Mariatoft

Mor for 3. gang

5 indlæg i dette emne

Hejsa

Så fandt jeg også min vej herind. På trods af at jeg er 3 gangs gravid, har jeg ikke prøvet det her før. ☺️

Men idet mine veninder er færdige med at få børn, og deres børn er ældre, synes jeg ikke st have så mange at tale med denne gang... Desværre

Jeg har rigtig meget kvalme - er kun 8+6 så det er jo helt normalt - men det gør at jeg ikke er til noget socialt overhovedet, bruger al mit overskud på mine 2 børn og min mand. Det er lidt hårdt må jeg indrømme..

Er der mon andre som har det på samme måde og måske har nogle gode råd??

Kh. Mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej og velkommen til terminen, hyggeligt med flere! :)

 

Min kvalme er heldigvis forsvundet lidt igen, men de dage det var værst spiste jeg en kiks inden jeg stod ud af sengen. Det hjalp faktisk en del.

Og så er der nogen der sværger til akupunktur eller Seabands, kan jeg læse på nettet.

Håber ikke du skal døje længe med den fæle kvalme. Jeg er også bange for at min kommer retur. Nogle dage er værre end andre. :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Og tak for input. Måske jeg skulle prøve med de seabands.

Jeg led også rigtig meget af det sidste gang - jeg prøvede akupunktur men oplevede ikke den store effekt.

Jeg håber bare, at det snart går væk. For puha!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hertil i vores hyggelige lille terminsgruppe :)

 

Jeg lider også af storslem kvalme - lige idag er det dog ganske ok. Jeg har ingen gode råd overhovedet desværre. Sea bands virker ikke på mig, øv. Det eneste der kan give mig en smule overskud er masser af hvile, men det er sgu lidt svært med en tumling i huset, og med to ekstra børn så er det nok nærmest umuligt for dig.

 

Håber det snart bliver bedre - for os alle sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :) jeg forstår dig fuldt ud. Jeg har det forfærdeligt, har konstant kvalme og hovedpine og sommetider feber. Jeg har intet overskud, i går var dagens højdepunkt at jeg magtede at hænge vasketøj op.

Jeg bruger seabands, jeg ved ikke om de virker, men jeg tør ikke tage dem af, hvis det nu skulle blive værre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER