Guest

Hormon spiral for og imod? Nyt spgm. 2/12

131 indlæg i dette emne

Jeg har samme problem med lysten :( og efterhånden en voksende angst for at blive gravid igen som ikke ligefrem øger lysten :(

Jeg følger med i fald nogle skulle kende et alternativ som ikke er sterilisation...

Øv, søde! :kram2

Sterilisation for mig er bare lidt for definitivt. Er egentlig temmelig sikker på at to børn er nok for mig, men hvad nu hvis det ikke er det om fem år :rolleyes jeg er trods alt stadig relativt ung endnu og synes bare det er en voldsom løsning :blink

Måske du skulle høre din læge eller en gynækolog om den minispiral som Susanne har gode erfaringer med? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg også men har desværre fået virkelig dårlig hud af den ... det havde jeg også med den sidste ( normale ) hormonspiral :(

Langt fra alle får det men det kan altså være en af bivirkningerne.. Overvejer faktisk om det er holdbart? Men på den anden side har jeg aldrig mens, pletblødning eller smerter hmmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har jeg også men har desværre fået virkelig dårlig hud af den ... det havde jeg også med den sidste ( normale ) hormonspiral :(

Langt fra alle får det men det kan altså være en af bivirkningerne.. Overvejer faktisk om det er holdbart? Men på den anden side har jeg aldrig mens, pletblødning eller smerter hmmm

Det er mystisk. En af grundene til at jeg fik den, er fordi der er mindre risiko for uren hud ift almindelige og jeg netop er ekstra disponeret pga pco :chin:

Det skal lige siges, at da jeg løb tør for Beaute pacifique absigtscreme og begyndte at bruge en økologisk fra Dr. Scheller, gik min hud helt amok! Så snart jeg skiftede tilbage til Beaute pacifique, var problemet væk igen. Eller, der er lidt, men slet slet ikke, som det før har været uden p-piller. Måske et forsøg værd?

Uren hud stinker helt vildt! :prik :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, søde! :kram2

Sterilisation for mig er bare lidt for definitivt. Er egentlig temmelig sikker på at to børn er nok for mig, men hvad nu hvis det ikke er det om fem år :rolleyes jeg er trods alt stadig relativt ung endnu og synes bare det er en voldsom løsning :blink

Måske du skulle høre din læge eller en gynækolog om den minispiral som Susanne har gode erfaringer med? :)

Jeg er ikke relativt ung og vil ikke have flere.

Tja, det er måske værd at overveje - synes dog det er øv at skulle punge 1100 kr ud 1 år efter jeg gav 12xx for den jeg har <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mystisk. En af grundene til at jeg fik den, er fordi der er mindre risiko for uren hud ift almindelige og jeg netop er ekstra disponeret pga pco :chin:

Det skal lige siges, at da jeg løb tør for Beaute pacifique absigtscreme og begyndte at bruge en økologisk fra Dr. Scheller, gik min hud helt amok! Så snart jeg skiftede tilbage til Beaute pacifique, var problemet væk igen. Eller, der er lidt, men slet slet ikke, som det før har været uden p-piller. Måske et forsøg værd?

Uren hud stinker helt vildt! :prik :Kiss

Har haft uren hud i årevis og det er røv for mit selvværd :(

Hvorfor har ingen nævnt den minispiral for mig? Ved ikke om jeg tør stole på den...

Hvad koster det du bruger til ansigtet og hvor køber du det? Er der alt muligt hejs i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke relativt ung og vil ikke have flere.

Tja, det er måske værd at overveje - synes dog det er øv at skulle punge 1100 kr ud 1 år efter jeg gav 12xx for den jeg har <_<

Dét kan jeg dælme godt forstå :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft uren hud i årevis og det er røv for mit selvværd :(

Hvorfor har ingen nævnt den minispiral for mig? Ved ikke om jeg tør stole på den...

Hvad koster det du bruger til ansigtet og hvor køber du det? Er der alt muligt hejs i?

Jeg har også kæmpet med det i alle mine teenageår, indtil jeg startede på p-piller som 18-årig - det er IKKE en fest for selvværdet <_<

 

Den kan købes i Matas og nej, der er ikke alt muligt hejs i - så ville jeg ikke bruge den ;) Min storesøster havde trofast brugt den i mange år og da jeg blev gravid besluttede jeg at forkæle mig selv og prøve den og jeg har brugt den siden ;)

 

Den koster 229 kr. og min holdt så ca. et års tid, men jeg bruger heller ikke så meget. Det er den her   :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kæmpet med det i alle mine teenageår, indtil jeg startede på p-piller som 18-årig - det er IKKE en fest for selvværdet <_<

Den kan købes i Matas og nej, der er ikke alt muligt hejs i - så ville jeg ikke bruge den ;) Min storesøster havde trofast brugt den i mange år og da jeg blev gravid besluttede jeg at forkæle mig selv og prøve den og jeg har brugt den siden ;)

Den koster 229 kr. og min holdt så ca. et års tid, men jeg bruger heller ikke så meget. Det er den her :kiss

Er det så nok mod uren hud bare at bruge creme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det så nok mod uren hud bare at bruge creme?

Tja, det er jo nok individuelt, men jeg har i hvert fald kun haft så pæn hud uden p-piller, da jeg spiste 90% LCHF - og det gør jeg altså ikke nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, det er jo nok individuelt, men jeg har i hvert fald kun haft så pæn hud uden p-piller, da jeg spiste 90% LCHF - og det gør jeg altså ikke nu :rolleyes

Haha, jeg mente egentlig også bare, om det var nok for dig ;)

Jeg er nemlig mega dårlig til sådan noget med at skulle vaske, skrubbe, smøre osv hver aften og morgen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, jeg mente egentlig også bare, om det var nok for dig ;)

Jeg er nemlig mega dårlig til sådan noget med at skulle vaske, skrubbe, smøre osv hver aften og morgen <_<

Det har jeg ALDRIG gjort - i hvert fald ikke ret længe ad gangen og de gange jeg har prøvet, har jeg ikke mærket nogen forskel :rolleyes

Jeg smører dagcreme på, når jeg har været i bad - that´s it ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg ALDRIG gjort - i hvert fald ikke ret længe ad gangen og de gange jeg har prøvet, har jeg ikke mærket nogen forskel :rolleyes

Jeg smører dagcreme på, når jeg har været i bad - that´s it ;)

Ej, så vil jeg altså prøve den. Tak :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, så vil jeg altså prøve den. Tak :super

Også her ^_^ :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, så vil jeg altså prøve den. Tak :super

 

Også her ^_^ :ditto

 

Åh - PRES! :D 

Jeg håber I bliver ligeså glade for den, som jeg har været ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh - PRES! :D

Jeg håber I bliver ligeså glade for den, som jeg har været ;)

Ha ha vi regner med at du refunderer prisen, hvis det ikke virker :p :D

Det håber jeg også :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kæmpet med det i alle mine teenageår, indtil jeg startede på p-piller som 18-årig - det er IKKE en fest for selvværdet <_<

Den kan købes i Matas og nej, der er ikke alt muligt hejs i - så ville jeg ikke bruge den ;) Min storesøster havde trofast brugt den i mange år og da jeg blev gravid besluttede jeg at forkæle mig selv og prøve den og jeg har brugt den siden ;)

Den koster 229 kr. og min holdt så ca. et års tid, men jeg bruger heller ikke så meget. Det er den her :kiss

Jeg har kæmpet med det i 22-24 år nu :( Ikke en skid har hjulpet.

Jeg tror jeg vil prøve en dag. Kan ikke blive værre end det er og tænk hvis noget rent faktisk virkede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kæmpet med det i 22-24 år nu :( Ikke en skid har hjulpet.

Jeg tror jeg vil prøve en dag. Kan ikke blive værre end det er og tænk hvis noget rent faktisk virkede...

Åh, hvor jeg kender det! :(

Jeg kan jo ikke love, at cremen virker for dig, men det kan da ikke skade at prøve :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne, får du mens med minispiral?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne jeg tror nu også at jeg må prøve at købe den creme efter fødslen :super

Tænk hvis den var god til min hud også :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne, får du mens med minispiral?

Det har jeg gjort indtil nu, men mindre og mindre. Sidst havde jeg en mini-ob i 4 gange, tror jeg og ellers klarede jeg det med trusseindlæg. Jeg tror det ender med jeg ikke bløder overhovedet.

Jeg har lige haft ÆL denne uge. Hvad sker der for at have en relativt stabil cyklus nu?! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne jeg tror nu også at jeg må prøve at købe den creme efter fødslen :super

Tænk hvis den var god til min hud også :yay

:kram2

Jeg brugte den fra jeg var et par måneder henne med Sofie, men vil du holde dig 100% fra parfume, skal du selvfølgelig vente ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Jeg brugte den fra jeg var et par måneder henne med Sofie, men vil du holde dig 100% fra parfume, skal du selvfølgelig vente ;)

Jeg har bare ikke mulighed for at komme i matas :lol

Og Nichlas ville 100% købe den forkerte :D

Jeg kunne selvfølgelig også bestille den :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger en del penge og tid på min hud men urenhederne er helt klart hormonelle :(

Og så piller jeg! Total no-go og hvis jeg lod være kunne jeg nok slippe med noget af det ..grrrr

Mener slet ikke jeg havde det da jeg var på p-piller men orker næsten ikke at få den fjernet og så starte på piller.. For egentlig er jeg jo meget tilfreds med den..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger en del penge og tid på min hud men urenhederne er helt klart hormonelle :(

Og så piller jeg! Total no-go og hvis jeg lod være kunne jeg nok slippe med noget af det ..grrrr

Mener slet ikke jeg havde det da jeg var på p-piller men orker næsten ikke at få den fjernet og så starte på piller.. For egentlig er jeg jo meget tilfreds med den..

Jeg piller også og jeg er SÅ træt af det :prik <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER