JosephinePN

Kvalme - Seabands Mama

9 indlæg i dette emne

Jeg er ynkelig og uudholdelig, når jeg har kvalme og virkelig ikke særlig meget værd. I min desperassion for at slippe af med min kvalme, bad jeg i dag en kollaga om at købe Seabands med til mig, når han alligevel skulle ud og køre. Jeg tog dem på omkring frokosttid og siden har jeg været kvalmefri og meget glad  :yay

Jeg kan godt mærke, at kvalmen stadig lurer lige under overfladen, men jeg er alligevel virkelig glad for den lidt dyrere investering på de 134,95,- som de koster  :balloon

 

Så en lille anbefaling fra mig  :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har dem også på men om de hjælper ved jeg ikke helt :unsure men tør ikke tage dem af for tænk hvis kvalmen er værre uden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine hjalp... Men så kom kvalmen igen så voldsomt, så jeg har kastet op for første gang... Så nu har jeg taget dem lidt af. Bare fordi jeg alligevel vsr dårlig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet B6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal da love at min kvalme kommer i bølger.... Jeg synes jeg spiser hele tiden for ellers tager min kvalme over.... I morges kastede jeg op på tom mave, av....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet armbåndene.. men for mig virker de ikke :( for mig er det cola der er lykken når kvalmen er meget slem.. og ellers bare at små spise hele tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet B6...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg småspiser også hele tiden. Især vindruer er et hit.

 

Jeg har vand og saltstænger ved sengen. Det hjælper meget at jeg drikker i løbet af natten hvis jeg vågner og drikker inden jeg står op samt spiser et par stykker saltstænger.

 

Derudover tager jeg B6 - 50 mg (købt i matas).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg småspiser også hele tiden. Især vindruer er et hit.

 

Jeg har vand og saltstænger ved sengen. Det hjælper meget at jeg drikker i løbet af natten hvis jeg vågner og drikker inden jeg står op samt spiser et par stykker saltstænger.

 

Derudover tager jeg B6 - 50 mg (købt i matas).

Kan godt være jeg skal prøve B6... Jeg synes jeg prøver at spise hele tiden, men det er svært, når jeg ikke er sulten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER