Solberg

Hvilken serie skal jeg nu se?

212 indlæg i dette emne

Hvor kan man se den og hvad handler den om (udover om fødsler ;))?

Den er på netflix, og handler om en ung sygeplejerske/ jordemoder i et fattigt kvarter af London i 50'erne. Hun bor på et kloster sammen med nonner, der også er sygeplejersker/ jordemødre og en håndfuld andre kvinder på hendes alder.

Der er selvfølgelig graviditet- og fødselsaspektet, som gør den interessant, men det er også ret god drama med nogle gode dilemmaer. Det er sådan en "alle mennesker har en historie"-serie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elementary (Sherlock Holmes serie med Jonny Lee Miller og Lucy Liu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må hænge i så ;) sys jo egentlig den er god, der er bare ikke så vildt meget spænding, lige efter Ritas død osv.

Aj, ikke spoilers please. Jeg er lige gået igang med den og vil helst ikke vide hvad der sker.

Kan vi ikke generelt aftale denne her tråd er til anbefalinger men uden at afsløre noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er på netflix, og handler om en ung sygeplejerske/ jordemoder i et fattigt kvarter af London i 50'erne. Hun bor på et kloster sammen med nonner, der også er sygeplejersker/ jordemødre og en håndfuld andre kvinder på hendes alder.

Der er selvfølgelig graviditet- og fødselsaspektet, som gør den interessant, men det er også ret god drama med nogle gode dilemmaer. Det er sådan en "alle mennesker har en historie"-serie :)

Jeps meget godt beskrevet - og så syns jeg ikke det er noget man skal være bange for at se inden man selv føder, forstået på den måde at det drama der er ifbm fødsler meget handler om de forhold som var gældende på den tid. De var fattige, det var primitivt og der var meget begrænsede muligheder. Men samtidig syns jeg det er hjertevarme historier, og de fleste ender altså godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser pretty little liars, mistresses og devious maids.

Hvis man er til en sjov, men samtidig lidt skør serie, så er der også babydaddy. Den giver ikke vildt meget mening, men er sjov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps meget godt beskrevet - og så syns jeg ikke det er noget man skal være bange for at se inden man selv føder, forstået på den måde at det drama der er ifbm fødsler meget handler om de forhold som var gældende på den tid. De var fattige, det var primitivt og der var meget begrænsede muligheder. Men samtidig syns jeg det er hjertevarme historier, og de fleste ender altså godt!

Jeg så det i dagene før og efter jeg havde født. Tror faktisk jeg så det den dag jeg blev sat igang :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

The paradise er super fed! Og Call the midwife! Og Downtown Abbey!

Og så ser vi altid How i Met your mother - det er vores baggrunds serie, vi har vel kørt den igennem 5-6 gange :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, ikke spoilers please. Jeg er lige gået igang med den og vil helst ikke vide hvad der sker.

Kan vi ikke generelt aftale denne her tråd er til anbefalinger men uden at afsløre noget?

Sorry!!!! :blush I will keep my mouth Schut!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry!!!! :blush I will keep my mouth Schut!

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig set Pretty Little liars, så den er jeg gået igang med nu, hvor jeg endelig har fået overtalt manden til at få Netflix. Synes godt nok skuespillet er elendigt, men nu vil jeg altså se den!

Sammen ser vi House of cards, som umiddelbart virker fed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget godt på HBO Nordic ?? det er der eneste jeg har på min telefon nemlig

Black sails er rigtig god. Vikings er også god, dog synes jeg ikke den sidste nye sæson er lige så god som de foregående.

1. Sæson af Penny dreadfull. 2. Sæson er ikke god imo

Og hvis du er til vampyrer så er true blood faktisk også ok, omend lidt teenage-naiv en gang i mellem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte på Vikings i går. Håber det bliver godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte på Vikings i går. Håber det bliver godt :)

Jeg synes den er god. Er bare godt træt af at det er en serie mig og Rasmus ser sammen. Så kunne jeg da få tiden til at gå med den heroppe i det mindste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte på Vikings i går. Håber det bliver godt :)

De første sæsoner er feeeede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har set 3 afsnit af Call the midwife ; ) Tror måske ikke det er helt action packed nok til mig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte på Vikings i går. Håber det bliver godt :)

Her er manden helt hooked på den, og jeg regner også med at begynde på den snart :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige startet på 'The Fall', som er på Netflix.

Er lige blevet færdig med Crossing Lines. Elsker krimiserier :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige set S2E1 af Call the midwife - nuj, hvor jeg græd! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi begyndte på Vikings i går. Håber det bliver godt :)

Nå den blev manden ikke hooked på her :rolleyes

Så nu er vi gået i gang med Suits, men den er han heller ikke helt oppe at ringe over.

Åh det er også svært at efterfølge GoT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt på Mr. Robot (findes på Viaplay) - den er jeg sgu blevet rimelig hooked på.

Handling:

The series follows Elliot Alderson, a young man living in New York City, who works at the cyber security company Allsafe as a security engineer. Constantly struggling with social anxiety disorder and clinical depression, Elliot's thought process seems heavily influenced by paranoia and delusion. He connects to people by hacking them, which often leads him to act as a cyber-vigilante. He is recruited by a mysterious insurrectionary anarchist known as Mr. Robot and joins his team of hacktivists known as fsociety. One of their missions is to cancel all consumer debt by destroying the data of one of the largest corporations in the world, E Corp (which Elliot perceives as Evil Corp), which also happens to be Allsafe's biggest client

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå den blev manden ikke hooked på her :rolleyes

Så nu er vi gået i gang med Suits, men den er han heller ikke helt oppe at ringe over.

Åh det er også svært at efterfølge GoT

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt på Mr. Robot (findes på Viaplay) - den er jeg sgu blevet rimelig hooked på.

Handling:

The series follows Elliot Alderson, a young man living in New York City, who works at the cyber security company Allsafe as a security engineer. Constantly struggling with social anxiety disorder and clinical depression, Elliot's thought process seems heavily influenced by paranoia and delusion. He connects to people by hacking them, which often leads him to act as a cyber-vigilante. He is recruited by a mysterious insurrectionary anarchist known as Mr. Robot and joins his team of hacktivists known as fsociety. One of their missions is to cancel all consumer debt by destroying the data of one of the largest corporations in the world, E Corp (which Elliot perceives as Evil Corp), which also happens to be Allsafe's biggest client

Den er viiiiiirkelig fed!!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, Suits er fantastisk!!!

Ja men han synes lidt, at det er som at se en mandlig udgave af Ally Mcbeal :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi blev færdige med OITNB (alle 4 sæsoner i træk) på knap 14 Dage :blush

Hvad skal Vi nu finde på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige startet på 'The Fall', som er på Netflix.

Er lige blevet færdig med Crossing Lines. Elsker krimiserier :)

The Fall er feeeed!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER