Tinakp

39 lifesaving babytips

9 indlæg i dette emne

Nogen af jer kender måske denne artikel, men jeg tænkte at jeg lige ville ligge den ind, fordi der er nogle gode råd deri, både som man som første gangs mødre vil være glad for at vide, men også for dem af os, som nok allerede har glemt hvordan det er med spædbørn ( det har jeg i hvert fald lykkeligt glemt alt om)

I må tá med, at det er billeder taget med tlf - så det er måske ik den bedste kvalitet ...

d8sxl55.jpg

xXIYL73.jpg

JmovZzB.jpg

dtrfvd9.jpg

VDaW2Cd.jpg

lep026f.jpg

cVnPJuF.jpg

OMimMbL.jpg

sP2ihDx.jpg

rxmwLF5.jpg

oXlvKNy.jpg

23VSCNa.jpg

dSh0srb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe, må jeg supplere med, at man skal sørge for at lade det omtalte ekstra nussedyr indgå i cirkulation, så de dyrebare bamser begge bliver nogenlunde lige slidt - man kan ikke substituere den veltjente slidt-i-laser bamse med en spritny, selvom de var ens engang :) Vi har så valgt en type, der kan maskinvaskes (dejligt, når der gylpes eller kastes op, eller bare jævnt hen nases), og der er det dæleme også smart, at man så har en anden tør og tilgængelig sovebamse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, må jeg supplere med, at man skal sørge for at lade det omtalte ekstra nussedyr indgå i cirkulation, så de dyrebare bamser begge bliver nogenlunde lige slidt - man kan ikke substituere den veltjente slidt-i-laser bamse med en spritny, selvom de var ens engang :) Vi har så valgt en type, der kan maskinvaskes (dejligt, når der gylpes eller kastes op, eller bare jævnt hen nases), og der er det dæleme også smart, at man så har en anden tør og tilgængelig sovebamse :D

:ditto

Og så skal barnet helst ikke vide der er to.

Vores dreng sovet pt med begge bamser, fordi han opdagede der var to.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Og så skal barnet helst ikke vide der er to.

Vores dreng sovet pt med begge bamser, fordi han opdagede der var to.

:lol junior har enkelt gange spottet noget så mystisk som et glimt af Doodoo i skabet, hvilket jo ikke kan passe, når nu Doodoo sidder i armene :o Foreløbig har han dog kunnet afledes... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for deling :kram

God ide med ekstra yndlingsbamse, også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, må jeg supplere med, at man skal sørge for at lade det omtalte ekstra nussedyr indgå i cirkulation, så de dyrebare bamser begge bliver nogenlunde lige slidt - man kan ikke substituere den veltjente slidt-i-laser bamse med en spritny, selvom de var ens engang :) Vi har så valgt en type, der kan maskinvaskes (dejligt, når der gylpes eller kastes op, eller bare jævnt hen nases), og der er det dæleme også smart, at man så har en anden tør og tilgængelig sovebamse :D

:ditto

C havde en nussekludsbamse i barnevognen og en i sengen. Så blev de cirka lige slidt... Og mor er hård og kontant og vasker dem begge når de er beskidte. Efterfølgende går jeg med dem et par timer så de igen lugtede af mor.

I dag har hun dem begge, da hun ikke sover i barnevognen mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gode råd. Dem må jeg lige huske til februar. Kan virkelig virkelig ikke huske hvordan det er at have en baby - vildt at man glemmer så hurtigt.

---

For øvrigt det aller bedste råd jeg fik dengang med Aksel....

Bi var dybt frustrerede over at Aksel små sov en 5-10 minutters tid men aldrig tog de lange stræk. Jeg ammede og han faldt altid i søvn ved mig. Vi lagde ham så forsigtigt over i liften og kort tid efter vågnede han.

Jeg fik så det råd at holde ham vågen under amningen (og det var svært i starten), men det virkede. Han stoppede med de korte power naps, som klat nok gjorde ham frisk, og vi begyndte at kunne putte en mæt, tilfreds og søvnig dreng i barnevognen.

Måske en lille ting, men noget vi vitterlig ikke havde tænkt over og det gav en helt anden rytme herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, må jeg supplere med, at man skal sørge for at lade det omtalte ekstra nussedyr indgå i cirkulation, så de dyrebare bamser begge bliver nogenlunde lige slidt - man kan ikke substituere den veltjente slidt-i-laser bamse med en spritny, selvom de var ens engang :) Vi har så valgt en type, der kan maskinvaskes (dejligt, når der gylpes eller kastes op, eller bare jævnt hen nases), og der er det dæleme også smart, at man så har en anden tør og tilgængelig sovebamse :D

Lille bitte W kunne lugte (jo lugte!) om vi gav ham den rigtige Muhle :lol og ja han regnede jo så ud at der var to og har derfor nu to - og vi har ingen ekstra. Seriøst jeg har rendt panisk rundt efter de skide køer mange gange :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille bitte W kunne lugte (jo lugte!) om vi gav ham den rigtige Muhle :lol og ja han regnede jo så ud at der var to og har derfor nu to - og vi har ingen ekstra. Seriøst jeg har rendt panisk rundt efter de skide køer mange gange :lol

:lol den fødte feinschmecker ;) Junior lader ikke til at fatte nogen mistanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER