Fister

Tråden om livets store spørgsmål

654 indlæg i dette emne

Undrer mig lidt over, at tilbuds-avisen fra SuperBrugsen tilsyneladende primært angiver (i øvrigt udmærkede) varer, der står med deres sædvanlige priser :chin:

Fordi det ikke er en tilbudsavis, men et varekatalog - sagde min veninde når jeg undrede mig over samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fordi det ikke er en tilbudsavis, men et varekatalog - sagde min veninde når jeg undrede mig over samme.

Se, det tænkte jeg også - men de kalder det selv en tilbudsavis :rolleyes

http://tilbudsavis.superbrugsen.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undrer mig lidt over, at tilbuds-avisen fra SuperBrugsen tilsyneladende primært angiver (i øvrigt udmærkede) varer, der står med deres sædvanlige priser :chin:

Gør Netto ikke også det? Synes generelt der ofte er priser i 'reklamer' som ikke er sat ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gør Netto ikke også det? Synes generelt der ofte er priser i 'reklamer' som ikke er sat ned.

Det gør de sikkert - jeg ser bare kun den her :) Det er jo fint at reklamere for det hele - jeg studsede bare over det med 'tilbudsavis' stort ser uden tilbud.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan virkelig ikke forstå at "møllerstran" skulle gøre noget godt udover at stimulere brækrefleksen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor får man altid mindst en bums når man skal have taget billeder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvor mange - af alle de mange mange mennesker, som Dronningen giver hånd til ved de her fine fester, såsom det DR1 viser fra nu - der har vasket deres hænder tilstrækkeligt efter deres seneste toiletbesøg?

Eller sagt på en anden måde: Hvor mange bakterier kan én dronning gribe i løbet af en lille time? Og går hun mon selv ud og vasker hænder bagefter? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide hvor mange - af alle de mange mange mennesker, som Dronningen giver hånd til ved de her fine fester, såsom det DR1 viser fra nu - der har vasket deres hænder tilstrækkeligt efter deres seneste toiletbesøg?

Eller sagt på en anden måde: Hvor mange bakterier kan én dronning gribe i løbet af en lille time? Og går hun mon selv ud og vasker hænder bagefter? :chin:

 

Hahahahahahahahaahah :lolhit Jeg sad og tænkte præcis det samme! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var pænt imponeret af de kongeliges tålmodighed og entusiasme i den håndtryks seance... Samtidig med jeg sad og drømte om at blive inviteret til sådan et bal.

Og mon ik de lige spritter af inden de spiser...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være når man vasker et dynebetræk sammen med sit vasketøj så ligger det hele inde i dynebetrækket når maskinen er færdig? Hvordan gør den? Og hvorfor??

Og hvor er alle de ensomme sokkers partnere...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være når man vasker et dynebetræk sammen med sit vasketøj så ligger det hele inde i dynebetrækket når maskinen er færdig? Hvordan gør den? Og hvorfor??

Og hvor er alle de ensomme sokkers partnere...?

Sokkerne er svaret her.

http://m.bt.dk/utroligt-men-sandt/er-det-derfor-at-en-af-dine-sokker-altid-forsvinder-i-vask?redirected=true

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det ikke... Ligger sokkerne så nede i maskineriet? Eller i maven på en imaginær hund.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår det ikke... Ligger sokkerne så nede i maskineriet? Eller i maven på en imaginær hund.

Alle de enlige sokker samles i et stort sort hul ude i rummet. Det er jeg overbevist om.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor kan en robotstøvsuger komme ind under samtlige møbler i mit hjem, men aldrig finde ud igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Det kan være robotstøvsugere har fundet den magiske dør til sokkehullet under sofaen, og forsøger at rydde op. Det ville i hvert fald passe herhjemme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Det kan være robotstøvsugere har fundet den magiske dør til sokkehullet under sofaen, og forsøger at rydde op. Det ville i hvert fald passe herhjemme :D

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha. Det kan være robotstøvsugere har fundet den magiske dør til sokkehullet under sofaen, og forsøger at rydde op. Det ville i hvert fald passe herhjemme :D

Selvfølgelig! Hvorfor har jeg ikke tænkt på det :D Robert er nu forvist til sin oplader, hvor han så kan tænke lidt over sin opførsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er mænd så vilde med dødsyge programmer på Discovery Channel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er mænd så vilde med dødsyge programmer på Discovery Channel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er mænd så vilde med dødsyge programmer på Discovery Channel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg også være hvis jeg havde kanalen ^_^

Jo jo men ville du se guldgraver program lørdag aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo men ville du se guldgraver program lørdag aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo men ville du se guldgraver program lørdag aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo men ville du se guldgraver program lørdag aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor tisser baby kun igennem i viklen eller i min seng? Aldrig når det kun kan genere ham selv. Sharing is caring - men stadig. Why????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER