Pumpkins

Karlas sprogblomster

62 indlæg i dette emne

I morges kravlede Karla rundt på alle 4 og legede hund. Hun kom hen til mig, rejste sig op, lænede sig helt hen til mit øre, og hviskede "Kongen er død".

Jeg fik vist sagt noget med "øh, okay", hvortil hun I det andet øre hviskede. "Det er din skæbne". Og så kravlede hun videre som hund.

(Hun er ret glad for Løvernes Konge :lol)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Karla: "mor, du skal på arbejde?"

Mig: "nej, mit arbejde er at passe på lillebror, indtil han er stor nok til at gå i vuggestue"

K: "nej, dit arbejde er at passe på hele verden"

(K vrøvler en masse uforståeligt)

Mig: "hvad med far, hvad er hans arbejde?"

K: "far laver computer"

Og således fik vi fordelt rollerne. :D (Og C læser softwareteknologi, så det er ikke helt ved siden af)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun kær :biglove sikke da et vigtig erhverv du har fået dig, mor kan klare alt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan lidt af hvert :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla var med hos lægen i dag, og hun fik øje på lægens blodprøveglas, der stod fremme i bakker, tomme og klar til brug. Hun spørger så lægen, i et skeptisk og anklagende tonefald, "Har du drukket dem allesammen?!" :lol Stakkels læge, der blev helt paf, og forklarede hende, at dem måtte man så sandelig ikke drikke af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahahahaha det er virkelig sjovt!!! :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun herlig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit f**k hvor sjovt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla ser Hercules, og de er jo ikke ligefrem kendt for at være tildækkede.

"Hercules har ikke nogen trøje på - han skal tage en trøje på... Han har en derhjemme hos sin mor og far"

Hvis hun bevarer den holdning som teenager, så er jeg lykkelig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla ser Hercules, og de er jo ikke ligefrem kendt for at være tildækkede.

"Hercules har ikke nogen trøje på - han skal tage en trøje på... Han har en derhjemme hos sin mor og far"

Hvis hun bevarer den holdning som teenager, så er jeg lykkelig :D

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 restaurantbesøg denne uge, 2 gange sprogblomster :D

I går var vi på Bakken med Cs studiekammerater, og spiste buffet. Karla skulle på toilettet undervejs, og sad ude på kummen og plabrede løs. Karla fortæller mig højlydt om alt der sker derude, hvilket de andre i køen kommenterede på. Da vi var færdige, går hun lige hen til kvinderne og oplyser dem om at hun "har lavet lort". Jeg får sendt dem et skævt smil, og beder Karla smutte ind til sin far. Hun løber hen til ham, og da hun kommer op til bordet, fortæller hun stolt hele bordet (og restauranten), at hun "har lavet lort".

Altså, man kan jo ikke bebrejde hende for at være stolt af lige at have smidt bleen, nu skal hun bare lære at være lidt mere diskret omkring det :D

På fredag skal vi ud og spise Australsk, og vi snakker om, at vi måske kan spise kænguru og krokodille. Jeg er ikke helt sikker på, at hun har styr på, hvad en kænguru er for en, så spørger hende, hvad kænguruer gør.

Karla: De hopper! Og hopper! Så skal man skynde sig at spise dem... Og krokodillen siger HAFS! HAFS!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla og jeg snakker om min halskæde, som jeg fik i morgengave fra C

Karla: hvis den går i stykker, så bliver du ked af det, men så får du bare en ny

Mig: Ja, så bliver jeg ked af det. Mdn jeg kan ikke få en ny, jeg fik den, da jeg blev gift med far.

Karla: Ja, så laver jeg en til dig. Med lilla og glimmer. En anden gang, så bliver du gift med mig, og så laver jeg en halskæde til dig. Med lilla og glimmer. Og så får jeg også en halskæde med lilla og glimmer, lige som dig

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor kært :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig: Karla, du skal rydde op på dit værelse inden (m) og ( r) kommer

Karla: Jeg har ryddet op

Vi går ind på hendes værelse, og der er slet ikke ryddet op.

Mig: Når m og r kommer, vil de nok gerne se dit værelse, og så skal der jo være rent

Karla: Men mor, der har været rent

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig: Karla, du skal rydde op på dit værelse inden (m) og ( r) kommer

Karla: Jeg har ryddet op

Vi går ind på hendes værelse, og der er slet ikke ryddet op.

Mig: Når m og r kommer, vil de nok gerne se dit værelse, og så skal der jo være rent

Karla: Men mor, der har været rent

:lol

:LOL altså, når der nu har været rent, hvad er så problemer :lolhit

Hun er herlig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla sidder og ser en tegnefilm, hvor dee er et par, det gerne vil have en baby, men ikke kan få en. Hun spørger ind til det, og jeg svarer, at nogle gange kan der ikke komme en baby i maven

Karla: så kan de bare hente en

Mig: Hvor skal de hente den hende?

Karla: Henne i skolen

Mig: Men har den baby ikke en far og mor?

Karla (lidt virkelighedsfjern): Nah..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sidder og spiser, og Karla beder om sovs, og hælder en skefuld op. Uden at smage på det, vil hun gerne have mere. Jeg siger til hende, at hun skal spise drn sovs hun har hældt op, før hun kan få mere, hvortil hun svarer "Jamen, jeg kan jo ikke lide det" :D :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla leger med plastikdyr, og jeg kigger med fra sidelinjen. Det ene dyr er ved at falde ud over en farlig skrænt (armlænet på sofaen ;)), og kalder desperat på det andet dyr

Dyr 1 (med meget dramatisk stemme): Otello! Otellooo!

Dyr 2 (med helt flad, ligegyldig stemme): Jeg hedder ikke Otello, jeg hedder Finn

Hun kender hverken en Otello eller en Finn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sidder og spiser, og Karla beder om sovs, og hælder en skefuld op. Uden at smage på det, vil hun gerne have mere. Jeg siger til hende, at hun skal spise drn sovs hun har hældt op, før hun kan få mere, hvortil hun svarer "Jamen, jeg kan jo ikke lide det" :D :rolleyes

:LOL hvor er hun skæg :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla leger med plastikdyr, og jeg kigger med fra sidelinjen. Det ene dyr er ved at falde ud over en farlig skrænt (armlænet på sofaen ;)), og kalder desperat på det andet dyr

Dyr 1 (med meget dramatisk stemme): Otello! Otellooo!

Dyr 2 (med helt flad, ligegyldig stemme): Jeg hedder ikke Otello, jeg hedder Finn

Hun kender hverken en Otello eller en Finn

:haha hvor ville jeg gerne være en flue på væggen :wub armlæn er farlige :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla leger med plastikdyr, og jeg kigger med fra sidelinjen. Det ene dyr er ved at falde ud over en farlig skrænt (armlænet på sofaen ;)), og kalder desperat på det andet dyr

Dyr 1 (med meget dramatisk stemme): Otello! Otellooo!

Dyr 2 (med helt flad, ligegyldig stemme): Jeg hedder ikke Otello, jeg hedder Finn

Hun kender hverken en Otello eller en Finn

HAHAHA dét er virkelig sjovt!!!! :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla leger med plastikdyr, og jeg kigger med fra sidelinjen. Det ene dyr er ved at falde ud over en farlig skrænt (armlænet på sofaen ;)), og kalder desperat på det andet dyr

Dyr 1 (med meget dramatisk stemme): Otello! Otellooo!

Dyr 2 (med helt flad, ligegyldig stemme): Jeg hedder ikke Otello, jeg hedder Finn

Hun kender hverken en Otello eller en Finn

:haha klasse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER