somummy

Knibetråden

6 indlæg i dette emne

Så lige at Oktober-gruppen havde sådan en tråd og tænkte at den da også er rigtig relevant for os der har født.

Så kan vi hjælpe hinanden med at huske på det.

Her efter fødslen, har jeg forsøgt at knibe 30 gange om dagen, a' 10 sekunder til en start.

Når jeg bliver lidt bedre til det, vil jeg bruge knibnu.dk's knibeprogram.

Kniber I andre også? Og hvordan husker I jer selv på det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må nok indrømme, at jeg er rigtig dårlig til at få det gjort. Får det kun gjort en gang imellem, når jeg lige husker det... Men heldigvis har jeg en stærk bækkenbund, men den skal naturligvis vedligeholdes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må nok indrømme, at jeg er rigtig dårlig til at få det gjort. Får det kun gjort en gang imellem, når jeg lige husker det... Men heldigvis har jeg en stærk bækkenbund, men den skal naturligvis vedligeholdes...

Jeg er nødt til at huske det har hverken 100% styr å luft eller vand endnu og er først tilfreds når jeg kan knibe strålen over. Og der er et godt stykke vej endnu desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nødt til at huske det har hverken 100% styr å luft eller vand endnu og er først tilfreds når jeg kan knibe strålen over. Og der er et godt stykke vej endnu desværre :(

Åh ja, så er det bare at at komme igang. Jeg har heldigvis fået styr på luft og maven efter aks og kan godt knibe strålen over. Måske fordelen ved han ikke kom den rigtige vej ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, så er det bare at at komme igang. Jeg har heldigvis fået styr på luft og maven efter aks og kan godt knibe strålen over. Måske fordelen ved han ikke kom den rigtige vej ud...

Det er det uden tvivl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Knnniiiiiiiiiiib! :D

Andre der også synes der er lang vej endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER