Elisamus

Væske og tøj i sommer varmen

8 indlæg i dette emne

Hej bk

Hvor meget tøj har jeg babyer på i sommervarmen. Jeg har taget bodyen af Klaudia så nu ligger hun bare med en stof ble som hun leger med. Men hvad med væske, hun er flaske barn og er i forvejen ikke ret god til at spise. I går spiste hun kun 640 ml på et døgn hvor hun burde spise mellem 700-1000 ml. Jeg har tilbudt hende kogt afkølet vand som er blevet stue temp. Men det har ingen interesse? Hvad gør i andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor gammel er hun ?

Vi giver koldt vand på kop...men Tobias spiser en del mindre disse dage...

Tøj der har han kortærmet body på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er 14 uger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magnus har gerne en sommerdragt på eller bare en kortærmet body. Nogle gange piller vi tøjet helt af ham.

Han er jo så ammebarn, så han styrer selv væskeindtaget :)

Nu har jeg ikke så meget forstand på det, men hvad siger hun til, hvis du laver mme'en lidt koldere end normalt? (Selvfølgelig ikke helt koldt, maven skal jo også kunne tåle det). Men tænker at vi andre jo synes det er rart med noget koldt at drikke, så måske hun også kunne synes det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan vel tilbyde lidt kogt, afkoelet vand... 

 

Uld/silke er virkelig dejligt tempererende. Noah har altid sovet i det om natten og har netop bestilt korte bukser og en t-shirt til nat. Om dagen er det ogsaa godt, naar det er rigtig varmt og saa har uld naturlig UV beskyttelse :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan vel tilbyde lidt kogt, afkoelet vand...

Uld/silke er virkelig dejligt tempererende. Noah har altid sovet i det om natten og har netop bestilt korte bukser og en t-shirt til nat. Om dagen er det ogsaa godt, naar det er rigtig varmt og saa har uld naturlig UV beskyttelse :)

Tillader mig lige at spørge om det er noget du kan linke til? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillader mig lige at spørge om det er noget du kan linke til? :)

 

 

 Uld? 

 

Kids-world.dk har Engel korte bukser og t-shirts/bodyer i noget meget fint, bloedt og tyndt uld/silke. Det faas ogsaa i mange andre webshop, purebaby f.eks., men nu handler jeg forskelligt hos foernaevnte, som sender ok billigt til udlandet(og gratis i Dk, tror jeg....). 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER