Fister

Tråden om livets store spørgsmål

654 indlæg i dette emne

Just now, Barbamama said:

 

Sorry. :blush

(Har heller aldrig sat mig ind i Fifty Shades, Twillight, Instagram eller håndbold... Jeg er et tomt tomt menneske :lol )

 

Det må du ikke sammenligne altså :P 

ej, jeg var så skeptisk ifht skam. Ikke om jeg sku med på den bølge. Jeg sku blive klogere :lol 

 

men nu forstår jeg bedre du overhovedet overvejer at finde tid til at sortere 2500 billeder :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, Alina89 said:

 

Det må du ikke sammenligne altså :P 

ej, jeg var så skeptisk ifht skam. Ikke om jeg sku med på den bølge. Jeg sku blive klogere :lol 

 

men nu forstår jeg bedre du overhovedet overvejer at finde tid til at sortere 2500 billeder :haha

 

Man har masser af tid, når man lever i sin egen lille boble :lol:lol:lol 

 

(Og tør jeg korrekse og fortælle, at de 2500 er den sorterede andel, og dermed kun en brøkdel af den oprindelige stak? :oops )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

 

Sorry. :blush

(Har heller aldrig sat mig ind i Fifty Shades, Twillight, Instagram eller håndbold... Jeg er et tomt tomt menneske :lol )

:ditto til alle pånær håndbold (har spillet men gider ikke se det) og Netflix og andre streaming tjenester har jeg heller ikke. Nåh ja og Snapchat og Twitter ser jeg heller ikke fidusen i ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, SDB said:

:ditto til alle pånær håndbold (har spillet men gider ikke se det) og Netflix og andre streaming tjenester har jeg heller ikke. Nåh ja og Snapchat og Twitter ser jeg heller ikke fidusen i ;) 

 

Jeg har trods alt netflix :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 11/1/2017 at 10:40 AM, Tumlepigen said:

Gad vide hvad tanken bag valgmulighed 3 er? :chin::lolhit

 

2i9nsqw.jpg

 

Det er helt op til den enkelte person ;)

Der findes efterhånden en del, som hverken definerer sit køn som mand eller kvinde. Nogle skifter fra dag til dag, andre mener der findes et tredje køn osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER