JosephinePN

Smalltalk - Januar 2016 babyer

75 indlæg i dette emne

NF gik super godt i dag trods maaaange nerver og unødig bekymring hos moren... Lille bebs trives og har det rigtig godt.

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NF gik super godt i dag trods maaaange nerver og unødig bekymring hos moren... Lille bebs trives og har det rigtig godt.

Skønt! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NF gik super godt i dag trods maaaange nerver og unødig bekymring hos moren... Lille bebs trives og har det rigtig godt.

Skønt:) det er dumt vi skal gå og være så nervøse:( men sådan er det vist bare;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Stort tillykke med veloverstået NF :)

Vores er på onsdag og jeg bliver mere og mere nervøs, som følger af diverse opdateringer på en terminsgruppe på fb. Nu har jeg besluttet at slå notifikationerne fra, indtil efter NF, så jeg ikke skal rende og spekulere alt for meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt! Stort tillykke med veloverstået NF :)

Vores er på onsdag og jeg bliver mere og mere nervøs, som følger af diverse opdateringer på en terminsgruppe på fb. Nu har jeg besluttet at slå notifikationerne fra, indtil efter NF, så jeg ikke skal rende og spekulere alt for meget.

Har også på onsdag og er også medlem af gruppen på FB. Er ved at skide grønne grise over alle dem der har mistet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er sikker på i har dejligt levende babyer i jeres maver❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer, piger!

Det lyder træls med terminsgruppen. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også på onsdag og er også medlem af gruppen på FB. Er ved at skide grønne grise over alle dem der har mistet :(

Så kan det kun blive onsdag alt for langsomt...

Synes desværre der er mange triste historier i gruppen, som jeg ikke lige kan forholde mig til,så vil jeg hellere følge med, når vi nu snart har set vores lille plut igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det i øvrigt for en terminsgruppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den hedder Januar bebserne 2016

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NF mandag og nu begynder det at godt nok at knibe med tålmodigheden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den jeg er i hedder: Dansk terminsgruppe januar/februar 2016 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den jeg er i hedder: Dansk terminsgruppe januar/februar 2016 :)

Har luge fundet den og ansøgt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har luge fundet den og ansøgt :)

Jeg kan ikke finde den, som du er i :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NF mandag og nu begynder det at godt nok at knibe med tålmodigheden

Jeg håber I har planer I weekenden, så tiden går lidt nemmere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke finde den, som du er i :(

Hvad hedder du på FB så kan jeg prøve og adde dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det godt at være i fb terminsgrupper??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det godt at være i fb terminsgrupper??

Kan ikke helt finde ud af det endnu - altså om det er. Indtil videre er jeg kun blevet mere bekymret fordi der er så mange der har mistet. Men tænker når man kommer længere hen kan det være gost. Også at finde nogle man måske bor i nærheden af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke helt finde ud af det endnu - altså om det er. Indtil videre er jeg kun blevet mere bekymret fordi der er så mange der har mistet. Men tænker når man kommer længere hen kan det være gost. Også at finde nogle man måske bor i nærheden af.

j

Jeg har det på samme måde. Lige nu er de fleste inkl. mig selv, bare ikke langt nok henne til at være helt trygge, så der er fyldt med spørgsmål og beretninger - Gode som dårlige. Jeg tror det bliver bedre, når vi når længere hen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun været i en siden i går. Det er umiddelbart maks uoverskueligt :o Tror ikke jeg bliver hængende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun været i en siden i går. Det er umiddelbart maks uoverskueligt :o Tror ikke jeg bliver hængende.

Hvilken af dem endte du i?

Synes også det er lidt voldsomt og uden filter. Man kan ikke rigtigt sortere fra i hvad man gerne vil læse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved I om der er mulighed for at få kønnet af vide til NF eller er det helt No go?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved I om der er mulighed for at få kønnet af vide til NF eller er det helt No go?

De vil først oplyse når man er over 14. uge så vidt jeg ved. Og de vil ikke bruge tid på det. Men måske er du heldig :) Jeg håber fordi jeg vil være 13+1 den dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De vil først oplyse når man er over 14. uge så vidt jeg ved. Og de vil ikke bruge tid på det. Men måske er du heldig :) Jeg håber fordi jeg vil være 13+1 den dag ;)

Jeg er kun 11+6 til vores NF. Jeg vil høre og hvis ikke, så er det fint nok. Så må vi bare vente. Vi har egentligt talt med kønsscanning til min mands fødselsdag, men nu overvejer vi at vente top MD... Jeg er bare så nysgerrig og vil gerne vide, hvem der gemmer sig derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kun 11+6 til vores NF. Jeg vil høre og hvis ikke, så er det fint nok. Så må vi bare vente. Vi har egentligt talt med kønsscanning til min mands fødselsdag, men nu overvejer vi at vente top MD... Jeg er bare så nysgerrig og vil gerne vide, hvem der gemmer sig derinde.

Jeg er også mega nysgerrig. M vil vente til MD men har sagt at hvis det betyder så

Meget for mig kan vi godt før så jeg overvejer. Mit planlæggergen vil så gerne igang med at rydde ud i CEs ting og evt købe nyt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER