Posted August 24, 2016 Det er ret meget fiktion :D Den foregår i 80'erne og er en blanding af gys, ET og X-Files. Jeg tør altså ikke se den! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 24, 2016 Jeg tør altså ikke se den! Jeg ville heller ikke turde se den alene :blush Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2016 Vi er lige blevet færdige med Stranger Things herhjemme. Jeg synes altså ikke at den var særlig uhyggelig :) Men jeg har vist også en sær definition af uhygge. Gore i lange baner rører mig ikke rigtig. Alle tegnefilm hvor moderen dør til gengæld, eller naturudsendelser hvor dyr bliver spist; mega uhygge :wacko Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2016 Jeg er lige begyndt på Shannara Chronicles og er hooked! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2016 Og har set Sons of Anarchy med manden - fantastisk serie! Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2016 Er der nogen der har set Bloodline på Netflix? Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2016 Godt nok ikke en serie men jeg så The beginning of life på Netflix i går den var ret skøn :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2016 Så er der nye afsnit af Narcos... Jubii Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2016 Så er der nye afsnit af Narcos... Jubii Jaaaaa jeg glæder mig så meget :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 5, 2016 Ikke en serie, men dokumentaren The beginning of life på Netflix. Den er ret fin :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Vi ser Peaky Blinders på Netflix for tiden. Så sidste afsnit i sæson 1 i forgårs og vil klart anbefale den! Jeg har fået sådan et lille teenagecrush på Cillian Murphy undervejs :blush :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Lige nu ser jeg American Horror Story og Hemlock Grove på netflix. Tidligere har jeg set Weeds New Girl Friends Sherlock Elementary Stranger Things Shameless (U.S) Orange Is The New BlackLie To Me Dont trust the Bitch in apt 23 Suits Dexter Person of Interest Breaking Bad Arrested Development Better call Saul Breakout Kings Orphan Black i, Zombie Jessica Jones... Jeg er ret vild med serier... :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2016 Det var sæson 2... Der er kun sæson 1 derinde Viaplay har sæson 2 ;) Siger hende, der er kommet alt for sent i seng de sidste 3 dage fordi jeg liiiige skulle se et afsnit mere :biglove :oops Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2016 Jeg er lige blevet færdig med Gilmore Girls og er nu gået igang med The affair. Sammen med manden ser jeg West World, som er mega fed! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2016 7 hours ago, JosephinePN said: Jeg er lige blevet færdig med Gilmore Girls og er nu gået igang med The affair. Sammen med manden ser jeg West World, som er mega fed! Vi ser også Westworld Og Bedrag 2. Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 24, 2016 8 hours ago, JosephinePN said: Jeg er lige blevet færdig med Gilmore Girls og er nu gået igang med The affair. Sammen med manden ser jeg West World, som er mega fed! Uhhhh, Gilmore Girls! Glæder mig til "A Year in the Life" den 25 november! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 Jeg er i gang med Scorpion på Netflix Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 10 hours ago, Susanne said: Vi ser også Westworld Og Bedrag 2. Jaaaa. Vi er også på Bedrag! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 9 hours ago, Bermuda said: Uhhhh, Gilmore Girls! Glæder mig til "A Year in the Life" den 25 november! Også mig! Jeg tror aldrig jeg har set de to sidste sæsoner før, så jeg var lige nødt til at se det hele Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 3 hours ago, JosephinePN said: Også mig! Jeg tror aldrig jeg har set de to sidste sæsoner før, så jeg var lige nødt til at se det hele Jeg har set hele serien mange gange efterhånden (har den på dvd-boks). Min mor og jeg så den sammen, da den kom første gang; hun faldt bare fra, så hun har aldrig set den sidste sæson. Den er hun vist i gang med nu, så hun er klar til den 25/11 Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 Åh jeg elsker Gilmore Girls og GLÆDER mig til den 25 november Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 Hvad er det for noget Gilmore Girls 25/11?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 25, 2016 25 minutes ago, Susanne said: Hvad er det for noget Gilmore Girls 25/11?! Netflix sender 4 helt nye dobbelt afsnit Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2016 8 hours ago, camolette said: Netflix sender 4 helt nye dobbelt afsnit Nice! Jeg er lige blevet færdig med serien Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 26, 2016 9 hours ago, camolette said: Netflix sender 4 helt nye dobbelt afsnit YAY!!! Share this post Link to post Share on other sites