Fister

Tråden om livets store spørgsmål

654 indlæg i dette emne

Måske kom vognen før udtrykket "baby"...

Hmm ja det kan da godt være :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske kom vognen før udtrykket "baby"...

Eller så fordi vognen også bruges af 1-2 årlige, hvor man ikke er baby længere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eller så fordi vognen også bruges af 1-2 årlige, hvor man ikke er baby længere?

Det er selvfølgelig rigtigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor tisser mænd på brættet uanset om det er oppe eller nede? (det er måske bare min mand :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor tisser mænd på brættet uanset om det er oppe eller nede? (det er måske bare min mand :rolleyes)

Det sker også her! Jeg vil så gerne have ham til at sætte sig ned, men det er vist ikke maskulint :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sker også her! Jeg vil så gerne have ham til at sætte sig ned, men det er vist ikke maskulint :rolleyes

:lol den ultimative kastration :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sker også her! Jeg vil så gerne have ham til at sætte sig ned, men det er vist ikke maskulint :rolleyes

Det har jeg til gengæld en mand der gør... Så min datter, der altid kun har set far sidde ned og tisse, blev meget forundret, da hun kom i bhv og så, at drengene stod op og tissede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg til gengæld en mand der gør... Så min datter, der altid kun har set far sidde ned og tisse, blev meget forundret, da hun kom i bhv og så, at drengene stod op og tissede :D

Min far har også altid gjort det, så jeg troede faktisk, at de fleste mænd stod op ude og sad ned hjemme. Men nej! Min mand kigger på mig, som om jeg er fuldstændig fra forstanden, når jeg siger det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undrer mig meget ofte over

- hvorfor folk synes det er en skide god ide at køre 50 km/t på en landevej. Ja, markerne er pæne at se på, MEN FLYT DIG. 20 km til Netto er en rigtig lang tur, hvis man ender bag ved en bilist (og det gør man!).

- hvorfor folk synes det er en god ide, at skide højt og helligt på forlygternes indstilling, så man blænder alt og alle man møder på sin vej. Det er meget enkelt, og tager ca 4 sekunder.

- hvorfor det altid er de langsomste bilister, der absolut skal lægge sig i venstre bane, når man efter lang tids irritation ENDELIG nærmer sig et kryds med to baner.

Måske nogle fornemmer jeg bruger lang tid på de danske landeveje.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor hedder det "god kemi " hvis man fungerer godt sammen med nogle personer? Sådan helt på videnskabeligt plan kan jeg godt se samligningen -men hvem besluttede at det var den samligning vi skulle bruge? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det at mænd ofte har sære måder at springe over hvor gæret er lavest?

Dette er min mands version af at sætte en ny rulle toiletpapir på:

9zxTdGy.jpg

Og hvis jeg ikke skifter den kommer den næste bare ved siden af....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det at mænd ofte har sære måder at springe over hvor gæret er lavest?

Dette er min mands version af at sætte en ny rulle toiletpapir på:

9zxTdGy.jpg

Og hvis jeg ikke skifter den kommer den næste bare ved siden af....

HAHAHAHA jeg troede kun det var min mand, der gjorde det der! :D Vi kan nogle gange have en hel lille række stående fordi jeg sådan lidt principielt nægter at fjerne dem :whistling :P

Edit:

Vores samling pt:

x7Kwe8g.jpg

Og min mand er ellers ikke generelt doven eller bange for husarbejde :chin: Mon toiletskraldespanden har bidt ham? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAHAHA jeg troede kun det var min mand, der gjorde det der! :D Vi kan nogle gange have en hel lille række stående fordi jeg sådan lidt principielt nægter at fjerne dem :whistling :P

Edit:

Vores samling pt:

x7Kwe8g.jpg

Og min mand er ellers ikke generelt doven eller bange for husarbejde :chin: Mon toiletskraldespanden har bidt ham? :D

:lol godt at det ikke kun er min mand....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i huset sker det også... Det er bare ikke min mand der gør det :whistling

But why? :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her i huset sker det også... Det er bare ikke min mand der gør det :whistling

:ditto :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

But why? :p

Det spørger min mand også om, jeg har stadig ikke fundet svaret :D

Hjernen slår fra tror jeg! Automatiseret! Jeg registrerer det ikke før hr. grumpy hvæser over det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det spørger min mand også om, jeg har stadig ikke fundet svaret :D

Hjernen slår fra tror jeg! Automatiseret! Jeg registrerer det ikke før hr. grumpy hvæser over det!

:ditto :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det spørger min mand også om, jeg har stadig ikke fundet svaret :D

Hjernen slår fra tror jeg! Automatiseret! Jeg registrerer det ikke før hr. grumpy hvæser over det!

:haha jeg hvæser ikke, engang imellem lader jeg dem stå og ellers bytter jeg bare om og smider den tomme ud.

Det eneste tidspunkt hvor Jacob har fjernet de gamle var da vi havde nogle Flush&go ruller hvor rullen kunne trækkes ud, for det syntes han var smart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:haha jeg hvæser ikke, engang imellem lader jeg dem stå og ellers bytter jeg bare om og smider den tomme ud.

Det eneste tidspunkt hvor Jacob har fjernet de gamle var da vi havde nogle Flush&go ruller hvor rullen kunne trækkes ud, for det syntes han var smart

Fuldstændig ditto til det hele :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde det ikke hedde en babyvogn istedet for barnevogn? :chin:

I den gamle danske film Færgekroen spørger Dirch en anden, om ikke han vil tage BABYCAREN - jeg har mange gange tænkt, altså da jeg var mindre :P, hvorfor han talte om BABY KAREN når ham stod med en barnevogn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Jeg tænker simpelthen ikke over det, og jeg ser ikke den tomme rulle - som i jeg opdager den simpelthen ikke!

:LOL

Modsat så fatter jeg simpelthen ikke hvordan min mand ikke kan se Krummerne på bordet efterhånden har smurt en bolle. De ligger jo lige der!

Åh jeg ser til gengæld ikke spildt frugtsaft, hvis jeg skærer frugt ud. B HADER det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiller de kongelige wordfeud? Og er det i så fald på fransk? Og gør de det mens de er på toilettet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan et spædbarn indeholde SÅ meget lort og tis? (og så om natten?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan et spædbarn indeholde SÅ meget lort og tis? (og så om natten?)

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undrer mig lidt over, at tilbuds-avisen fra SuperBrugsen tilsyneladende primært angiver (i øvrigt udmærkede) varer, der står med deres sædvanlige priser :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER