osvic

TESTGRUPPE UGE 29 & 30

68 indlæg i dette emne

Oprettet (redigeret)

Hej alle i skønne kvinder.

Så er der oprettet testhold for 29 og 30. Håber at der mange der vil være med. :loveshower Held og lykke til jer alle.

 

 

 

Uge 29:

Mandag d. 13. sass :gal 
Tirsdag d. 14. Jungelkvinde :gal , Finemor :glad

Onsdag d. 15.

Torsdag d. 16. Osvic :gal   

Fredag d. 17. Pada :gal 
 

 Lørdag d. 18.

Søndag d. 19.




Uge 30:

Mandag d. 20.

Tirsdag d. 21.

Onsdag d. 22.

Torsdag d. 23.

Fredag d. 24.

Lørdag d. 25.
 
Søndag d. 26. Dove child :glad 

Redigeret af osvic

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tester den 14/15 hvis mens ikke kommer inden :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min mens indfinder sig imellem cd 37-45 (evt. 50) og jeg idag er på dag 39 havde jeg tænkt at jeg nok vil teste d. 14/7 hvor jeg vil være på dag 46.

Blev dog bedt om at teste af min mand i dag, da jeg har haft en vildt øget sexlyst i en lille uges tid. Men den var bragende negativ.

Anyways.. Jeg vil gerne på d. 14/7 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester fredag d 17

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er alle på. Held og lykke. Babystøv til os alle. :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på mandag d. 13/07. Held og lykke til alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på mandag d. 13/07. Held og lykke til alle

Du er på. Al mulig held og lykke. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God morgen de damer.

Hvordan går det hos jer. Nogle af jer skal jo snart teste. Jeg håber at  der kommer rigtige mange postive streger denne gang. :yay

Jeg er 3+2 og jeg har endelig testet Ovitrillen (ægløsningsprøjte) ude. Håber at testen snart bliver positiv, fordi jeg selv danner HCG og ikke får det tilført.

God søndag til jer. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er ude!

Øv øv Junglekvinde.

Du får lige et kæmpe kram :kram2

Håber at det lykkes næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv Junglekvinde!

Negativ test igår, så afventer at mens dukker op, da jeg mener jeg er 4+1 i dag. Vi må se om det bliver en aprilbebs istedet.

Jeg krydser fingre for jer andre - hvor er det spændende osvic !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv Junglekvinde!

Negativ test igår, så afventer at mens dukker op, da jeg mener jeg er 4+1 i dag. Vi må se om det bliver en aprilbebs istedet.

Jeg krydser fingre for jer andre - hvor er det spændende osvic !

Så længe mens ikke er kommet er der håb, måske en langsom starter. Ellers krydser vi alt hvad vi har på en aprilbebs.

Ja, det er spændende. Havde lige regnet lidt forkert, så er faktisk 3+4 idag og 3+3 igår. :oops

Tog en test her til morgen, negativ, men da jeg kom hjem efter 1 time senere, var der en svag streg. Ved godt den ikke tæller, men måske er den mere tydelig i morgen. Hep Hep. :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe mens ikke er kommet er der håb, måske en langsom starter. Ellers krydser vi alt hvad vi har på en aprilbebs.

Ja, det er spændende. Havde lige regnet lidt forkert, så er faktisk 3+4 idag og 3+3 igår. :oops

Tog en test her til morgen, negativ, men da jeg kom hjem efter 1 time senere, var der en svag streg. Ved godt den ikke tæller, men måske er den mere tydelig i morgen. Hep Hep. :bunny

Åh hvor jeg krydser fingre for dig! :babydust

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg krydser fingre for dig! :babydust

Tak, Finemor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er meldt sin ankomst nu.

Jeg krydser virkelig fingre for jer andre. Og jeg hepper helt vildt med, osvic!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg kan holde det ud tror jeg altså at jeg venter med at teste til på søndag eller mandag hvor jeg vil være på cd 51-52, da mens først kom på dag 51 sidste gang og jeg spildte flere teste imens jeg ventede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er meldt sin ankomst nu.

Jeg krydser virkelig fingre for jer andre. Og jeg hepper helt vildt med, osvic!

For pokker også. Kæmpe kram.gif

Håber at det også bliver en Aprilbebs til dig.

Og tak - stregen er kun blevet tydeligere i løbet af dagen, men den gælder jo ikke, da den førts kom over tid. Nu får vi se i morgen eller overmorgen hvis jeg kan holde mig i skindet. :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Tålmodigheden begynder godt at være opbrugt. Begynder at tvivle på at jeg kan vente med at teste til søndag/mandag, men da man alligevel siger at man ved uregelmæssig mens skal vente med at teste til længst mulige cyklus vil jeg alligevel ikke kunne stole på en negativ test inden, men nøøøj hvor det begynder at krible i fingrene. Og ingen symptomer på hverken det ene eller det andet. Så det kan gå begge veje.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Tålmodigheden begynder godt at være opbrugt. Begynder at tvivle på at jeg kan vente med at teste til søndag/mandag, men da man alligevel siger at man ved uregelmæssig mens skal vente med at teste til længst mulige cyklus vil jeg alligevel ikke kunne stole på en negativ test inden, men nøøøj hvor det begynder at krible i fingrene. Og ingen symptomer på hverken det ene eller det andet. Så det kan gå begge veje.

Også her. skal teste i morgen. Har ingen tegn på mens, plejer at pletbløde fra 3+4/5, men ingenting. tog en test i morges, men negativ, eller en meget utydlig streg, men det er valmed, så stoler ikke på den streg. Denne dag skal bare går hurtig. Håber, håber bare at det er denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pænt sikkert ude.. Blodigt udflåd her i formiddag. Nu venter jeg bare på at mens kommer så jeg kan finde ud af hvordan jeg får en blodprøve på 2-5 mensdag til at gå op med arbejde, lægernes sommerferie osv.

Men i det mindste kommer den inden jeg skal til Malta så jeg ikke skal vente yderligere 50 dage på blodprøven.

Som I kan høre så har jeg alt for travlt med logistik til at være skuffet over at det ikke blev til en baby i denne ombæring, så det er på sin vis godt nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er pænt sikkert ude.. Blodigt udflåd her i formiddag. Nu venter jeg bare på at mens kommer så jeg kan finde ud af hvordan jeg får en blodprøve på 2-5 mensdag til at gå op med arbejde, lægernes sommerferie osv.

Men i det mindste kommer den inden jeg skal til Malta så jeg ikke skal vente yderligere 50 dage på blodprøven.

Som I kan høre så har jeg alt for travlt med logistik til at være skuffet over at det ikke blev til en baby i denne ombæring, så det er på sin vis godt nok :)

Øv altså. Jeg skriver dig ikke helt ude endnu. Håber stadig for dig. Håber at du får det hele til at gå op. kram.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså. Jeg skriver dig ikke helt ude endnu. Håber stadig for dig. Håber at du får det hele til at gå op. kram.gif

Tak søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God morgen.

Så er det test dag. Lidt skuffet ingenting. men så en halv time lige inden jeg skulle smide dem ud( jep jeg tog 2) :oops  Var der en svag streg, på uni step testen. Skyndte mig at læse at man kan aflæse op til 30 min. Så der er håb endnu. Valmed kun den evige skyggestreg. Giv mig nu en positiv test som jeg ikke er i tvivl omjubii-smiley.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God morgen.

Så er det test dag. Lidt skuffet ingenting. men så en halv time lige inden jeg skulle smide dem ud( jep jeg tog 2) :oops Var der en svag streg, på uni step testen. Skyndte mig at læse at man kan aflæse op til 30 min. Så der er håb endnu. Valmed kun den evige skyggestreg. Giv mig nu en positiv test som jeg ikke er i tvivl omjubii-smiley.gif

Åh! Jeg krydser så meget fingre for dig! Kom Nuuu lille spire!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh! Jeg krydser så meget fingre for dig! Kom Nuuu lille spire!

Tak søde, håber også, men kan ikke forstår at den ikke bliver mere tydlig. Men klamre mig til håbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER