Guest

Trøske

11 indlæg i dette emne

Nikolaj på 8 uger har fået trøske. Vi behandler med mycostatin til ham og brentan til mine bryster. Hvor lang tid vil i behandle. Vi kan ikke se mere i munden på Nikolaj og lægen sagde ikke hvor lang tid vi skulle blive ved med at behandle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nikolaj på 8 uger har fået trøske. Vi behandler med mycostatin til ham og brentan til mine bryster. Hvor lang tid vil i behandle. Vi kan ikke se mere i munden på Nikolaj og lægen sagde ikke hvor lang tid vi skulle blive ved med at behandle.

Mig og Julius fik brentan gel begge to dengang. Det skulle være 4 gange om dagen i 4 uger, også selvom man ikke kunne de det mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nikolaj på 8 uger har fået trøske. Vi behandler med mycostatin til ham og brentan til mine bryster. Hvor lang tid vil i behandle. Vi kan ikke se mere i munden på Nikolaj og lægen sagde ikke hvor lang tid vi skulle blive ved med at behandle.

Med mycostatinen skal man behandle 2-3 dage efter symptom ophør.

Med brentanen mener jeg at det er 10 dage efter symtom ophør :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

MyConstantinen ved jeg ikke hvor længe.

Men Brentanen er det 10-14 dage efter, ved det fra mit arbejde med ældre og der bruger vi oftest 14 dage efter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt tråd! Vi startede nemlig på Brentan i går.

Er der nogen, der har oplevet problemer med det? Lægen sagde, at man skulle være meget obs på, at de kunne blive kvalt af det, fordi det er tykt og kan sætte sig fast i halsen, så jeg er nærmest panisk angst for at bruge det... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt tråd! Vi startede nemlig på Brentan i går.

Er der nogen, der har oplevet problemer med det? Lægen sagde, at man skulle være meget obs på, at de kunne blive kvalt af det, fordi det er tykt og kan sætte sig fast i halsen, så jeg er nærmest panisk angst for at bruge det... :unsure

Julius gylpede en del i den periode. Og så havde jeg ham til at sove indenfor. Han var så lille, så det havde jeg det bedst med, når han sådan gylpede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt tråd! Vi startede nemlig på Brentan i går.

Er der nogen, der har oplevet problemer med det? Lægen sagde, at man skulle være meget obs på, at de kunne blive kvalt af det, fordi det er tykt og kan sætte sig fast i halsen, så jeg er nærmest panisk angst for at bruge det... :unsure

Vi brugte også brentan, og havde ingen problemer, så længe vi ikke gav ham alt for meget. Smurte det på sutten og lidt på de hårdest angrebne steder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte også brentan, og havde ingen problemer, så længe vi ikke gav ham alt for meget. Smurte det på sutten og lidt på de hårdest angrebne steder.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har smurt det på sutten i dag, og det fungerer bare SÅ meget bedre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid gik der, før Brentan virkede hos jer? Jeg synes ikke, der er forskel her på tredjedagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid gik der, før Brentan virkede hos jer? Jeg synes ikke, der er forskel her på tredjedagen..

Mener at der gik en 4-5 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER