MortilØ

Fødsel- Tanker og følelser m.m.

62 indlæg i dette emne

Ha ha ja men tror ikke du kan slippe nu :) Men ja mærker de små forandringer og tænker "åh nej" hvad betyder det nu????

Men skal nok gå det hele. Jeg er sikker på vi kommer godt igennem uanset hvornår det sker.

 

For mig er det os det med jeg har ingen kontrol med det. Hvornår sker det? Har svært ved at lave aftaler fordi jeg ikke ved om jeg ender med at kunne. IHHHH

Åh ja kontrollen.

Den er svær ikke at have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagene op til min fødsel tænkte jeg utroligt meget over fødslen og hvordan det ville være.

Men jeg var overraskende rolig, da mit vand gik og var inde og blive tjekket..

Derhjemme gik jeg så med de skide veer som jeg ikke rigtig kunne finde hoved eller hale i der begyndte jeg at blive lidt panikken, men stadig "rolig"..

Da jeg så kom ind på fg blev jeg faktisk endnu mere rolig for nu var der en som kunne hjælpe mig :)

Mht smertelindring så var jeg i fødekar i en del af fødslen, men kunne simpelthen ikke holde varmen ud..

Så da jeg var oppe og blive tjekket nævner jm at de har fået lattergas som noget nyt på afdelingen og at det er 3 min om at komme ind i kroppen og 3 min om at komme ud og bettemanden vil ikke mærke noget til det :)

Så det fik jeg og nøj en befrielse det gav :)

Jeg fik overskud til at grine og snakke lidt.. og sov eftersigende lidt mellem veerne..

det vil jeg helt klart anbefale andre at prøve, hvis muligheden foreligger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagene op til min fødsel tænkte jeg utroligt meget over fødslen og hvordan det ville være.

Men jeg var overraskende rolig, da mit vand gik og var inde og blive tjekket..

Derhjemme gik jeg så med de skide veer som jeg ikke rigtig kunne finde hoved eller hale i der begyndte jeg at blive lidt panikken, men stadig "rolig"..

Da jeg så kom ind på fg blev jeg faktisk endnu mere rolig for nu var der en som kunne hjælpe mig :)

Mht smertelindring så var jeg i fødekar i en del af fødslen, men kunne simpelthen ikke holde varmen ud..

Så da jeg var oppe og blive tjekket nævner jm at de har fået lattergas som noget nyt på afdelingen og at det er 3 min om at komme ind i kroppen og 3 min om at komme ud og bettemanden vil ikke mærke noget til det :)

Så det fik jeg og nøj en befrielse det gav :)

Jeg fik overskud til at grine og snakke lidt.. og sov eftersigende lidt mellem veerne..

det vil jeg helt klart anbefale andre at prøve, hvis muligheden foreligger :)

 

Dejligt at høre, hvad der har virket og ikke virket for dig :) Jeg mener også de har lattergas på Skejby, hvor jeg skal føde, og det har jeg også overvejet som en smertestillende metode.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre, hvad der har virket og ikke virket for dig :) Jeg mener også de har lattergas på Skejby, hvor jeg skal føde, og det har jeg også overvejet som en smertestillende metode.

Selve det varme vand lindre selvfølgelig veerne, men jeg følte at jeg blev kogt..

Vil sige prøv med lattergas så kan man jo altid bede om noget stærkere, hvis det ikke dutter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selve det varme vand lindre selvfølgelig veerne, men jeg følte at jeg blev kogt..

Vil sige prøv med lattergas så kan man jo altid bede om noget stærkere, hvis det ikke dutter :)

 

Jeg tænker netop også at starte ud i det små f.eks. med vand, akupunktur osv. og så tage det, der er stærkere hvis det ikke virker. Der er jo masser af muligheder, og nogle bruger mange og andre gør ikke. Det kommer jo helt an på fødslen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig rimelig rolig mht fødslen, jeg vil bare gerne have hende ud snart.... Der har været et par englebørn på facebook og det giver mig lidt panikagtige tanker når noget "føles forkert"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig rimelig rolig mht fødslen, jeg vil bare gerne have hende ud snart.... Der har været et par englebørn på facebook og det giver mig lidt panikagtige tanker når noget "føles forkert"

Åhh altså det er slet slet ikke rart at læse sådanne ting.

Man blir så bange.

Vil os ha ham ud nu men er ikke klar.

Eller jo men nej det er jeg ikke hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh altså det er slet slet ikke rart at læse sådanne ting.

Man blir så bange.

Vil os ha ham ud nu men er ikke klar.

Eller jo men nej det er jeg ikke hihi

Jeg ved hvad du mener.... Jeg tror bare pt at jeg tænker at med alle de problemer jeg har så er det meget mere sikkert for Leonora at være herude i stedet for inde i min krop der laver underlige ting konstant....

Vi har 1 års bryllupsdag den 13. så Sune er sikker på at hun kommer der som det ægte kærlighedsbarn hun er ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved hvad du mener.... Jeg tror bare pt at jeg tænker at med alle de problemer jeg har så er det meget mere sikkert for Leonora at være herude i stedet for inde i min krop der laver underlige ting konstant....

Vi har 1 års bryllupsdag den 13. så Sune er sikker på at hun kommer der som det ægte kærlighedsbarn hun er ;-)

 

Hepper på den 13.  :kram2

Kender alt for godt til det der med at blive piv nervøs for om bebs har det godt  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved hvad du mener.... Jeg tror bare pt at jeg tænker at med alle de problemer jeg har så er det meget mere sikkert for Leonora at være herude i stedet for inde i min krop der laver underlige ting konstant....

Vi har 1 års bryllupsdag den 13. så Sune er sikker på at hun kommer der som det ægte kærlighedsbarn hun er ;-)

Nårh hvor sødt.

Håber han har ret.

Håber bebs kommer på vores 7 års dag i morgen.

Men det gør han ikke.

Min mand kalder ham for gucci baby ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nårh hvor sødt.

Håber han har ret.

Håber bebs kommer på vores 7 års dag i morgen.

Men det gør han ikke.

Min mand kalder ham for gucci baby ;-)

Man ved aldrig, de har det med at gøre hvad der passer dem de der bebser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde faktisk håbet på at han kom i dag, da det er mine forældres 40 års bryllupsdag  :)

 

Men det gad han sgu ikke  :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER