Barbamama

Er det et jordbærmærke?

15 indlæg i dette emne

Jeg har lige opdaget en rød plet i Tulles hår. :unsure Hun virker ikke generet og jeg spørger lige sp på mandag - men kan I gennemskue hvad det er? Jeg tænker måske jordbærmærke, men ville det så ikke være der fra fødslen? Jeg har ikke bemærket det før idag, og jeg har da alligevel nulret pænt meget i hendes hår :huh

IHhgYOw.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ligner er jordbærmærke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ligner er jordbærmærke :)

Godt, det synes jeg umiddelbart også :) :chin:

Hvordan er det nu med dem, de er ikke spor farlige, vel? Og går de væk af sig selv? Skal man gøre noget? Hvorfor kommer de?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt, det synes jeg umiddelbart også :) :chin:

Hvordan er det nu med dem, de er ikke spor farlige, vel? Og går de væk af sig selv? Skal man gøre noget? Hvorfor kommer de?

De er ikke spor farlige. De kommer af slid på huden.

Mimn lillesøster fik dem fordi hun lå med elektroder på hovedet - og de går væk efter nogle dage/uger afhængig af størrelse :)

Det er egentligt bare en slags vabel, og du skal ikke gøre noget ved den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nævn det evt ved hendes 5 ugers hvis det kommer til at bule meget ud. Tobias har et på siden og det var vi til kirurgisk vurdering af. De fleste går dog i sig selv helt uden problemer.

Tobias' kom først efter14 dage og voksede i 2 måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :balloons Godartet svulst, det lyder egentlig voldsomt :wacko Men godt at høre, at de er ufarlige. :super Lige nu er det ret lille og fladt, men ja, god idé også lige at høre lægen til 5 ugers :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare det er den betegnelse det har fået. Så det hører under en kategori :) Men ja, hør lægen ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar :balloons Godartet svulst, det lyder egentlig voldsomt :wacko Men godt at høre, at de er ufarlige. :super Lige nu er det ret lille og fladt, men ja, god idé også lige at høre lægen til 5 ugers :super

Tobias' startede flat og nu ser det således ud:

E6OxwS6.jpg

DQr0oqy.jpg

Men han er slet ikke generet af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias' startede flat og nu ser det således ud:

E6OxwS6.jpg

DQr0oqy.jpg

Men han er slet ikke generet af det.

Dejligt at han ikke er generet af det :) Jeg tænker måske også lidt i forfængeligheds-baner om hun nu får en skaldet plet :blush Men jeg må nok bare høre så og læge af og ellers se det an :)

Men det er i hvert fald dejligt at høre at det ikke er farligt eller generende :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min niece paa 2 har et cirka samme sted og str - ogsaa fra baby af. Tror ikke der gror haar paa selve stedet, men det er altsaa ikke noget jeg laegger maerke til. Hun har nok lidt moerkere haar,men det er normalt daekket af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det ligner et jordbærmærke :)

Karla har et på tungen, og det fik hun først efter et par uger, så vidt jeg husker. Det er ikke gået væk, men er bare vokset sammen med hendes tunge, så det er forholdsmæssigt lige så stort på hendes tunge, som det var da vi opdagede det. Det er blevt en smule mere utydeligt nu, så man ser det næsten ikke længere. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min niece paa 2 har et cirka samme sted og str - ogsaa fra baby af. Tror ikke der gror haar paa selve stedet, men det er altsaa ikke noget jeg laegger maerke til. Hun har nok lidt moerkere haar,men det er normalt daekket af det.

Okay det lyder godt :) Skidt også med, om man kan se det, jeg tænkte mere, hvis det voksede, og hun så pludselig skulle være skaldet i den ene side :rolleyes :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det ligner et jordbærmærke :)

Karla har et på tungen, og det fik hun først efter et par uger, så vidt jeg husker. Det er ikke gået væk, men er bare vokset sammen med hendes tunge, så det er forholdsmæssigt lige så stort på hendes tunge, som det var da vi opdagede det. Det er blevt en smule mere utydeligt nu, så man ser det næsten ikke længere.

Ej jeg anede ikke, at man kunne få det på tungen også :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SP har bekræftet at det er et jordbærmærke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER