girly1988

Sommertøj til drenge ;-)

10 indlæg i dette emne

Simpelt spørgsmål hvor køber i sommertøj til jeres baby drenge...?

Har lidt i 74 men kan se med den fart Tobias har på så skal jeg enten vaske hele tiden eller have fat i str 80 garderobe til ham meget snart....har heldigvis små startet med at købe lidt men ikke nok for regnede da med det først var sidst på sommeren eller til efteråret han skulle i den str....

De steder jeg har været de seneste uger der har de haft udsolgt i 74 og 80 af sommerdragter til drenge...

Så modtager gerne tip om gode billige steder de har noget ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ellers så fungerer bodies helt fint :) Jeg har Heller ikke købt spor, men vil lige lure på vejret også fælge diverse udsalg :)

Edit: 74-80 i sommerdrengetøj er helt latterligt at støve op :blink men håber på nogle gode småfolk og molo bud :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så fungerer bodies helt fint :) Jeg har Heller ikke købt spor, men vil lige lure på vejret også fælge diverse udsalg :)

Edit: 74-80 i sommerdrengetøj er helt latterligt at støve op :blink men håber på nogle gode småfolk og molo bud :P

Han har en body på idag men Sys bar ikke det ser så smart ud når vi er nogen steder henne som de fine sommer dragter ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte blandt andet sommer-natdragter i H&M. Dem brugte han også om dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte blandt andet sommer-natdragter i H&M. Dem brugte han også om dagen.

Åhh.. ja, de er så gode, vi brugte dem til Me. Da hun var 1 og 2, hvordan kunne jeg glemme dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også set en del på f.eks. dba.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte kortærmede bodyer og shorts, blandt andet fra h&m, deres 3for2 basis shorts er ret gode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vist i h og m og kigge igen så...sidst var deres drenge sommertøj udsolgt i 74 og 80 pånær natdragter som vi købte to af...

Men må lige se igen om de har fået noget hjem så :-)

Dba må jeg os lig lure ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt synes jeg ikke, H&M har særlig meget tøj til drenge i de små størrelser. :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Generelt synes jeg ikke, H&M har særlig meget tøj til drenge i de små størrelser. :sm

Jeg kan altid finde noget til piger men sjældent til drenge med mindre det er str nyfødt....suk...men må prøve igen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER