Guest

Micromoysens dåb

10 indlæg i dette emne

Nu er jeg så "småt" (jysk beskedenhed :p ) begyndt at tænke på dåben.

Mies var planlagt og alt kreativt lavet inden fødslen og det var jeg SÅ glad for, så det vil jeg gøre igen.

Her er mine inspirations billeder:

20ts8bl.jpg

Som i nok kan gætte er temaet guld og glimmer :p på en base af råhvid!

Kagen bliver ret meget som den på billedet - råhvid fondant, guld board og guldstjerner men med en bamse i stedet for sko.

Bundende bliver chokolade kage og alm lys bund. Jeg tror vi ender med 3 bunde (2 choko og en lys tror jeg) og 2 mouse, en hyldeblomst og en hindbær.

Invitationen bliver inspireret af billedet. Det skal så være et man åbner og så et guld bånd (eller tape).

Bordkort - helt simple med guld tape.

Bordpynt bliver nogle sprayede flasker med en gren i og så nogle udstansede guld glimmer og råhvide cirkler eller stjerner der hænger på og så nogle glas fra genbrug med guldglimmer tape (jeg skal have fat i seriøse mængder glimmer tape :lol ) om.

Micromoysen får guld bånd på kjolen - det skal jo være gennemført ;) og så nok et Hvidt hoved/hår bånd med en guld sløjfe el.lign.

Festen skal holdes herhjemme. Mine forældre har servise og duge vi må bruge.

Maden bliver højst sandsynligt brunch buffet udefra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver godt nok flot - og gennemført.

Er vild med temaet.

Ang. flaskerne har jeg læst at det skulle være nemmere at hælde maling ned i og vende og dreje flasken til den er helt farvet og så hælde resten ud. Men om det virker ved jeg ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver godt nok flot - og gennemført.

Er vild med temaet.

Ang. flaskerne har jeg læst at det skulle være nemmere at hælde maling ned i og vende og dreje flasken til den er helt farvet og så hælde resten ud. Men om det virker ved jeg ikke ;)

Tak :kiss

Ja det har jeg også læst men det kræver noget ret flydende guld maling og sikkert store mængder af det så jeg tror det bliver for dyrt. Man kan købe det billige guld spray til ingen penge indimellem og jeg tror 3-5 flasker på bordene er nok, vi bliver vist 25 inkl. Baby og børn så det er 2-3 borde og synes en gren på hvert bord er rigelig :) og så en på buffet bordet og måske på gavebordet :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gæste liste:

Os selv 4 stk ----- kommer

Mormor og morfar

Moster Anja, Lars, P. og C.

Moster Winnie, Andreas og S

Moster Ulrikke og Alex

"Onkel" Steffen og grandkusine Bodil

A - (veninde)

Z, A , A og E (vennepar + børn)

Bedstefar og bedstemor

Oldemor

Og så mangler vi en til at hjælpe i køkkenet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det lækkert og smukt ud! Det bliver da så godt! Og det lyder rigtig godt med kagen, mmmm :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en super fest :kram Fedt tema!!!

Ift køkkenet kom jeg gerne og hjalp, hvis ikke jeg var enten højgravid eller totalt nybagt mor til 3 :lol :lol

Ha ha - det kunne ellers være fint "ja øh køkkenhjælpen er smuttet - vandet gik" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det lækkert og smukt ud! Det bliver da så godt! Og det lyder rigtig godt med kagen, mmmm :sandie

Ja ik? Hun lavede kombinationen i en bryllupskage og det var viiiiiildt lækkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fandt lige nogle kuverter og bordkort :yay så skal jeg ikke skære og klippe dem. Dejligt praktisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt tema, det skal nok blive rigtig godt :)

Sig til hvis der er noget du skal have hjælp til, jeg står også rigtig gerne i køkkenet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt tema, det skal nok blive rigtig godt :)

Sig til hvis der er noget du skal have hjælp til, jeg står også rigtig gerne i køkkenet :)

Jeg havde faktisk dig på listen over folk jeg vil spørge :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER