Girl Next Door

Dagens billede

326 indlæg i dette emne

https://imgur.com/a/yC7r3

Så kom vi så langt med sengen af Ida sover i den i nat.

Mega sejt :biglove

Det eneste jeg lurer lidt på - og det er nok bare typisk mig, der tænker worst case :blush :badgirl - men bliver den ikke hammerupraktisk, hvis hun en dag bliver sådan rigtig opkastsyg? :chin: Altså jeg tænker, hvis hun kommer til at kaste op deroppe og/eller er for sløj til at kunne kravle ned :unsure Kan hun snuppes ud ved hovedgærdet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega sejt :biglove

Det eneste jeg lurer lidt på - og det er nok bare typisk mig, der tænker worst case :blush :badgirl - men bliver den ikke hammerupraktisk, hvis hun en dag bliver sådan rigtig opkastsyg? :chin: Altså jeg tænker, hvis hun kommer til at kaste op deroppe og/eller er for sløj til at kunne kravle ned :unsure Kan hun snuppes ud ved hovedgærdet?

Der er selvfølgelig også lavet stige ;) Og der er lavet lem, der hvor girafferne stikker op som kan fjernes hvis hun en dag skulle blive syg. 

 

7,9,13 Ida har endnu kun kastet op en gang i hendes liv, så satser på at det holder ved.. ;) Altså at hun stort set aldrig er syg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er selvfølgelig også lavet stige ;) Og der er lavet lem, der hvor girafferne stikker op som kan fjernes hvis hun en dag skulle blive syg.

7,9,13 Ida har endnu kun kastet op en gang i hendes liv, så satser på at det holder ved.. ;) Altså at hun stort set aldrig er syg

Arh smart :super

Og skønt at hun aldrig har kastet op, det kan man da kun være misundelig over :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh smart :super

Og skønt at hun aldrig har kastet op, det kan man da kun være misundelig over :D

Vi har skam tænkt på det hele ;) Men spiderman-pigen ville jo kravle op i sengen som Spiderman :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

VPyxBZI.jpg

 

Dagens arbejde på Idas værelse - Har verdens lykkeligste Ida 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle mine drenge slår græs ^_^

2ln9tfc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle mine drenge slår græs ^_^

2ln9tfc.jpg

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg bager:

2ceoihd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

https://imgur.com/a/bKUk6

Den smukkeste lille fod der bare er super lækker efter transplantion.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og jeg bager:

2ceoihd.jpg

Lææææækkert...!! :mam

Er det boller, pølsehorn og......? Pizzasnegle..? Hva er det ovenpå..? Smør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lææææækkert...!! :mam

Er det boller, pølsehorn og......? Pizzasnegle..? Hva er det ovenpå..? Smør...

Mozzarella :sandie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den helet flot!

Den er nemlig heler super flot. Lægerne var også imponeret over hvor hurtigt den var helet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen!

11ry9s1.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5khgg7.jpg

Woop woop!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5khgg7.jpg

Woop woop!

Vildt! Tillykke med det (eller hvad man siger :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5khgg7.jpg

Woop woop!

:goodluck :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5khgg7.jpg

Woop woop!

Spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt! Tillykke med det (eller hvad man siger :P )

Haha tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :yay

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :glad

Mega spændende!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er min dagpleje-tråd jo lukket, men jeg mener at nogen nævnte, at de glædede sig til at se, når jeg kom på plads, så der kommer et lille kig her. :) Jeg vil ikke sige, at jeg er "færdig", men jeg synes, det begynder at tage form:

fbj7s0.jpg

29wqp2t.jpg

Øverst i reolen er der bøger og puslespil. Den blå pose er et sæt med bog og bamse, hvor bogen handler om bamsen. Rigtig sødt. :)

Kasserne er der ikke frygteligt meget i, og jeg overvejer lidt at droppe (nogle af) dem, men i en af dem er der tørklæder i alle regnbuens farver og risposer, og i en anden er der trommer (:yay !) rasleæg og bjælder. Ellers er der hammerbræt, puttekasse, baby-rangle-nulre-dimser, dyr, ringstabletårn, bold, pop-up-bondegård, biler, bus og ambulance, 3 dukker med potte, tøj og lift, og sådan en farvet dimser-på-snoede-liner-tingest. En rigtig lækker og stabil gåvogn med en rubens cutie og fint sengetøj. Og så har jeg købt legetæppe og det lille køkken med stofgrøntsager, og jeg har fået lidt service og en lille bitte smule plastik-mad.

Og så to lækre scootere, en bold og en masse sandting til når vi skal ud.

Jeg ville jo også have en tumlemadras og kravletunnel, men der er rod i mine dagpenge, så finanserne er små <_< Men jeg satser stærkt på at det kommer, og nok også noget mere legemad og måske et lille tæppe til køkkenet også, så det ikke ser så øde ud :D

I forhold til "kunder" har jeg jo tavshedspligt, men jeg kan da - meget vagt - sige, at jeg har haft fornøjelsen af at møde nogle rigtig søde mennesker, både store og små, og at jeg glæder mig rigtig meget til at starte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er min dagpleje-tråd jo lukket, men jeg mener at nogen nævnte, at de glædede sig til at se, når jeg kom på plads, så der kommer et lille kig her. :) Jeg vil ikke sige, at jeg er "færdig", men jeg synes, det begynder at tage form:fbj7s0.jpg29wqp2t.jpg

Øverst i reolen er der bøger og puslespil. Den blå pose er et sæt med bog og bamse, hvor bogen handler om bamsen. Rigtig sødt. :)

Kasserne er der ikke frygteligt meget i, og jeg overvejer lidt at droppe (nogle af) dem, men i en af dem er der tørklæder i alle regnbuens farver og risposer, og i en anden er der trommer (:yay !) rasleæg og bjælder. Ellers er der hammerbræt, puttekasse, baby-rangle-nulre-dimser, dyr, ringstabletårn, bold, pop-up-bondegård, biler, bus og ambulance, 3 dukker med potte, tøj og lift, og sådan en farvet dimser-på-snoede-liner-tingest. En rigtig lækker og stabil gåvogn med en rubens cutie og fint sengetøj. Og så har jeg købt legetæppe og det lille køkken med stofgrøntsager, og jeg har fået lidt service og en lille bitte smule plastik-mad.

Og så to lækre scootere, en bold og en masse sandting til når vi skal ud.

Jeg ville jo også have en tumlemadras og kravletunnel, men der er rod i mine dagpenge, så finanserne er små <_< Men jeg satser stærkt på at det kommer, og nok også noget mere legemad og måske et lille tæppe til køkkenet også, så det ikke ser så øde ud :D

I forhold til "kunder" har jeg jo tavshedspligt, men jeg kan da - meget vagt - sige, at jeg har haft fornøjelsen af at møde nogle rigtig søde mennesker, både store og små, og at jeg glæder mig rigtig meget til at starte :)

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER