Fru SP

Bage sine sko?!

14 indlæg i dette emne

Der var i en eller anden tråd, rn der skrev noget om at varme sine sko op i ovnen og gå i dem til de er kolde og så undgå vabler. Jeg kan ikke finde det igen og mangler "opskriften" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der var i en eller anden tråd, rn der skrev noget om at varme sine sko op i ovnen og gå i dem til de er kolde og så undgå vabler. Jeg kan ikke finde det igen og mangler "opskriften" :lol

Det var vist SDB, der skrev om det?

Men man kan også fylde en frysepose med vand, putte den i skoen og så i fryseren. Så giver skoen sig en hel størrelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var vist SDB, der skrev om det?

Men man kan også fylde en frysepose med vand, putte den i skoen og så i fryseren. Så giver skoen sig en hel størrelse :)

Tak :kiss

Så bliver de vist bare for store, det er mere for at gå dem til uden vablerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var i en eller anden tråd, rn der skrev noget om at varme sine sko op i ovnen og gå i dem til de er kolde og så undgå vabler. Jeg kan ikke finde det igen og mangler "opskriften" :lol

Det var i min tråd om sko til bryllup. 70 grader i 15-20 min tror jeg det var! Og det virker :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har quotet og oppet det i "tøseting"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må jeg prøve med mine brudesko :) så kan det være mine fødder overlever aftenen :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde overvejet at lave en tråd magen til så tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan man også gøre det ved at gøre sko - eller måske er det bare strømper - våde, og så på med dem og så stå med en føntørrer og tørre/varme dem et kvarters tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe skal man så gå rundt i skoene, efter de er bagt? Bare indtil de er blevet kolde igen, eller?

Og er det alle sko, man kan gøre det med? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe skal man så gå rundt i skoene, efter de er bagt? Bare indtil de er blevet kolde igen, eller?

Og er det alle sko, man kan gøre det med? :)

De skal gåes indtil kolde og alle sko bom bom ja bare ikke plastik tænker jeg - pt har jeg prøvet med fake læder, læder, stof ballarinaer og stiletter i både satin og fløj :)

Men hold øje med skoene løbende imens.

Evt skru ned og bag på 50 grader.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber I søde kvinder får lige så god gavn af tippet som jeg selv har haft :) og slipper for vabler og gnavesår på fusserne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skal gåes indtil kolde og alle sko bom bom ja bare ikke plastik tænker jeg - pt har jeg prøvet med fake læder, læder, stof ballarinaer og stiletter i både satin og fløj :)

Men hold øje med skoene løbende imens.

Evt skru ned og bag på 50 grader.

Fantastisk. Jeg skal da igang med store bagedag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk. Jeg skal da igang med store bagedag :D

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER