hmm_crush

Er jeg den eneste??

7 indlæg i dette emne

Du er ikke den eneste! Jeg bliver også rigtig dårlig af jern så jeg har i den grad også svært ved at få dem taget... Men min læge sagde noget rigtig klogt til mig - børnene skal nok sørge for at tage det de har brug for så du bliver syg og skidt tilpas inden de mangler noget... Jeg tror det er det samme med proteinen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde også håbet at 2.trimester ville byde på energi og min træthed ville forsvinde lidt... Men det sker ikke. Denne graviditet er godt nok anderledes end sidste....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke begyndt på jern endnu pga. hård mave. Har aftalt det med min læge.

Mens min kvalme har været slem, har jeg stort set ikke spist kød, derfor blev jeg af kvalme klinikken sat i behandling med betolvex. Det forventer jeg dog at stoppe med om få dage.

For at få protein blev jeg bl.a. anbefalet koldskål. ;)

Tal med din læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde også håbet at 2.trimester ville byde på energi og min træthed ville forsvinde lidt... Men det sker ikke. Denne graviditet er godt nok anderledes end sidste....

 

 

det må være de januar baby'er 

Jeg er virkelig også træt!! Selvom jeg er 15+2 idag !  :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tag et jern, men har rigtig hård mave, så jeg tager fuld dosis husk hver dag også... Og kød.. Bum bum.. Svinekød, kan jeg simpelthen ikke få ned, bare lugten af det for det hele til at vende sig, men kylling og oksekød vil godt glide ned, dog spiser jeg mindre kød end ellers, men jeg tror jeg får nok protein dog..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har faktisk ikke fået hård mave endnu af jern - jeg har ellers været ret forbeholden og er først for alvor kommet i gang for et par uger siden :oops Sidste gang blev jeg ramt rigtig hårdt, men det var vist nok først senere. 

Jeg er fuldstændig pjattet med oksekød, så jeg tror egentlig, at jeg får ok meget jern.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER