyder et stort udvalg af varer til gode priser. Nogle af de mest populære onlinebutikker i Danmark er Elgiganten, Bilka og Cool shop.

 

Glem ikke at læse anmeldelser! Det er altid nyttigt at læse anmeldelser fra andre kunder, før du foretager køb i en ny online butik for at sikre, at du får en god oplevelse og et pålideligt produkt. Überprüfen Sie dies liste der Online-Shops für Kinder an.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER