Guest

Februar smalltalk

1,313 indlæg i dette emne

Det gik bare så godt til scanning. :kuller

Hjertet ræsede med 180 slag i minuttet, lille alien-blyp blev målt til 2,6 cm og jeg er igen blevet rykket lidt frem, så det nu næsten er den termin, jeg oprindeligt havde regnet ud. :)

Så nu er jeg reguleret til 9+1.

Jeg er virkelig lettet, og tror nu efterhånden på at det nok skal gå godt hele vejen igennem! :kuller

Jubi, hvor er det bare godt. Fantastisk med hjertelyd :yay

Og så er vi pludselig næsten lige langt igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

11+0 og kan ikke skjule det længere! Hvor er det vildt at maven vokser SÅ hurtigt anden gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nu følges vi ad igen, lollerberg. :D

Sjovt at maven vokser så hurtigt hos jer der har født før! Jeg glæder mig altså til at min begynder at bule. :kuller

Men der går nok lidt tid endnu da jeg er lidt småfed i forvejen. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det går godt nok vildt stærkt her anden gang. Altså jeg er også småfed :D men man kan alligevel godt se at det er en babymave, synes jeg.

Åh, vi snakker om kønsscanning denne gang. Sidst ventede vi til md, og det var egentlig også planen denne gang, men vi er mere utålmodige nu end vi var sidst :) Aftalen er at vi lige afventer nf og så må vi se om vi kommer til at bestille

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også se om jeg kan vente til MD. :D

Er bare så nysgerrig. Men barnets far synes altså det er lidt spild af penge hvis de alligevel kan se det til MD. Mænd. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også se om jeg kan vente til MD. :D

Er bare så nysgerrig. Men barnets far synes altså det er lidt spild af penge hvis de alligevel kan se det til MD. Mænd. :D

Ha ha, det var det samme min mand kom frem til igår. Mænd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor har jeg sovet dårligt i nat. Sov først omkring kl 3, fordi jeg havde ondt i maven og uro i benene. Husker ikke det med uroen så slemt i sidste graviditet, men denne gang er det godt nok en dræber for nattesøvnen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NF imorgen. Er vildt nervøs men glæder mig også til at se baby. Vi har fået en kønsscanning i fødselsdagsgave, jubiiiiii :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NF imorgen. Er vildt nervøs men glæder mig også til at se baby. Vi har fået en kønsscanning i fødselsdagsgave, jubiiiiii :D

Rigtig meget held og lykke idag og god fornøjelse. Glæder mig til at høre om det og måske se et lille billede af bebs :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7-9-13.... Jeg tror måske min kvalme er begyndt at blive bedre (10+3). Igår aftes havde jeg det faktisk ret godt. Kvalmen plejer ellers at være styg på det tidspunkt. Og idag er det fortsat med bedring. Jubi. Jeg håber det går den vej nu og håber madleden også forsvinder så

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig ud af gruppen! Jeg står midt i en SA lige nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig ud af gruppen! Jeg står midt i en SA lige nu!

Åh nej :( Det er jeg virkelig virkelig ked af at høre :( Det er en modbydelig ting at gå igennem og jeg ville ønske ingen skulle prøve det.

Masser af tanker til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig ud af gruppen! Jeg står midt i en SA lige nu!

Åh nej det er jeg bare så ked af at høre :( jeg håber virkelig du har nogle mennesker i dit liv der kan støtte dig, for ingen ord jeg kan skrive vil gøre til eller fra. Jeg håber inderligt det kun er en engangsforestilling, selvom det bestemt ikke gør situationen nemmere lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke idag og god fornøjelse. Glæder mig til at høre om det og måske se et lille billede af bebs :)

Tusind tak :-) vi fik en risiko på 1:11xxx (kan ikke huske det) og en meget livlig baby. Vi hørte hjertelyd :D desværre måtte hun scanne mig indvendigt, da jeg åbenbart har en muskelknude der spærrede for udsynet :( vildt grænseoverskridende, og jeg nåede da også næsten at begynde at græde. Har det virkelig svært med sådan noget, men hun var så sød og rolig, og jeg endte med at sige ja til det. Det gjorde slet ikke ondt og hun var så forsigtig og spurgte flere gange om det var ok, det endte faktisk med vi grinte af det til sidst :-) så alt i alt en god oplevelse og en mega lettelse ovenpå en masse bekymringer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr nej, Betty, det er jeg ked af at læse! Kæmpe kram til dig! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber din kvalme er på vej væk, lollerberg!

Dejlig at læse om din NF, lpd. :)

Jeg bryder mig heller ikke om indvendig scanning, eller i det hele taget at nogen roder rundt dernede. :D Så jeg kan sagtens følge dig. Dejligt at det alligevel gik ok til sidst.

Jeg var hos lægen i dag og fik lavet vandrejournal. Nu føler jeg mig virkelig officielt gravid. :)

Det var hos sygeplejersken, så jeg skal også til lægen om et par uger for at have foretaget en risikovurdering. Det er noget alle skal her i regionen, så føler mig ikke truffet. ;)

Jeg har selv bestilt tid til NF, det gør man åbenbart på Roskilde. Jeg skal af sted d. 14 august, lidt over to uger endnu. Så vil jeg være 12+3, det passer jo helt fint.

Og så vil jeg glæde mig til at kunne begynde at fortælle det på arbejde og lidt bredere i omgangskredsen. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :-) vi fik en risiko på 1:11xxx (kan ikke huske det) og en meget livlig baby. Vi hørte hjertelyd :D desværre måtte hun scanne mig indvendigt, da jeg åbenbart har en muskelknude der spærrede for udsynet :( vildt grænseoverskridende, og jeg nåede da også næsten at begynde at græde. Har det virkelig svært med sådan noget, men hun var så sød og rolig, og jeg endte med at sige ja til det. Det gjorde slet ikke ondt og hun var så forsigtig og spurgte flere gange om det var ok, det endte faktisk med vi grinte af det til sidst :-) så alt i alt en god oplevelse og en mega lettelse ovenpå en masse bekymringer.

Jubiiiii. Hvor fantastisk.

Jeg blev scannet indvending til min tryghedsscanning. Det var ikke fedt, men heller ikke så slemt som frygtet. Og dejligt at du endte med at acceptere det og få en ok oplevelse. Ender det så også sådan til md?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber din kvalme er på vej væk, lollerberg!

Dejlig at læse om din NF, lpd. :)

Jeg bryder mig heller ikke om indvendig scanning, eller i det hele taget at nogen roder rundt dernede. :D Så jeg kan sagtens følge dig. Dejligt at det alligevel gik ok til sidst.

Jeg var hos lægen i dag og fik lavet vandrejournal. Nu føler jeg mig virkelig officielt gravid. :)

Det var hos sygeplejersken, så jeg skal også til lægen om et par uger for at have foretaget en risikovurdering. Det er noget alle skal her i regionen, så føler mig ikke truffet. ;)

Jeg har selv bestilt tid til NF, det gør man åbenbart på Roskilde. Jeg skal af sted d. 14 august, lidt over to uger endnu. Så vil jeg være 12+3, det passer jo helt fint.

Og så vil jeg glæde mig til at kunne begynde at fortælle det på arbejde og lidt bredere i omgangskredsen. :kuller

Ha, så skal vi til nf samme dag :D Så kan vi tælle ned sammen. Lige nu synes jeg virkelig der er laaaaaaang tid til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiiiii. Hvor fantastisk.

Jeg blev scannet indvending til min tryghedsscanning. Det var ikke fedt, men heller ikke så slemt som frygtet. Og dejligt at du endte med at acceptere det og få en ok oplevelse. Ender det så også sådan til md?

Hun sagde at det sagtens kunne ændre sig og at min livmoder højst sandsynligt ville nå at vokse så meget det ikke var aktuelt. Vi skal til kønsscanning om to uger, så der må vi se, men jeg er så glad for jeg gjorde det, og er det nødvendigt at scanne indvendigt så tør jeg godt igen, for hun sørgede virkelig for det var en god oplevelse for både mig og min kæreste, jeg følte mig helt tryg så jeg er faktisk afklaret med at jeg gerne vil, hvis det bliver aktuelt.

Hvordan ligger man billede ind fra telefon? Min termin blev i øvrigt rykket til 4/2 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sjovt, lollerberg, vi følges da godt ad. :D

Jeg synes også der er lææænge til. Jeg kan dog holde det ud fordi jeg fik den scanning i sidste uge. Forstår faktisk sletoverhovedetikke, hvordan nogen kan vælge ikke at få ekstra scanninger. :D

Lpd, hvis du har iphone kan du bruge en app der hedder imgupr. Der uploader du billeder fra mobilen og får en bbcode, som du kopierer ind i indlægget. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sjovt, lollerberg, vi følges da godt ad. :D

Jeg synes også der er lææænge til. Jeg kan dog holde det ud fordi jeg fik den scanning i sidste uge. Forstår faktisk sletoverhovedetikke, hvordan nogen kan vælge ikke at få ekstra scanninger. :D

Lpd, hvis du har iphone kan du bruge en app der hedder imgupr. Der uploader du billeder fra mobilen og får en bbcode, som du kopierer ind i indlægget. :)

Hmmm jeg har sådan en LG telefon. Er ikke så teknisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tør jeg ikke hjælpe med fotoupload, for jeg ved ikke hvordan man gør når det ikke er en smartphone. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tør jeg ikke hjælpe med fotoupload, for jeg ved ikke hvordan man gør når det ikke er en smartphone. :D

Hmm jeg tror det er en smartphone. Det er vist nok en android? Ej, ved det ikke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan det godt være du kan bruge imgur eller imgupr. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror da pokker, at jeg har haft det så dårligt! Min læge ringede og lød meget bekymret, og kunne fortælle at min blodprocent er helt nede på 4,5!! Den skal være mindst 7,3.

Så nu er jeg sat på dobbelt dosis af jern så den kan komme op igen.

Jeg har svært ved at optage jern pga. en tidligere tarmoperation, men min tidligere praktiserende læge sagde på et tidspunkt, at jeg ikke behøvede at tage det mere da min procent lå fint stabilt. Øv altså. Så er den bare faldet støt gennem nogle år, og nu er den altså styrtdykket pga. graviditet.

Det vigtigste er bare, at den lille vampyr-snylter ikke har taget skade, og det mente min læge bestemt ikke. Det er kun mig selv, det går ud over.

Den kommer forhåbentlig snart op. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER