Guest

Februar smalltalk

1,313 indlæg i dette emne

Jeg synes ellers jeg har sovet OK alle nætter, siden jeg fandt ud af at der er en lille spire derinde. ;)

Men nu prøver jeg at nyde en dag uden kvalme, for måske kommer den igen! :D

 

Hihi, synes også det er en sød ticker. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er jeg den eneste hvis bukser strammer helt vildt om aftenen, og som er kl til at gå i seng kl 20.30, og som døjer med kvalme og madlede (bortset overfor lakrids og yoghurt :lolhit ) ??

Og så er jeg endda så heldig at have pådraget mig en forkølelse :( Fordelen er at lugtesansen ikke driller så meget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har intet overskud for tiden. Puha, hvor jeg bare ikke har det særligt godt. Mega meget kvalme konstant, madlede (elsker dog vandmelon, pommes og American grill chips!?), træt og maven er oppustet og udspændt. I weekenden finder jeg ventetøjet frem. Puha, synes godt nok det er tidligt, men jeg mangler mine hygge/natbukser, for kan slet ikke holde ud at der er noget der strammer om aftenen.

En uge og to dage til scanning. Glæder mig så meget. Jeg tjekker også for blod hver gang jeg er på toilet, men jeg er faktisk ikke ellers så nervøs. Det er virkelig dejligt. Det hjælper nok også på det at jeg har så mange symptomer - der er jo tydeligvis gang i et eller andet. Sidst havde jeg det ikke så dårligt, så der var det sværere at tro på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine symptomer er stadig stort set forsvundet, og jeg har altså svært ved at glæde mig over det før jeg har været til scanning på onsdag. Vil bare så gerne se en lille alien svømme rundt derinde :)

Når det er sagt, så prøver jeg dog alligevel at glæde mig over ikke at have den lede kvalme disse dage!

Jeg var lige ved at tale over mig på arbejde i går. Glæder mig også til ikke at skulle skjule det længere! Godt det snart er sommerferie. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmm, det er ikke kun usunde ting, jeg craver :)

En klar fordel ved at være nygravid på denne årstid fremfor vintertid som sidst.

9goMlJd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv nu ligger jeg med feber :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv nu ligger jeg med feber :(

Øv :( Rigtig god bedring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( Rigtig god bedring

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi fortalt det til mine forældre. Puh jeg var så nervøs for deres reaktion, i min familie er det meget normalt at man er kærester i minimum 10 år og er 35 inden nogen tør sige baby, så jeg var lidt nervøs for hvad der ville blive sagt når jeg stod der og var gravid i en alder af 21. De blev så ellevilde, især min far, han planlægger allerede at han vil have barsel :D det er deres første barnebarn så de er så spændte og glade. Det var virkelig en lettelse at de modtog det så positivt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor skønt og dejligt. Det må også bare føles som en enorm lettelse. Hvor er jeg glad på dine vegne. Stort tillykke med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til dig, Betty. Håber det går bedre i dag!

Hvor dejligt at de blev glade, lpd. :D Det skulle de da også. ;) Men kan godt forstå du har været nervøs hvis man plejer at være mere etableret i din familie.

Jeg har det bare underligt i kroppen. Sådan lidt influenzaagtigt. Har ikke feber, men er mat i kroppen og træt som et alderdomshjem.

Glæder mig altså til scanning på onsdag. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj ny synes jeg ikke det er sjovt længere. Er SÅ dårlig hver evig eneste dag, konstant hovedpine, kvalme og af og til feber. Jeg er så træt og forstår virkelig ikke hvordan andre mennesker håndterer et fuldtidsjob og ældre børn sammen med sådan en graviditet! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da også voldsomt ligefrem med feber! Har du snakket med lægen om det? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det med feberen lyder ikke godt. Mon ikke der er noget sygdom ind over istedet for kun graviditet?

Jeg er virkelig segnefærdig når vi når til aften. Falder typisk i søvn på sofaen, så snart banditten sover

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg har ikke snakket med lægen. Det kommer i forbindelse med hovedpine og kvalme, jeg er ikke syg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig stort set symptomfri, og synes stadig det er lidt underligt når jeg havde så mange symptomer i uge 4. Laver stadig knaldpositive tests om morgenen, men jeg kan ikke få tanken om SA ud af mit hovede. Nogen gange hader jeg egentlig at være et oplyst og nysgerrigt menneske, for der følger meget frygt med viden. :wacko

 

I morgen skal vi heldigvis til scanning, og håber så meget at kunne se en lille spire og hjerteblink. :kuller

Jeg prøver også at forberede mig mentalt på, at de måske ikke kan se noget konkret, eller i værste fald at de kan se med sikkerhed, at der ikke er noget liv.

I hvert fald håber jeg bare at være blevet klogere i morgen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende med scanning. Jeg skal på søndag og er simpelthen så spændt. Håber det går godt for os begge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er min hidtil værste kvalmedag. Måtte kæmpe for ikke at brække mig i bussen imorges :( Og nu sidder jeg her i skolen og venter på at min computer er færdig med at installere, mens jeg skiftevis er ved at brække mig eller falde ned fra stolen i ren træthed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver spændende, lollerberg. Vi er da også stort set lige langt henne, kan jeg se! Kun en dags forskel. :)

 

Nå ja, træthed lider jeg af. Men jeg kan ikke finde ud af om det er graviditetsrelateret, for jeg har da prøvet at være træt og sløv på andre tidspunkter. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det bliver spændende, lollerberg. Vi er da også stort set lige langt henne, kan jeg se! Kun en dags forskel. :)

Nå ja, træthed lider jeg af. Men jeg kan ikke finde ud af om det er graviditetsrelateret, for jeg har da prøvet at være træt og sløv på andre tidspunkter. :D

Åh ja, det er da også rigtigt. Jeg er altid på fra mobilen, så får ikke set tickere. Spændende om vores terminer bliver rykket

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tvivler på at min bliver rykket, for jeg ved helt præcis hvornår jeg havde ægløsning. Jeg tog en test og vi var sammen om aftenen, så kender endda også undfangelsestidspunktet. :D

Men det kommer måske også an på andre ting?

Det gør nu heller ikke den store forskel for mig. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tvivler på at min bliver rykket, for jeg ved helt præcis hvornår jeg havde ægløsning. Jeg tog en test og vi var sammen om aftenen, så kender endda også undfangelsestidspunktet. :D

Men det kommer måske også an på andre ting?

Det gør nu heller ikke den store forskel for mig. :kuller

Det kan godt variere alligevel hvis du for eksempel har en langsom starter i maven.

Sidste gang blev jeg rykket en enkelt dag. Og med min yderst standard cyklus regner jeg heller ikke med at blive rykket synderligt denne gang. Men nu må vi se. Jeg er lidt spændt, for alt føles anderledes denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, jeg må vente og se. :)

 

Hvad er det der er anderledes denne gang ift sidste, lollerberg? Jeg er nysgerrig. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ja, jeg må vente og se. :)

Hvad er det der er anderledes denne gang ift sidste, lollerberg? Jeg er nysgerrig. :)

Jeg har rigtig meget kvalme denne gang. Sidst havde jeg lidt plus madlede, men det var aldrig så slemt og slet ikke så tidligt. Og trætheden er også voldsom denne gang, men det er nok meget naturligt, når jeg nu både går i skole og har en energisk tumling at holde styr på :)

Nu forstår jeg ihveryfald meget klart, hvorfor folk siger at ingen graviditeter er ens :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg :)

 

Jeg kendte også ÆL-tidspunktet på grund af test, og jeg ved hvornår jeg hoppede på maven - og alligevel er termin 4-5 dage senere end jeg havde beregnet. Så min baby var åbenbart lidt langsom om at komme ud af starthullerne ;) Rent faktisk var baby 6-7 dage MINDRE end forventet til min første scanning som vi fik på fertilitetsklinikken, og jeg var i absolut panik i 3 uger, hvor jeg fik endnu en scanning som viste at baby nu 'kun' var 5-6 dage mindre end forventet.

 

Så HVIS din scanning i morgen nu ikke helt viser det du håber, så giv ikke op :kram :kram Som sagt, min er næsten en uge for lille, men 3 scanninger har vist en baby der vokser helt som den skal :kram

Tak fordi du delte den historie! Troede egentlig bare ÆL var ÆL og så ville baby passe ind i et skema. :D

Det er rart at have i baghovedet hvis nu de ikke kan se så meget på scanningen i morgen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER