janniemunk

sex

14 indlæg i dette emne

Andre end mig der har mistet sexlysten? Nu mener jeg ikke pga vores nye størrelser, smerter eller lign. Bare ganske enkelt slet ikke lyst, heller ikke når man gør det for mandens skyld, den er bare væk.. Eller jeg drømmer om det og vågner og tænker hmm ville være dejligt men ikke irl.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.. ? Er det upassende at spørge om?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej slet ikke.

Med alle mine hormoner, har jeg også svært at holde gejsten oppe desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det samme skete i min første graviditet.

Den forsvandt helt.

Man føler lidt at kroppen kæmper for så meget andet, så den simpelthen ikke har overskud til "luksus ting"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slet ikke et upassende spørgsmål.

Min lyst er den samme som før, men kan ikke alt og det skal herren så lige fatte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er desværre lang tid siden den forsvandt, men min graviditet har også været præget af mange komplikationer og minus overskud, nu har vi så droppet projektet efter at lillepigen sparkede til manden mens han var "inde" det kunne min mand slet ikke have at hun var så tæt på og så stor at hun reagerede på ham så nu klare vi os med en masse kys og nus i stedet for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

på trods af jeg har været meget dårlig under hele graviditeten så har min sexlyst bare været forøget. Bare han lige stryger mig på ryggen så er jeg klar... Er meget sært... men tror ikke min mand klager:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at læse det ikke kun er mig.. Har nu en meget forstående kæreste, men derfor er det træls alligevel.. For får jo lidt dårlig samvittighed alligevel.. og tja kyssene må han også undvære, han er ryger og jeg kan slet ikke have lugten af røgånde.. Jeg er vist ikke nem.. hmm.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min sexlyst er nok rimelig meget på samme niveau som den var, før jeg blev gravid. Manden har heldigvis ikke mærket baby under sex, ellers tror jeg også det kunne lægge en dæmper på. Jeg har selv været ret bevidst om min krops forandringer, men da jeg spurgte ham ind til det sagde han, at han bare synes jeg stadig er lige smuk og sexet. Han ved lige hvordan han skal snøre mig, haha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg har det nærmest lidt omvendt. 

Manden min er nu også meget god til at komme med kommentarer om, hvor ufattelig smuk jeg ser ud osv. :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at få ondt nederst i maven når vi har sex, og det er stort set ligegyldigt hvilken stilling vi prøver :( Er der nogen der ved, hvad det kan være? Jeg har da ikke lyst til at skulle undvære min dejlige mand på den måde i tre måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her på det sidste er den kommet tilbage igen, men den har godt nok været pakket langt væk.. Vi kan så slet ikke lige finde ud af det sex der, for vi har begge hende i baghovedet hele tiden, så sidste gang var lidt noget rod..

Men vi tager det lidt let, for vi ved jo det er for en periode og så skal det nok blive bedre igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik plukveer sidst vi tog en omgang ikke det fedeste, men det måtte vi jo bare tage med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER