JosephinePN

Smalltalk - Januar 2016 babyer

75 indlæg i dette emne

Jeg er også mega nysgerrig. M vil vente til MD men har sagt at hvis det betyder så

Meget for mig kan vi godt før så jeg overvejer. Mit planlæggergen vil så gerne igang med at rydde ud i CEs ting og evt købe nyt ;)

Kasparr vil også udelukkende gøre det for min skyld og så synes jeg bare, at jeg lyder hysterisk :D nu må vi se... Vil så gerne shoppe :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kasparr vil også udelukkende gøre det for min skyld og så synes jeg bare, at jeg lyder hysterisk :D nu må vi se... Vil så gerne shoppe :p

Jeg er sikker på hvis faren til mine børn var involveret så meget at det var noget vi skulle blive enige om ville han også udelukkende gøre det for min skyld hvis han da ikke ville sætte sig helt imod... ;-) men det er så fordel ved ikke at være sammen med faren det er kun mig selv jeg skal blive enig med og det er nu sjældent det giver problemer... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have haft 3 elendige nætter og 4 elendige dage, ser det ud til at lysne lidt.. Jeg har i hvertfald sovet HELE natten❤️ Så håber jeg det går fremad herfra...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have haft 3 elendige nætter og 4 elendige dage, ser det ud til at lysne lidt.. Jeg har i hvertfald sovet HELE natten❤️ Så håber jeg det går fremad herfra... :)

Dejligt at du har fået sovet igennem - Det betyder altså meget med en god nats søvn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første jordemoderbesøg, var en sludder for en sladder... Men hun er nu meget flink, det er jo dejligt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser. 

 

Hvordan står det til hos jer alle sammen? Nogen hører man mere fra end andre. Har alle været til NF? og hvor mange ved hvad de venter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til NF og vi ved endnu ikke hvad vi venter... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været til NF og var til kønsscanning i mandags - Vi venter en pige  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En pige - som du ved :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en lækker dulle :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er rent dulleri til januar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også været til NF og til første jordemoderbesøg (og giver ret i at det mest var en sludder for en sladder).

Vil gerne til kønsscanning inden min ferie slutter på tirsdag, men min kæreste har lavet ALT for mange planer, så det er svært at finde tid hvor vi begge kan i deres åbningstid..

Nå, men synes virkelig at maven er begyndt at strutte den sidste uge.. Hvad med jeres?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er stadig dækket af et "fint bælte" fra sidste graviditet men der er ingen tvivl når vi kommer til sidst på dagen at jeg er gravid. Hold da op hvor bliver jeg oppustet  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at jeg ser MEGET gravid ud! Der er jo helt sikkert et skønt "lag" fra før graviditet, men den hænger ikke, men strutter ud i det åbne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min strutter også og der er heller ingen tvivl om at det skyldes graviditet graviditet mere, dog er det en " blød mave" så det er helt sikkert et godt lag fedt det yderste:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes, fuld strut ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor jeg ikke gider mere, mit bækken er ømt, jeg vågner og har ondt i den side jeg har ligget på om natten, jeg er træt, og ønsker virklig bare snart min krop for mig selv, og at komme igang med babylivet... Men jeg skal vil sikkert bare gå over tid og alt muligt:( ja der er stadig 16 dage til termin.......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor jeg ikke gider mere, mit bækken er ømt, jeg vågner og har ondt i den side jeg har ligget på om natten, jeg er træt, og ønsker virklig bare snart min krop for mig selv, og at komme igang med babylivet... Men jeg skal vil sikkert bare gå over tid og alt muligt:( ja der er stadig 16 dage til termin.......

Kender det godt :kram

Her er det dog ok hun venter med at komme et par uger - også selvom jeg har ondt overalt. Men vi er så ramt af sygdom at jeg slet ikke kan overskue hvis jeg skulle igennem fødsel.

Først M med kold lungebetændelse, så CE og jeg med hoste (som vi stadig ikke kan slippe af med), så CE med dårlig mave, jeg får den samme omgang + opkast og nu har CE så oveni dårlig mave på 5. dagen fået feber. JEG KAN IKKE MERE!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej så er i godt nok også hårdt ramt hos jer da

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tæller jeg overtid... Lad mig nu bare få det overstået altså....:) 40+1.... Andre der bare venter nu? Og hvordan går det med jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tæller jeg overtid... Lad mig nu bare få det overstået altså.... :) 40+1.... Andre der bare venter nu? Og hvordan går det med jer?

Jeg venter... Meeeen jeg har altså også endnu 10 dage til termin :D

 

Jeg håber snart baby kommer ud til jer! Min største frygt er overtid.... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 dage til termin og rastløs som død og helvede. Som jeg skrev i min tråd fik jeg lavet en indvendig undersøgelse hos jm igår. Desværre helt lukket livmoder og 1-2 cm livmoderhals :( Så ingen tegn på snarlig fødsel her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået tid til overbårenhedsundersøgelse på mandag kl 10.... En kan først blive sat igang 41+5 hvis alt er godt... Jeg begynder at frygte størrelsen lidt... Han er vurderet til 4000 gr igår... Og helt ærligt så har jeg en babyrøv siddende halvvejs udover ribbenene i højre side... Hvilket er enormt ubehageligt og gør sindssygt ondt især om natten...:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det 41+4 man normalt sætter igang?

Jeg kan godt forstå, at du frygter størrelsen lidt efterhånden - Jeg håber for dig, at baby ikke er alt for stor, når han beslutter sig for at finde udgangen.

Det lyder virkelig ubehageligt med den røv! Bevares det er dejligt at mærke baby, meeeen en røv der bare ligger og maser sig op i ens ribben er bare ikke dejligt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg endte med at føde 40+5 og tak for det altså:) fostervandet var grønt... Og tak for en fødsel som kun tog 9 timer;)

I Sønderjylland bliver man sat igang 41+5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER