Sign in to follow this  
Followers 0
Fru SP

Bage sine sko?!

14 posts in this topic

Der var i en eller anden tråd, rn der skrev noget om at varme sine sko op i ovnen og gå i dem til de er kolde og så undgå vabler. Jeg kan ikke finde det igen og mangler "opskriften" :lol

Der var i en eller anden tråd, rn der skrev noget om at varme sine sko op i ovnen og gå i dem til de er kolde og så undgå vabler. Jeg kan ikke finde det igen og mangler "opskriften" :lol

Det var vist SDB, der skrev om det?

Men man kan også fylde en frysepose med vand, putte den i skoen og så i fryseren. Så giver skoen sig en hel størrelse :)

Annonce ♥

Det var vist SDB, der skrev om det?

Men man kan også fylde en frysepose med vand, putte den i skoen og så i fryseren. Så giver skoen sig en hel størrelse :)

Tak :kiss

Så bliver de vist bare for store, det er mere for at gå dem til uden vablerne ;)

Annonce ♥

Det var i min tråd om sko til bryllup. 70 grader i 15-20 min tror jeg det var! Og det virker :super

Annonce ♥

Jeg har quotet og oppet det i "tøseting"

Annonce ♥

Det må jeg prøve med mine brudesko :) så kan det være mine fødder overlever aftenen :super

Annonce ♥

Tak :yay

Annonce ♥

Jeg havde overvejet at lave en tråd magen til så tak :D

Annonce ♥

Ellers kan man også gøre det ved at gøre sko - eller måske er det bare strømper - våde, og så på med dem og så stå med en føntørrer og tørre/varme dem et kvarters tid.

Annonce ♥

Hvor længe skal man så gå rundt i skoene, efter de er bagt? Bare indtil de er blevet kolde igen, eller?

Og er det alle sko, man kan gøre det med? :)

Annonce ♥

Hvor længe skal man så gå rundt i skoene, efter de er bagt? Bare indtil de er blevet kolde igen, eller?

Og er det alle sko, man kan gøre det med? :)

De skal gåes indtil kolde og alle sko bom bom ja bare ikke plastik tænker jeg - pt har jeg prøvet med fake læder, læder, stof ballarinaer og stiletter i både satin og fløj :)

Men hold øje med skoene løbende imens.

Evt skru ned og bag på 50 grader.

Annonce ♥

Håber I søde kvinder får lige så god gavn af tippet som jeg selv har haft :) og slipper for vabler og gnavesår på fusserne

Annonce ♥

De skal gåes indtil kolde og alle sko bom bom ja bare ikke plastik tænker jeg - pt har jeg prøvet med fake læder, læder, stof ballarinaer og stiletter i både satin og fløj :)

Men hold øje med skoene løbende imens.

Evt skru ned og bag på 50 grader.

Fantastisk. Jeg skal da igang med store bagedag :D

Annonce ♥

Fantastisk. Jeg skal da igang med store bagedag :D

:ditto

Annonce ♥