Posted November 26, 2016 12 hours ago, JosephinePN said: De nye afsnit af Gilmore Girls Yes det er fedt! Men hvor har de ændret sig Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 3 hours ago, camolette said: Yes det er fedt! Men hvor har de ændret sig Jeg synes Lorelai er blevet underlig tyk i hovedet... Jeg kan ikke helt sætte en finger på, hvad det er.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 Botox, men nu er hun jo også en del ældre .. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 1 hour ago, JosephinePN said: Jeg synes Lorelai er blevet underlig tyk i hovedet... Jeg kan ikke helt sætte en finger på, hvad det er.... Tror også det er botox. Har du set det færdig endnu? Håber virkelig der kommer en opfølgning! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 41 minutes ago, roselein said: Tror også det er botox. Har du set det færdig endnu? Håber virkelig der kommer en opfølgning! Nej, ikke endu. Er lige gået igang med Summer Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 Just now, JosephinePN said: Nej, ikke endu. Er lige gået igang med Summer Jeg er lige blevet færdig. Man må sige de slutter med et brag, håber lidt de følger op med en sæson mere. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 4 hours ago, JosephinePN said: Jeg synes Lorelai er blevet underlig tyk i hovedet... Jeg kan ikke helt sætte en finger på, hvad det er.... Klart botox Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 3 hours ago, roselein said: Jeg er lige blevet færdig. Man må sige de slutter med et brag, håber lidt de følger op med en sæson mere. OH!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 4 hours ago, roselein said: Tror også det er botox. Har du set det færdig endnu? Håber virkelig der kommer en opfølgning! Det bliver det i hvert fald lagt op til. Evt. en spin-off Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 28, 2016 Har I set der kommer en sæson 6 af Homeland i januar?! Kan de snart vride mere ud af den serie? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 29, 2016 8 hours ago, Susanne said: Har I set der kommer en sæson 6 af Homeland i januar?! Kan de snart vride mere ud af den serie? Ej?! De skulle have stoppet efter sæson 2. Alt derefter har bare været nedadgående. Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 9, 2017 Er i gang med 5. sæson af Gilmore Girls, den kan jeg godt lide. Serier jeg har set som jeg godt kunne lide: Game of Thrones Vikings Black Sails Homeland Suits Bloodline The Killing (Joel Kinnaman er dælme snacky) The 100 Downton Abbey Broen Marco Polo Gossip girl Rita Prison Break House of Cards Breaking Bad Orange is the new black The Fall Når jeg er færdig med Gilmore Girls så skal jeg se de nye Vikings afsnit på HBO og så ved jeg ikke hvad ellers. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 On 13/1/2017 at 10:31 AM, Fru.Mor said: Skam! Åh, den vil jeg gerne i gang med, men har ikke lige taget mig sammen endnu Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 1 hour ago, Mrs-Rina said: Åh, den vil jeg gerne i gang med, men har ikke lige taget mig sammen endnu Pas på! Den er meget vanedannende Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 1 hour ago, Mrs-Rina said: Åh, den vil jeg gerne i gang med, men har ikke lige taget mig sammen endnu 13 minutes ago, Fru.Mor said: Pas på! Den er meget vanedannende Jeg sidder og genser sæson 3! Jeg har været HELT opslugt og fjollet som en teenager Det er en fantastisk serie! På alle måder, så sæt i gang! Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 Ligger Skam på Netflix? Eller hvor ser I den henne. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 17 minutes ago, ki schou said: Ligger Skam på Netflix? Eller hvor ser I den henne. Dr.dk Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 Ah ok tak - den har jeg hørt meget godt om, så må hellere sætte den på listen Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 2 hours ago, ki schou said: Ah ok tak - den har jeg hørt meget godt om, så må hellere sætte den på listen Do it. Det er godt. Især, hvis du er i kontakt med din indre teenager Vær dog opmærksom på, at de ikke ligger der for evigt. Lige nu står der, at sæson 1+2 kan ses indtil 4/3 og sæson 3 indtil 18/3. Heldigvis er afsnittene ikke så lange og der er kun 10-12 i hvert sæson, så det kan sagtens nås på 2-3 uger Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 10 minutes ago, Susanne said: Do it. Det er godt. Især, hvis du er i kontakt med din indre teenager Vær dog opmærksom på, at de ikke ligger der for evigt. Lige nu står der, at sæson 1+2 kan ses indtil 4/3 og sæson 3 indtil 18/3. Heldigvis er afsnittene ikke så lange og der er kun 10-12 i hvert sæson, så det kan sagtens nås på 2-3 uger Så må jeg vist hellere se at komme i gang Har i lang tid overvejet at se den, men er ikke begyndt endnu.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 11 minutes ago, Susanne said: Do it. Det er godt. Især, hvis du er i kontakt med din indre teenager Vær dog opmærksom på, at de ikke ligger der for evigt. Lige nu står der, at sæson 1+2 kan ses indtil 4/3 og sæson 3 indtil 18/3. Heldigvis er afsnittene ikke så lange og der er kun 10-12 i hvert sæson, så det kan sagtens nås på 2-3 uger Arghh - den siger jeg har ikke rettigheder til at se dem fordi jeg bor i Sverige - øv bøv Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 16, 2017 14 minutes ago, ki schou said: Arghh - den siger jeg har ikke rettigheder til at se dem fordi jeg bor i Sverige - øv bøv Alle sæsoner ligger også på SVT, så stadig ingen undskyldning Det er en fantastisk serie - jeg mangler virkelig noget jeg skal se nu dog... Share this post Link to post Share on other sites