Frk. Borg

Ida Ising Pusletaske

9 indlæg i dette emne

Jeg kunne så godt bruge lidt holdninger om valg af pusletaske.. Jeg har set meget på Ida Ising modellen men overvejer at sy den selv. Jeg synes den er super snart grundet puslepladsen.

Men den er vel ikke tilstrækkelig til alle de ting ma skal have med? - så jer der har Ida Ising har I en anden taske ved siden af eller hvordan har I det delt op?

Hilsen en meget forvirret 1. Gangs mor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ogsaa godt finde paa at sy noget lignende til en lille nys komme. 

 

Til tiden med Noah har jeg brugt en almindelig, rummelig og smart dametaske og har saa haft en Melobaby clutch i den sammen med alt, det, man nu har med. 

 

Melobay er smart, men der er ikke ret meget opbevarinsgplads i den og saa er puslepladsen lille. Ellers kan jeg godt lide konceptet og ved at Fru Nielsen fik syet en pusleclutch i samme stil, men med mere opbevaring og stoerre pusleplads. 

 

Ida Ising ligner en taske, som mest af alt indeholder toej, bleer og andet puslegrej. Legetoej og madpakke tror jeg ikke, den er vildt velegnet til, men jeg har ikke haft den i mine haender.... 

 

Folegligt vil jeg nok fortsaette med samme koncept, men sy en melobaby/pusleclutch i en stoerre udgave, som kan vaere i den taske og som saa er mere praktisk alene uden tasken til kortere ture. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan også få en taske fra babydan som er magen til en Ida Ising mht "indretningen". Den er sort og koster vist ca 600kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kommentarer! Jeg vil lige prøve at Google begge dele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en ida ising og elsker den. Ville ønske at vi havde købt den til første barn også :) Jeg tror mine forventninger til en pusletaske er anderledes end de fleste. Den skal fungere som pusletaske og ikke alt muligt andet taske.. Så jeg har delt den op med skiftetøj, bleer, stofbleer, vådservietter, div. små cremer til numse osv. Og det er vidst bare det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super - og hvad så med evt mad - og dine egne småting? Har du dem i en anden taske? Og det er ikke træls at man skal åbne den helt for at kunne få fat i tingene?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super - og hvad så med evt mad - og dine egne småting? Har du dem i en anden taske? Og det er ikke træls at man skal åbne den helt for at kunne få fat i tingene?

Nu har jeg ikke brugt den til lillesøster endnu, da hun ikke er kommet til verden. Og storebror har vi ikke mad med til på den måde ;) Men jeg tænker at der sagtens kunne være lidt mad med i. De fire rum der er, er relativ store. Men altså jeg ville nok uanset have en anden stofpose ell. lign med til mad. Kan egentlig bedst lide at de ting er adskilt - pusle og mad ;) Mine egne ting ville jeg altid have med i min egen taske, det havde jeg også før jeg blev mor ;) hehe.. Jeg tror bare at det fungere bedst for mig at have tingene adskilt og så tager jeg heller ikke helt vildt meget med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her det sidste aar i hvert fald, har jeg ogsaa haft tasken med Noahs ting og saa min egen haandtaske ved siden af. Ogsaa fordi, naar han render "loes", saa er det nemt lige at nuppe dametaske, fremfor at skulle nupper kaempetaske fra klapvogn, Og er nok lidt "min egen" hvad mine egendele angaar ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en hjemmesyet udgave af pusleplads-tasken (stof og stil-mønster) til min søn og blev aldrig glad for den. Den er stor og kan ikke rigtigt smides ind under barnevognen (jeg har en bymodel) og tingene faldt hele tiden ud af lommerne. Så syede jeg en firkantet blød boks med lynlås, som ikke fylder meget, men havde et løst sammenfoldeligt pusleunderlag i + bleer, vådservietter mm, og det er så meget nemmere. Jeg syer bare en boks til, til madting tænker jeg (gravid med me 2).

Nu går jeg og lurer på om jeg vil have en taske til at have mine stofbokse i...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER