Elisamus

Flaske og gylp?

16 indlæg i dette emne

Hej bk

Jer der giver flaske med MME oplever i at de gylper mere? Jeg synes efter k. Kom på mme så er hun begyndt at gylpe helt vildt. Hun får allomin 1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

A begyndte også først at gylpe, da vi startede på MME. Jeg tror desværre ikke, der er noget at gøre ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Noah var helt lille forsøgte vi med flaske en uges tid, fordi vi troede ikke han blev ordentlig mæt. Han har aldrig gylpet .. Jeg ham først allomin 1, og det stod bogstaveligt talt ud af ham dagen efter, i tykke stråler. Tror ikke han fik meget næring. Snakkede med min kusine om det som altid har haft flaskebørn, de havde haft samme problem, men så sagde hun jeg skulle prøve NAN HA1 den er mildere for maven, så det prøvede vi, og der gylpede han slet ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Noah var helt lille forsøgte vi med flaske en uges tid, fordi vi troede ikke han blev ordentlig mæt. Han har aldrig gylpet .. Jeg ham først allomin 1, og det stod bogstaveligt talt ud af ham dagen efter, i tykke stråler. Tror ikke han fik meget næring. Snakkede med min kusine om det som altid har haft flaskebørn, de havde haft samme problem, men så sagde hun jeg skulle prøve NAN HA1 den er mildere for maven, så det prøvede vi, og der gylpede han slet ikke..

Mon man skulle skifte. Er bare så glad for den syrnet allomin so nat flaske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon man skulle skifte. Er bare så glad for den syrnet allomin so nat flaske.

Kan du ikke bare holde fast i den til nat og så skifte de andre til Nan ha1. Min sp ville gerne jeg snakkede med hende hvis jeg skiftede mærke så måske din også vil rådgive dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke bare holde fast i den til nat og så skifte de andre til Nan ha1. Min sp ville gerne jeg snakkede med hende hvis jeg skiftede mærke så måske din også vil rådgive dig?

Min faste SP. Havde først orlov så vi havde en vikar men hun stoppede d. 30/6 for vores faste sp skulle komme tilbage men da jeg så ville have fat i hende for at aftale en ny tid til vejning så sagde hendes telefon svarer at hun stadig havde orlov, men henviste til SP nr 2 som så heller ikke kunne kontaktes som henviste til sp nr 3. Hende fik jeg så fat i og hun sagde den faste sp holder ferie, suk. Jeg fik forklaret at k er født med lav fødselsvægt og at ved sidste besøg i begyndelsen af juni havde kun kun taget 350 g. På, på 3 uger. Vi havde så en læge tid 14 dage efter hvor hun blev vejet så aftalen blev at vi skulle kontaktes med henblik på at få lavet en ny tid til vejning. Men jeg blev aldrig kontaktet og måtte så selv hive fat i dem. SP nr 3 sagde det eneste hun kunne tilbyde er at vi kunne komme ind på deres hovedkontor til en konsultation med henblik på vejning, skide træls at det ligger 25 km væk. Så at spørge min SP omkring MME er næsten umugeligt før vi skal til kontrol på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad blev du enig med dig selv om søde?

Og hvor er det dog belastende med jeres SP. I har jo intet fast holdepunkt :( øv altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad blev du enig med dig selv om søde?

Og hvor er det dog belastende med jeres SP. I har jo intet fast holdepunkt :( øv altså

Vi er ved at gå tørfor alm. Allomin så køber en i morgen og tager snakken med SP nr chok, på mandag hvad hendes erfaring er på det punkt. Jeg tror at vi skal lave en liste med spg. For ellers glemme vi sikkert de fleste af dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah stoppede med at gylpe da vi stoppede med syrnet allomin og kun brugte nan sencilac.

Udover det, gav vi i en måned mad hver anden time også lidt mindre end man ellers ville give(normalt spiser de jo hver 3-4 time).. Men det gjorde hendes mave ikke blev så fyldt :)

I dag er hun 11 uger, og som sagt gylper hun ikke(lige lidt engang i mellem).. Og nu får hun mad hver 3-4 time :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går besøgte vi morfar og bedstemor i campingvognen og så drillede vi morfar med at k. Skulle gylpe og lige pludselig gjorde hun det. Vi andre var bare flade af grin for det så, så sjovt ud. Såret endte med at bedstemor gav Klaudia en 10'er i underholdnings bidrag fordi vi havde grinet så meget. Så bette fisen tjente sine første lommepenge....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til vejning hos SP. Og hun havde ingen råd omkring gylp andet end prøv at få hende til at bøvse lidt mere. Ja flot det prøver vi os, men barnet vil bare ikke... Jeg tror jeg prøver at skifte mærke til nan bare for at se om det ændre noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begyndt udelukkende at bruge Arla Baby and Me nu, og han gylper faktisk ikke særligt meget mere. Før brugte vi Sensillac, men det gylpede han meget voldsomt af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv hvor træls..

Vil bare sige at vi bruger nan ha 1 og Ava kan også lave nogle kæmpegylper... Så det er ikke sikkert at det er jeres redning - men jeg håber det for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare accepteret at baby gylper meget herhjemme. Vi har efterhånden prøvet alt, og intet hjælper. Heller ikke nu hvor der gives grød/mos, så der er altid savlesmække og sutteklude i nærheden. Og ikke så vild altivitet efter maden...;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er meget forskelligt fra barn til barn også.. Lauge gylpede rigtig meget (startede sit liv med at gylpe fostervand op det første døgn) og han kaster også oftere op (har været en lang periode, hvor han kastede op når han var blevet puttet og han var ikke syg) og når han er syg, så er der altid opkast.. Det er blevet bedre med alderen, men har det stadig til tider.. Magne gylpede sjældent og han kaster kun op, hvis det er noget mave syge han har.. Og de har begge været på MME stort set fra start :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt at læse. Vores Oskar har de sidste dage gylpet meget, og vi har modvilligt affundet os med det. Vi er lige skiftet til allomin syrnet da han skal arbejde virkelig hårdt for at få afføringen ud. Der var ingen problemer med de andre mme mærker.

Hvis nogle mangler anbefalinger så har Baby & Me og Änglemark fungeret rigtig godt for os. Vil fluks i morgen kyle resten af allominen ud og købe det vi plejer. Så må de blive mælkesyrebakterier i dråbeform fremover

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER