Miltons mor

Falsk positiv test efter de 5 min.?

5 indlæg i dette emne

Er der nogle der har erfaringer med at testen er negativ inden for reaktionstiden på 5 min., men så bliver positiv et stykke tid efter?

Jeg ved ikke hvor langt jeg er i min cyklus, da de er meget uregelmæssige (men har i gennemsnit været på 40 dage). Jeg er på dag 40 idag og har de sidste 5 dage fået disse teste, som først blev positive efter 15-20 min eller mere (og kun svagt positive).

De burde jo så være falsk positive, men det er de bare ikke blevet de andre gange jeg har testet. Desuden har jeg næsten alle symptomer, men det kan jo være indbildsk! ;-)

Men er der nogle der har haft lignedne oplevelser, og har I så været gravide eller ej??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kun fået streger på testen (efter tid), hvis jeg har været gravid, så jeg krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig fået en falsk positiv, og har heller aldrig været gravid ;) Så jeg krydser også fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg tog engang en test der var negativ og lod den så ligge til manden til han stod op så han kunne se jeg ikk var gravid, han havde mobbet mig med om jeg var gravid fordi jeg har skøre vaner... da han stod op var den bare positiv så han fik lidt et chok ... jeg var ikk gravid, testen var blevet positiv efter de 5 min...

manden var noget lettet da jeg om aften kunne forklare ham der altså ingen baby var ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde i sidste uge 3 tests, der alle fik en meget svag skyggestreg der kunne ses indenfor 3 min og var tydelige efter ca. 10 min. Og jeg er så ret sikkert ikke gravid. Måske jeg var det kortvarigt, det er ikke til at vide. Jeg ville jo gerne tro på, at man KUN kan få to streger, hvis man rent faktisk er gravid omend det går i sig selv igen.

Jeg krydser for dine streger er tegn på graviditet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER