03wami

Lorte aften :(

13 indlæg i dette emne

Ligger og leger på gulvet med Elliot inden han skal i seng - da han vil kravle over mig får han selvfølgelig ikke armene med sig og knalder derfor hovedet i gulvet :( ikke nok med en bule i panden så sprøjter blodet ud af munden og den fine fortand der var på vej frem i overmunden er der ikke mere :( snakker med vagtlægen og der er jo ikke andet at gøre end at ringe til tandlægen på mandag og få dem til at se på ham :( men føler simpelthen jeg har "ødelagt" ham og er så ked af at jeg aldrig kommer til at vide hvordan den dumme tand ville have set ud - og hver gang min glade lille dreng smiler til mig fremover så vil der være den dumme lille reminder på det dumme fald... Hold nu op hvor følger der bare meget dårlig samvirttighed med det at være blevet mor :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram2 :kiss

Ikke bebrejde dig selv - uheld sker og de små får knubs. Husk at melde det til forsikringen hvis I har forsikret Es tænder. Men forstår godt du er ked at det - det ville jeg virkelig også være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram2 :kiss

Ikke bebrejde dig selv - uheld sker og de små får knubs. Husk at melde det til forsikringen hvis I har forsikret Es tænder. Men forstår godt du er ked at det - det ville jeg virkelig også være.[/quote

Vi skulle gerne have forsikring på dem - men kan selvfølgelig ikke finde vores police så jeg kan få ro i sjælen - der er lang tid til mandag lige nu syntes jeg godtnok :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ER også lang tid til mandag :kram2

Findes der ikke en vagt tandlæge mener jeg man kan kontakte. Eller er det vagtlægen der sender en videre?

Kan godt forstå du er ked af det. Men forhåbentlig har hans blivende tænder det fint :kiss

Ville ønske jeg kunne sige det mindste for at lette dine selvbebrejdelse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der ER også lang tid til mandag :kram2

Findes der ikke en vagt tandlæge mener jeg man kan kontakte. Eller er det vagtlægen der sender en videre?

Kan godt forstå du er ked af det. Men forhåbentlig har hans blivende tænder det fint :kiss

Ville ønske jeg kunne sige det mindste for at lette dine selvbebrejdelse :kram

Hvor er du sød :) havde bare sådan brug for at få læsset af - for selvfølgelig sker det mens manden er til fest og ikke kontaktbar :/ lægevagten mente det sagtens kunne vente til mandag så det bliver vi nok nød til... Men kunne selvfølgelig godt lige prøve at ringe til tandlægevagten imorgen bare for at være helt sikker på om ikke han kan blive tjekket lidt før...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh typisk det sker sådan en aften hvor man har ekstra brug for er kram :kram2

Læs endelig af :kiss ville selv have brug for det i omvendte situation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det er ikke din skyld. Børn slår sig, og sådan skal det bare være. Men sikke en ærgerlig oplevelse :(

:kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh typisk det sker sådan en aften hvor man har ekstra brug for er kram :kram2

Læs endelig af :kiss ville selv have brug for det i omvendte situation.

Man skal nok lige over forskrækkelsen og have været forbi tandlægen og få endelig ro på... Men hold nu op hvor sidder jeg bare med følelsen af at have "mistet" noget af ham og den dumme samvittighed gør det ikke bedre - selv om jeg jo godt ved at jeg intet er skyld i... Men puha jeg trænger da vist bare til at få sovet nu - men tusind tusind tak for dine knus og kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram uheld sker desværre og du må ikke bebrejde dig selv.

Kan det ikke tænkes at tanden stadig er der, men at du måske ikke kan se den pga en hævelse efter styrtet fx?

 

Angående police så kan du formodentlig finde den hvis du logger på jeres forsikringsselskabs hjemmeside med dit nemid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram uheld sker desværre og du må ikke bebrejde dig selv.

Kan det ikke tænkes at tanden stadig er der, men at du måske ikke kan se den pga en hævelse efter styrtet fx?

 

Angående police så kan du formodentlig finde den hvis du logger på jeres forsikringsselskabs hjemmeside med dit nemid.

Der er ihvertfald slået et stykke af men selvfølgelig er det ikke sikkert det er så slemt når først hele tanden er vokset ud :/ og forhåbentligt vænner man sig vel hurtigt til at det bare er sådan det ser ud... Og måske kan de slibe det lidt til når han bliver noget større... Lige nu er jeg nok også bare nervøs for om det kan blive værre da han skære en del tænder lige for tiden... Havde slet ikke tænkt tanken at de lå på hjemmesiden - han skulle meget gerne være dækket ved tandskader, ellers har jeg da ihvertfald læst noget voldsomt forkert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram! :kram Min store dreng faldt ud af sengen i forrige weekend, så jeg har også lige været igennem hele møllen af blod, hævelse, tandlæge, forsikring og tonsvis af dårlig samvittighed og bekymring. Men uheld sker, og det kan man ikke gøre for, det er bare, ja, sort uheld :(

Hvis det kan trøste dig, så synes jeg, at forsikringsdelen var nem, og tandlægen var skidesød og sagde, at det er sjældent at skaden er alvorlig, også selvom det ser meget voldsomt ud. Det skal nok gå :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er det jo heldigvis "bare" en mælketand, selvom det da er ærgerligt og træls alligevel :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med lille Elliot?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER