Watson

HJÆLLLP!!

8 indlæg i dette emne

Hej piger :)

Håber en har mulighed for at svare lidt hurtigt :)

Jeg har over de sidste par timer haft rimelig ondt i maven :( det sidder lige over navlen men lidt ude til venstre, min urin er samtidig blevet gradvist mørkere, er der nogen der har oplevet dette? Jeg tænker det er ikke sådan krampeagtigt ondt, ville i ringe til vagtlægen eller ville i kontakte egen læge imorgen når de åbner?

- er måske bare lidt en pyller :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor langt er du idag?

Jeg tænker måske ligamentssmerter :unsure men det lyder mærkeligt med din urin. Kan det ikke blot være fordi du ikke drikker nok?

Jeg tror jeg ville se det an et stykke tid men bliver det værre så kontakte lægevagten. Men bliver det ikke værre så kontante lægen imorgen.

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 14+6 idag.. syns jeg har drukket meget vand idag :) har drukker 3 liter (har et system så jeg ved hvor meget jeg drikker i løbet af dagen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 14+6 idag.. syns jeg har drukket meget vand idag :) har drukker 3 liter (har et system så jeg ved hvor meget jeg drikker i løbet af dagen)

Ja så har du ihvetfald drukket nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også lige se tiden an hvis ikke du haft noget blødning eller andet... Umiddelbart tror jeg det er et tilfælde at du har bemærket at din urin er blevet mørkere samtidig med at du har fået ondt... Det kan tænkes det er dine tarme der bare lige skal vende sig til at blive skubbet op i bughulen i stedet for at ligge nede i bæknet... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Urinens opførsel kan fx sige noget om nyrerne, men dine smerter sidder ikke svarende til nyrerne, derfor vil jeg ikke umiddelbart lægge noget alarmerende i den mørke urin.

Over navlen, lidt til venstre - mit absolut bedste bud vil være tarmsystemet. Lidt hård mave måske. Det mærkes gerne svarende til din tværgående eller nedadgående tyktarm.

Jeg ville se tiden an. Der er mange underlige smerter og ubehag i en gravid mave.

Mht. til urin. Mørk urin er ok. Drik endnu mere. Bliver den grumset eller skummer, så vil jeg altid give egen læge et kald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ringede for en sikkerheds skyld til vagt lægen, som gerne ville se mig.. han var meget grundtig og tjekke meget omhyggeligt baby, som var helt okay :)

Han mente at jeg har spist for meget "hård" mad, så som kød, rugbrød, salat og slik.. jeg er nu kommet på skånekost og må kun spise bananer,havergrød og ristet toast og krydderboller, mad som maven har let ved at "komme igennem" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er lidt tarmbøvl:) hvis det bliver ved og du bliver alt for nærvøs så ring for en sikkerheds skyld, men jeg tror ikke det er baby der er noget galt med:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER