BabyBlue

Et meget forsigtigt hej :) - nu med hjerteblink!

6 indlæg i dette emne

Hej med jer herinde.

 

Jeg er lidt rundt på gulvet. Stod med en positiv graviditetstest i søndags, efter 1½ år uden resultat og kun få uger inden vi skal til samtale om opstart på ICSI/fertilitetsbehandling!

 

Jeg har aldrig været gravid før, og jeg tør heller ikke helt tro på, at jeg er det nu - eller at det varer ved. Det lyder måske lidt underligt, men efter 1½ med frustrationer forstår jeg virkelig ikke, at det pludselig er sandt. :kuller

 

Men faktum er, at jeg nu i 3 dage har kunnet lave en positiv test, der bliver tydeligere og tydeligere for hver dag.

Jeg er dog meget forbeholden og tør ikke helt glæde mig før om nogle uger, hvor det er mere sikkert. Tænker lidt for realistisk på, at 30 % graviditeter ender i spontane aborter.

 

Men, indtil det modsatte er tilfældet, så er jeg altså graviiiiiiiiiiid! :loveshower

Det er helt ufatteligt og overvældende og alt muligt andet. :kuller

 

Min terminsdato er 22. februar.

 

Jeg glæder mig til at følges med jer herinde - vi skal bare gå hele vejen. :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen herind og stort stort tillykke med de to streger :loveshower

 

Jeg kan godt forstå at det er meget uvirkeligt. Jeg fatter det heller ikke endnu, og jeg har endda ingen gang været det samme igennem som dig.

 

Jeg tror og håber, vi begge har et par stærke babyer i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke med graviditeten, hvor er det dejligt det er lykkes efter så lang tid!

Håber spiren holder fast og I får en lille guldklump til februar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herind og stort stort tillykke med de to streger :loveshower

 

Jeg kan godt forstå at det er meget uvirkeligt. Jeg fatter det heller ikke endnu, og jeg har endda ingen gang været det samme igennem som dig.

 

Jeg tror og håber, vi begge har et par stærke babyer i maven.

 

Hihi nej, tænker det er uvirkeligt for mange lige når det går op for os!

 

Selvfølgelig har vi stærke og skønne babyspirer under udarbejdelse. Det skal man tro på! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT tillykke med graviditeten, hvor er det dejligt det er lykkes efter så lang tid!

Håber spiren holder fast og I får en lille guldklump til februar!

 

Tak for det! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag var vi til tidlig scanning, og vi både så og hørte et hjerte der bare kørte i fuld fart!! :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Jeg er SÅ lettet. Nu tør jeg endelig tro på at jeg rent faktisk er gravid! :D

 

Jordemoderen der scannede os mente at jeg var ca. 5+5, så 6 dage mindre end jeg selv havde beregnet. Og det gør mig endnu mere benovet over at kunne se og høre hjerte. Det var endda en udvendig scanning, og jeg er lidt småfed, så det er helt vildt. :D :D

 

Jeg ved godt at der ingen garantier er endnu når det er så tidligt, men jeg synes det er et GODT stykke hen ad vejen når nu vi faktisk har set og hørt hjertet! :biglove

 

Alt andet så helt fint ud. Jeg havde en lille cyste, sandsynligvis fra ægget, der nok vil sprænge på et tidspunkt. Det er rart at vide, at det er det, da det nok kommer til at gøre lidt ondt. :)

 

Vi er bare så glade. :kuller :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER