Line1989

Hvornår skal I til MD-scanning?

22 indlæg i dette emne

Hej alle kommende august-mødre :)

Jer der skal føde i starten af august, nærmer jer vel så småt MD-scanningen.

Hvornår skal I til den?

Synes det er så hyggeligt at følge jer andre.

Jeg selv skal først til MD-scanning d.8. april, så der er jo laaaang tid til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har termin d. 9. august. Så jeg har fået tid til MD d. 16. marts :)

Men nu har jeg jo arrangeret, at der lige er en kønsscanning, der skal overståes på onsdag først. Ih, hvor jeg glæder mig :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin d. 9. august. Så jeg har fået tid til MD d. 16. marts :)

Men nu har jeg jo arrangeret, at der lige er en kønsscanning, der skal overståes på onsdag først. Ih, hvor jeg glæder mig :7himmel

Jeg har også termin den 9. august, men skal den 18. marts :loveshower

Jeg håber så meget at hun kan fortælle os kønnet til denne skanning :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa..

Jeg skal MD scannes d. 18. marts.. Så der er ikke længe til, og vi glæder os rigtig meget.

Mht. køn.. Jeg vil så gerne vide kønnet, og min kæreste vil ikke - synes det ødelægger noget af spændingen..

What to do?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin d. 4. august og jeg skal til scanning d. 11. marts så det er der egentlig ikke så længe til endnu :)

Jeg håber de kan se kønnet men jeg har også læst at det ikke er alle steder de vil oplyse det eller kigge efter det, så det er jeg lidt spændt. Jeg kender dog andre der har født på Hvidovre og der har de vist fået kønnet at vide hvis det var muligt.

Hvis de ikke kan se det eller vil fortælle det, så må vi vente til vi når frem til den lille selv kommer ud <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg tænkte nok at I allesammen skal lang tid før mig :)

Det bliver spændende at finde ud af hvad I skal have. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til MD d. 14. marts. :) Glæder mig til at se den lille prut igen. Gid man kunne have sådan en scanner liggende derhjemme hehe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin den 11 August, Men skal først til MD den 28 marts..

Men inden kommer dog mit første jordemoder besøg :loveshower og så en kontrol i

svagerambulatoriet..

Og så kommer MD som vi glæder os meget til :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin den 23. august og har også fået tid til MD-skanning den 8. april :gravid

Så vi kan vente sammen i spænding og glæde os over alle de andres resultater :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa..

Jeg skal MD scannes d. 18. marts.. Så der er ikke længe til, og vi glæder os rigtig meget.

Mht. køn.. Jeg vil så gerne vide kønnet, og min kæreste vil ikke - synes det ødelægger noget af spændingen..

What to do?

Jamen, hvis jordemoder kan se kønnet på scanningen, så kan hun jo nøjes med at fortælle det til dig?

Jeg tænker bare, at hvis du skal respektere, at han ikke vil vide det, så bør han vel også respektere at du gerne vil? Og når du så går rundt og ved det, så kunne jeg forestille mig, at han bliver for nysgerrig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby-vr: Dejligt at jeg ikke er den eneste der skal vente så lang tid :)

Nu er det også bare fordi der kun var en uge imellem min NF-scanning og kønsscanning. Så synes pludselig der er lang tid til april.

Men det er jo nok ventetiden værd.

Lige nu ser jeg bare frem til at jeg kan sige at jeg er halvvejs :D Det bliver skønt når man er det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Termin 13 august og MD scanning 30 marts

Har allerede fået svar på moderkage biopsi at vores pige ser fin ud, så håber det varer ved :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har termin d 27 august, skal til md scanning d 4 april samt samtale med bagvagten omkring fødslen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, hvis jordemoder kan se kønnet på scanningen, så kan hun jo nøjes med at fortælle det til dig?

Jeg tænker bare, at hvis du skal respektere, at han ikke vil vide det, så bør han vel også respektere at du gerne vil? Og når du så går rundt og ved det, så kunne jeg forestille mig, at han bliver for nysgerrig ;)

Min kære mand havde det lige sådanne, og jeg har flere gange forklaret ham at det er IKKE pga. det praktiske jeg vil vide det, men simpelthen fordi, at jeg er bange for ikke at kunne forholde mig til barnet og få en fødselsdep. derfor vil jeg gerne vide det, så jeg kan bearbejde mig selv :blush Jeg håber ikke det lød for negativt, for vi vil bare gerne have et rask barn og er virkelig lige glade med kønnet! Men igen, det er en virkelig uvirkelig situation for mig, da jeg stadig ingen rigtig strittende mavse har endnu... Så jeg håber det at vide kønnet kan få mig til at tænke mere "det er rigtigt nok du skal have en..." hvis du forstår!

Uuuu jeg håber virkelig ikke det kom til at lyde som om jeg bare vil vide det fordi man nu har mulighed for det osv. men at det rent faktisk at for min egen skyld. Jeg er ikke så god til at håndterer overraskelser generelt og især ikke i den størrelse :lol

Manden vil ikke vide det fordi han vil bare gerne overraskes og jeg kan nemt forstå ham, det ville også være fedt, bare at vente og se, men igen jeg er skisme bange for at få en fødselsdep. hvilket ofte er årsaget af at kvinden troede det blev en X men det blev det modsatte og hvad gør man så, når alle ens tanker (ubevidst) er struet ind på et bestemt køn! (jeg ved godt der er en chence for at JM tager fejl til skanningen, men så bliver det vel mere tydeligt til vores 3D skanning!!!)

Heldigvis har vi efterhånden en del veninder der har født indenfor den nærmeste tid, og de siger alle FÅ DET AT VIDE!! så manden har overgivet sig og glæder sig nu også meget til næste skanning, den 18. marts!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 4. august og vi skal til scanning d. 16. marts...så om 2 uger :) er meget spændt og lidt nervøs om alt nu er som det skal være. Jeg tror baby er en dreng, men nu får vi se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette & lille Mi,

Tak for jeres indlæg og gode ideer.

Jeg forstår godt hvad du skriver Mette. Jeg har alle dage været af den overbevisning at mit første barn var en pige, og det er pludselig gået op for mig <_< at min baby lige så vel kan være en dreng.. Altså - basalt er jeg glad, bare jeg venter en sund og rask baby, men jeg vil også gerne forberede mig mentalt. :blush

(Jeg skal også scannes d. 18.. Det er spændende - hva?)

Lille Mi - jeg har overvejet hvad du også foreslår, men jeg tror vi begge skal have det afvide - eller ikke, ellers bliver det da helt ulideligt at passe på ikke at sige 'hun' eller 'han' - griner. Jeg kan lige forestille mig at jeg kommer til at tale over mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette & lille Mi,

Tak for jeres indlæg og gode ideer.

Jeg forstår godt hvad du skriver Mette. Jeg har alle dage været af den overbevisning at mit første barn var en pige, og det er pludselig gået op for mig <_< at min baby lige så vel kan være en dreng.. Altså - basalt er jeg glad, bare jeg venter en sund og rask baby, men jeg vil også gerne forberede mig mentalt. :blush

(Jeg skal også scannes d. 18.. Det er spændende - hva?)

Lille Mi - jeg har overvejet hvad du også foreslår, men jeg tror vi begge skal have det afvide - eller ikke, ellers bliver det da helt ulideligt at passe på ikke at sige 'hun' eller 'han' - griner. Jeg kan lige forestille mig at jeg kommer til at tale over mig.

Hi hi... Ja, det bliver måske nok lidt svært at holde inde :)

Jeg synes bare, at det er lidt ærgeligt at du ikke kan få det at vide. Især når du føler sådan et behov for at forberede dig mentalt.

Jeg fik jo at vide i dag at jeg ventede en dreng. Men kommer stadig til at sige "den" :)

Synes faktisk at det er svært at vænne sig til pludselig at skulle sige ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til MD scanning d. 4 april :loveshower glæder mig helt vildt...

Kan se i andre skal før mig, så det bliver spændende :D

Jeg tager til London dagen efter, så det ville jo være fedt at vide kønnet, så jeg kunne købe lidt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til MD scanning d. 4 april :loveshower glæder mig helt vildt...

Kan se i andre skal før mig, så det bliver spændende :D

Jeg tager til London dagen efter, så det ville jo være fedt at vide kønnet, så jeg kunne købe lidt :rolleyes

Jeg skal også scannes d. 4. april :D Håber på at i finder ud af kønnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til MD-scanning. Jeg har opdateret i min tråd her:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også scannes d. 4. april :D Håber på at i finder ud af kønnet.

Nu fik jeg jo overtalt manden til en kønsscanning og vi venter en lille dreng :loveshower men glæder mig alligevel til MD...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh.. Det er spændende som der efterhånden begynder at komme køn på jeres babyer, eller truffet beslutninger om ikke at vide kønnet.. TILLYKKE..

Efter en lang snak med min kæreste - hvor jeg fik forklaret ham om hvordan jeg har haft det/har det - har han ombestemt sig og vi vil gerne vide kønnet af babyen, hvis man kan se det, - på fredag.. (glæder mig)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER