tsecret

Kun menses i to dage?

7 indlæg i dette emne

Jeg er allerede færdig med min menses denne gang?! Det er altså lidt mærkeligt, den varede kun i to dage, hvoraf det kun var den ene hvor det var sådan rigtigt. Jeg plejer altid at have det i 4-5 dage. Mærkeligt synes jeg..

Ikke fordi jeg brokker mig, så kan vi jo hurtigere komme i gang med at prøve igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er allerede færdig med min menses denne gang?! Det er altså lidt mærkeligt, den varede kun i to dage, hvoraf det kun var den ene hvor det var sådan rigtigt. Jeg plejer altid at have det i 4-5 dage. Mærkeligt synes jeg..

Ikke fordi jeg brokker mig, så kan vi jo hurtigere komme i gang med at prøve igen :)

Har du overvejet at du måske er gravid jeg testet negativt med min datter de første dage og blødte men så var den der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja prøv lige at tage en test :) Hvis den er negativ, så ja kroppen er en organisme af impulser etc. og ikke en maskine, så derfor kan den sagtens være uberegnelig fra tid til anden :s super irriterende når man prøver at blive gravid! Du kan også springe helt over en mens uden at være gravid....been there!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, tror virkelig ikke jeg er gravid, men kan da nok altid overtales til at tage en test :)

pjevser - da du blødte var det så sådan rigtig mensesblødning? Og hvor lang tid efter blødningen testede du positivt? Min var nemlig helt normalt mensesblødning den ene dag den rigtigt var der, så jeg tænkte ikke så meget over at det ikke skulle være rigtigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tro nok det var ca 4 dage jeg blødte nogle dage var lige som en mens og andre kun plet blødninger tror det var 4 dage da blødninger stoppede jeg testet positiv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøvede jeg lige en test i dag, og den var negativ. Så jeg må nok bare forstå at min krop er lidt underlig for tiden, sådan er det bare.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA sådan er det desværre engang i mellem jeg venter stadig på min mens den skulle havde kommet i fredag og har desværre kun fået negative teste øvøv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER