****

Barnevogn/Kombivogn

8 indlæg i dette emne

Så har vi været af sted for at kigge på vogne, og synes det er en kæmpe jungle, når man er 1. gangs gravid.

Jeg tror at vi er blevet mest lune på en Emmaljunga edge kombivogn. Er der nogen, der har noget erfaring med sådan en? :unsure :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min veninde har den - og er rigtig glad for den  :)

Vi har bestilt Odders nyeste udspil (og eneste kombivogn) Zip City. Den er drøn lækker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min veninde har den - og er rigtig glad for den  :)

Vi har bestilt Odders nyeste udspil (og eneste kombivogn) Zip City. Den er drøn lækker!

 

Spørger måske lidt dumt. Hvad er de store forskelle? Er det den, hvor man kan skifte forhjulsakslen ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis på de to vogne er forskellene meget få  :)

Liggemålene er lidt længere på Odderen, og så blev der fundet ftalatet DNIP (hormonforstyrrende stof) i Emmaljunga'en (TÆNK test). Hvilket for mig gjorde en hel del ift. beslutningen. Producenten har nemlig ikke ville kommentere på testen. Så kan ikke finde svar på om den er udbedret. 

Jeg kontaktede Odder i forbindelse med vores interesse for vognen, hvor de gav mig garanti for, at der ikke var skadelige kemikalier i deres vogn.

 

Det er denne her:

http://www.oddervognen.dk/klapvogne/duovogn/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget må i give for jeres Odder zip vogn?

 

Har lige set begge videoer (Emmaljunga og Odder). Så nu er jeg blevet i tvivl igen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget må i give for jeres Odder zip vogn?

 

Har lige set begge videoer (Emmaljunga og Odder). Så nu er jeg blevet i tvivl igen :rolleyes

 

Ja, man kommer meget hurtigt i tvivl  :D

Vi kom af med lige under 8200 kr. inkl. myggenet, regnslag og helsemadras. Så det syntes vi var fint!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, man kommer meget hurtigt i tvivl  :D

Vi kom af med lige under 8200 kr. inkl. myggenet, regnslag og helsemadras. Så det syntes vi var fint!

Hmmm det lyder da ikke så slemt. Den anden koster jo 7500,-

Og der er ikke incl. ekstra madras.

Må indrømme at jeg synes at den vinder lidt på specielt ventilationen og bitte små ekstra ting ift den anden.

 

Vi er så heldige at vi kan få en sovebarnevogn igennem min mands kollega, så kombivogn er helt klart det rigtige. Og nu måske en Odder...griner. Tusind tak for hjælpen Pixi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm det lyder da ikke så slemt. Den anden koster jo 7500,-

Og der er ikke incl. ekstra madras.

Må indrømme at jeg synes at den vinder lidt på specielt ventilationen og bitte små ekstra ting ift den anden.

 

Vi er så heldige at vi kan få en sovebarnevogn igennem min mands kollega, så kombivogn er helt klart det rigtige. Og nu måske en Odder...griner. Tusind tak for hjælpen Pixi

 

Det var bestemt så lidt  :)

Er det ikke også noget med at man skal tilkøbe drejehjul på Emmaljunga'en? Måske husker jeg forkert. Anyways, så synes jeg også den har virkelig mange gode detaljer, som jeg er sikker på bliver helt fantastisk at bruge. F.eks. solsejlet i klapvognsdelen.

Vi kan også arve en alm. barnevogn, som lillebror kan komme over i, når han bliver for lang til barnevognsdelen - og have med i institution, hvis det er tilfældet  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER