Tumlepigen

Ophængning af tegninger på børneværelser

10 indlæg i dette emne

Jeg vil rigtig gerne finde en løsning så vi kan hænge tegninger op på Filippas (og Leonora) værelse®. Hun tegner en del og får en del af bedsteveninden.

Jeg forestillede mig en slags wire med små klemmer så de nemt kan udskiftes men jeg kan simpelthen ikke finde en "færdig pakke". Ellers kunne det være RAMN men en lidt dyr løsning. Eller en smal hylde med rammer på. Det smarte ved wiren ville være at Filippa selv kunne udskifte.

Kan nogen af jer kløgtige kvinder hjælpe med sådan en løsning eller andre forslag?

:tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en helt almindelig snor og miniklemmer på aksels værelse. Det fungerer fint. Lige nu har jeg kun to klemmer jeg har fundet i min mors gamle syskrin, men tænker det ikke er så svært at finde flere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver snoren ikke slap eller skæv når der hænger noget i? :chin:

Tænkte der skulle være lidt mere styrke for den kan holde. Og hvor finder man lige miniklemmer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Bliver snoren ikke slap eller skæv når der hænger noget i? :chin:

Tænkte der skulle være lidt mere styrke for den kan holde. Og hvor finder man lige miniklemmer?

Pas med miniklemmer. Har ikke fået taget mig sammen til at lede efter nogen flere endnu.

Vi har bundet snoren ret stramt, så det synes jeg ikke umiddelbart er noget problem egentlig. Jeg har ikke rigtig tænkt over det ihvertfald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver snoren ikke slap eller skæv når der hænger noget i? :chin:

Tænkte der skulle være lidt mere styrke for den kan holde. Og hvor finder man lige miniklemmer?

Panduro har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

http://www.sydf.dk/quick-rammer-36/quick-rammer-p88

Ellers kan man købe et sæt til ophæng her med wire og det hele :)

http://www.galleriskinner.dk/monteringsvejledning_picture.html

Efter Me. Er kommet i børnehave drukner vi i tegninger og jeg har besluttet at benytte en af væggene i køkkenet - evt. Vores kæmpe endevæg i stuen, skal lige beslutte mig ;) Så kan vi se tegningerne og løbende skifte ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I søstrene grene har de klemmer :)

Vi hænger tegninger på hoveddøren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IKEA har en wire vi bruger den til vores badeforhæng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikea har wire.... Miniklemmer kan du få i Søstrene Grene eller panduro.... Kommer du tilfældigvis til Sverige så har Granit færdige sæt til formålet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER