Posted February 1, 2017 Just now, Barbamama said: Sorry. (Har heller aldrig sat mig ind i Fifty Shades, Twillight, Instagram eller håndbold... Jeg er et tomt tomt menneske ) Det må du ikke sammenligne altså ej, jeg var så skeptisk ifht skam. Ikke om jeg sku med på den bølge. Jeg sku blive klogere men nu forstår jeg bedre du overhovedet overvejer at finde tid til at sortere 2500 billeder Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 6 minutes ago, Alina89 said: Det må du ikke sammenligne altså ej, jeg var så skeptisk ifht skam. Ikke om jeg sku med på den bølge. Jeg sku blive klogere men nu forstår jeg bedre du overhovedet overvejer at finde tid til at sortere 2500 billeder Man har masser af tid, når man lever i sin egen lille boble (Og tør jeg korrekse og fortælle, at de 2500 er den sorterede andel, og dermed kun en brøkdel af den oprindelige stak? ) Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 1 hour ago, Barbamama said: Sorry. (Har heller aldrig sat mig ind i Fifty Shades, Twillight, Instagram eller håndbold... Jeg er et tomt tomt menneske ) til alle pånær håndbold (har spillet men gider ikke se det) og Netflix og andre streaming tjenester har jeg heller ikke. Nåh ja og Snapchat og Twitter ser jeg heller ikke fidusen i Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 1, 2017 27 minutes ago, SDB said: til alle pånær håndbold (har spillet men gider ikke se det) og Netflix og andre streaming tjenester har jeg heller ikke. Nåh ja og Snapchat og Twitter ser jeg heller ikke fidusen i Jeg har trods alt netflix Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 2, 2017 On 11/1/2017 at 10:40 AM, Tumlepigen said: Gad vide hvad tanken bag valgmulighed 3 er? Det er helt op til den enkelte person Der findes efterhånden en del, som hverken definerer sit køn som mand eller kvinde. Nogle skifter fra dag til dag, andre mener der findes et tredje køn osv Share this post Link to post Share on other sites