Fister

Tråden om livets store spørgsmål

654 indlæg i dette emne

Hvorfor er sådan et skrøbeligt udseende dyr som stankelbenet så sejlivet?

Jeg fandt et på væggen på badeværelset, da jeg skulle i bad imorges. Jeg bankede en masse toiletpapir hurtigt ind i det, krøllede papiret sammen - nøje så jeg var sikker på at klemme den ihjel - smed det i toilettet og trak ud og gik i bad. Mens jeg tørrer hår, kigger jeg ned i toilettet og så ligger den stadig og bevæger sig??? Jeg trak ud igen, så den er væk, men gad vide om den stadig lever? :blink

Jeg er overbevist om, at de kryb er begyndelsen på en zombie invasion - de vil bare ikke dø!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er på samme hold. Vil gerne give noget for at krydse, men 450 kr. retur næsten 20 år efter den blev bygget, synes jeg er ALT for meget og det betyder da uden tvivl noget for antallet af gange både vi og vores forældre krydser broen.

50-100 kr. pr vej vil være okay for mig.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er sådan et skrøbeligt udseende dyr som stankelbenet så sejlivet?

Jeg fandt et på væggen på badeværelset, da jeg skulle i bad imorges. Jeg bankede en masse toiletpapir hurtigt ind i det, krøllede papiret sammen - nøje så jeg var sikker på at klemme den ihjel - smed det i toilettet og trak ud og gik i bad. Mens jeg tørrer hår, kigger jeg ned i toilettet og så ligger den stadig og bevæger sig??? Jeg trak ud igen, så den er væk, men gad vide om den stadig lever? :blink

Er det ikke bare nerver? Altså ligesom hønen, der løber selvom hovedet er hugget af?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle gode svar omkring broen :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke bare nerver? Altså ligesom hønen, der løber selvom hovedet er hugget af?!

Øhm sikkert. :chin: Et stankelben er vel næppe meget andet end nerver anyway :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm sikkert. :chin: Et stankelben er vel næppe meget andet end nerver anyway :D

Haha! Præcis... Lange nerveben, der twitcher for evigt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde de kongelige i middelalderen tjenestefolk ansat til at pille deres næser?

Og betyder det så at jeg næsten er kongelig når jeg har fast næsepiller herhjemme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde de kongelige i middelalderen tjenestefolk ansat til at pille deres næser?

Og betyder det så at jeg næsten er kongelig når jeg har fast næsepiller herhjemme?

Ja, dét gør det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som virkelig ikke fatter hvad problemet sku være ved burkini beklædningen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som virkelig ikke fatter hvad problemet sku være ved burkini beklædningen?

Nope! DET er politisk crap!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som virkelig ikke fatter hvad problemet sku være ved burkini beklædningen?

Heller ikke her. Det er hetz forklædt som politik. At fortælle kvinder, hvad de ikke må have på er i mine øjne lige så slemt som at fortælle dem, hvad de skal have på. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope! DET er politisk crap!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som virkelig ikke fatter hvad problemet sku være ved burkini beklædningen?

Bestemt ikke! :rolleyes

mewilirizomabelo.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bogen spillet fallit, når Kalle Kanin på side 23 gerne vil have at du også giver dig selv lov til at falde i søvn - og knægten siger "det må man vel selv bestemme" ? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bogen spillet fallit, når Kalle Kanin på side 23 gerne vil have at du også giver dig selv lov til at falde i søvn - og knægten siger "det må man vel selv bestemme" ? :D

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bogen spillet fallit, når Kalle Kanin på side 23 gerne vil have at du også giver dig selv lov til at falde i søvn - og knægten siger "det må man vel selv bestemme" ? :D

:D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger man ind i helvede eller en i helvede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bogen spillet fallit, når Kalle Kanin på side 23 gerne vil have at du også giver dig selv lov til at falde i søvn - og knægten siger "det må man vel selv bestemme" ? :D

:LOL haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger man ind i helvede eller en i helvede...

Jeg tror det kommer an på hvor man er fra :chin: Jeg siger "ind i helvede" (de få gange jeg bruger udtrykket) og synes en i helvede lyder fjollet. Men egentlig synes jeg ikke, udtrykket giver mening uanset hvad. :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger man ind i helvede eller en i helvede...

Det kommer an på konteksten når jeg siger det :chin: hvis det er noget jeg er svært utilfreds med så kan jeg sige ind i helved med det (et overdreven "pyt" for mig :lol)

Nu når jeg tænker mig om så siger jeg kun "ind i helved" :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger "altid" én i helvede.

Du ved, ligesom: for én i helvede, den er dum den her.

Ind i helvede, lyder lidt spøjst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor mon børnene skal vækkes i hverdagen og vågner FØR det tidspunkt i weekenderne og altid de dage mor og far er gået lidt senere i seng?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor mon børnene skal vækkes i hverdagen og vågner FØR det tidspunkt i weekenderne og altid de dage mor og far er gået lidt senere i seng?

Godt spørgsmål.

Vil os meget gerne have et svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor mon børnene skal vækkes i hverdagen og vågner FØR det tidspunkt i weekenderne og altid de dage mor og far er gået lidt senere i seng?

Børn kan mærke når forældrene har brug for søvn...

Eneste dårlige nat jeg har haft denne uge var natten til den eneste dag jeg havde planer om aftenen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger "altid" én i helvede.

Du ved, ligesom: for én i helvede, den er dum den her.

Ind i helvede, lyder lidt spøjst ;)

Sjovt - det er første gang, jeg hører den :D Jeg har kun hørt 'ind i helvede' :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER