BabyBlue

Tør I helt tro på det endnu?

10 indlæg i dette emne

Må lige høre om det er mig der er paranoid. Det kan tænkes. :D

Og det er bestemt ikke for at gøre nogen nervøse, at jeg skriver. Er normalt ikke pessimist - men vi har bare prøvet så længe nu uden resultat, at jeg ikke helt fatter det. :blush Og jeg vil gerne høre om jeg er den eneste, der har det sådan - og bare skal tage mig sammen. :D

 

Selvom jeg nu har lavet flere positive graviditetstests og ikke har fået menstruation, tør jeg ikke helt tro på at jeg er gravid - eller det varer ved. Jeg tror jeg har researchet for meget og læst om risiko for spontan abort og biograviditeter, og nu tror jeg næsten mere det er normen, end det er undtagelsen. Hver gang jeg mærker et niv eller føler, at jeg har udflåd, tænker jeg "er det normale graviditetstegn eller er det nu tegn på abort?!" :rolleyes

 

Det er både godt og skidt, at vi kan opdage graviditeter så hurtigt i dag, for det giver også flere ugers bekymring over om det nu også varer ved. Man når også tit at opdage det for tidligt, hvis kroppen alligevel efter et par dage siger stop og man ikke længere er gravid.

 

Har I andre bare en fast tro på, at når I har testet positiv så er det dét? (Det håber jeg for jeres skyld at I tror. Det er ikke sjovt at gå her og spekulere. ;))

Jeg tør åbenlyst ikke helt tro på det. Er kun 4+3 i dag. Der er lææænge til 12. uge. :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du er ikke den eneste desværre.

Jeg mistede den første graviditet, så jeg har desværre en dårlig erfaring. Derfor synes jeg også den første tid her er svær. For et par dage siden panikalder jeg over mange symptomer, fordi det mindede om den aller første graviditet. Nu panikker jeg over at symptomerne ikke er så voldsomme længere. Det skal ikke være nemt, vel :D

Men nej, jeg tør ikke tro på det endnu. Derfor køber vi os også til en tryghedsscanning for forhåbentlig at se hjerteblink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke den eneste desværre.

Jeg mistede den første graviditet, så jeg har desværre en dårlig erfaring. Derfor synes jeg også den første tid her er svær. For et par dage siden panikalder jeg over mange symptomer, fordi det mindede om den aller første graviditet. Nu panikker jeg over at symptomerne ikke er så voldsomme længere. Det skal ikke være nemt, vel :D

Men nej, jeg tør ikke tro på det endnu. Derfor køber vi os også til en tryghedsscanning for forhåbentlig at se hjerteblink

 

Øv, det må være dobbelt så hårdt når man har prøvet at miste. :kiss

Hvor langt var du henne da du mistede dengang?

 

Jeg kan læse at ingen graviditeter er ens, ikke engang ens egne, så man kan ikke sammenligne sig med nogen eller noget.

Jeg sidder også her og bliver nervøs fordi jeg pludselig ikke har så meget kvalme som i går. Hihi, hvor er det svært at være til nogle gange. :D

 

Jeg overvejer sådan en tidlig scanning. Der er stadig 1½ uge til jeg er i uge 6, hvor man kan se hjerteblink. Det er også lidt længe. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gravid med vores første barn, og de tanker fylder desværre også meget i mit hoved. Jeg synes det hjælper meget at tale om det, og få sat ord på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det må være dobbelt så hårdt når man har prøvet at miste. :kiss

Hvor langt var du henne da du mistede dengang?

Jeg kan læse at ingen graviditeter er ens, ikke engang ens egne, så man kan ikke sammenligne sig med nogen eller noget.

Jeg sidder også her og bliver nervøs fordi jeg pludselig ikke har så meget kvalme som i går. Hihi, hvor er det svært at være til nogle gange. :D

Jeg overvejer sådan en tidlig scanning. Der er stadig 1½ uge til jeg er i uge 6, hvor man kan se hjerteblink. Det er også lidt længe. ;)

Jeg var 8+ cirka. Så det er min skillelinje. Er bare taknemmelig over at det heldigvis skete forholdsvis tidligt.

Jeg tror altså bare at al fornuft ryger, når man bliver gravid :D Og det må vi hellere lære at leve med de næste mange måneder. Og så bliver dwt for øvrigt ikke en skid bedre, når man har født :D

Jeg kan kun anbefale en tidlig scanning. Det er så meget det værd. Jeg bestiller en tid imorgen - omkring 7+ tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 8+ cirka. Så det er min skillelinje. Er bare taknemmelig over at det heldigvis skete forholdsvis tidligt.

Jeg tror altså bare at al fornuft ryger, når man bliver gravid :D Og det må vi hellere lære at leve med de næste mange måneder. Og så bliver dwt for øvrigt ikke en skid bedre, når man har født :D

Jeg kan kun anbefale en tidlig scanning. Det er så meget det værd. Jeg bestiller en tid imorgen - omkring 7+ tror jeg

Hvad koster sådan en scanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad koster sådan en scanning?

Det er vist lidt forskelligt alt efter hvor man bor.

Vi skal give 500 for vores (Aalborg). Penge jeg gladeligt giver fordi det giver mig ro (forhåbentlig altså - hvis scanningen jo viser hjerteblink :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg går også og småtester endnu og fatter det stadig ikke helt.. Men Nøj hvor er jeg glad for at jeg købte 20 teste i januar - har så kun brugt 1 inden jeg testede positiv og har nok i denne graviditet brugt 6 teste! Har faktisk testet i eftermiddag, hvor den også var bragende positiv!

Jeg er mere urolig end sidste gang, men har også pletblødt 2 dage i den her uge (5+3 i dag) :(

Men jeg tror på at man bliver nødt til tænke positivt, så det gør jeg og selvfølgelig kommer der en lækker bebs til februar :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hih, jeg tager en test hver morgen. Har klistret dem fast under hinanden og skrevet 4+0 etc ved siden af. Total OCD ;)

De pletblødninger burde bare forbydes!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke rigtig på det, nej. Det er simpelthen SÅ surrealistisk! :blink :o

 

Men kvalmen taler sit eget tydelige sprog ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER